Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dorien
70
ik verschoot toen de teller op 100 dagen sloeg ... nu zijn het er slechts nog maar 70! spannend!
Voorbereiding Reacties: 9 24-2-2012 14:39:52

Sofie
Misboekje
ok wij trouwen dus pas volgend jaar maar zou alles optijd af willen zijn er hier bruidjes die hun misboekje mss even willen mailen naar me zodat ik kan zien hoe het eruit ziet? boonssofie@gmail.com
Ceremonie Reacties: 2 24-2-2012 14:10:47

Ellen
Mexico
Ik heb altijd erg graag naar Mexico willen reizen, omdat de cultuur me erg aanspreekt. Nu we trouwen is het als huwelijksreis wel een ideale gelegenheid natuurlijk...Nu heb ik wel van verschillende mensen gehoord dat Mexico erg gevaarlijk k...
Voorbereiding Reacties: 5 24-2-2012 13:57:15

Linde
aanspreking uitnodigingen
Deze week moeten de uitnodigingen nog de deur uit. Maar nu weet ik niet goed hoe je iedereen aanspreekt op de enveloppe. - als het koppel getrouwd is= eerst naam man dan naam vrouw en dan beide achternamen (weer te beginnen met de man)? - als het ko...
Voorbereiding Reacties: 9 24-2-2012 13:30:40

Eline
Eerste lezing, evangelie... help!
Hallo allemaal, ik ben opnieuw begonnen met mijn misboekje. Tijdje geleden heb ik er al aan gewerkt en het is grotendeels in orde. Alleen blijf ik op zoek naar een mooie eerste lezing en evangelie. Ik heb er al een aantal gelezen, maar we zijn er ni...
Ceremonie Reacties: 5 24-2-2012 13:04:56

Nadine
Ik ben gewoon super blij en wou dit even zeggen!!!
Zoals de titel al zegt ik ben zeer zeer blij. Onze planning begint zich op te bouwen. Vorige week uren doorgekregen van kerk en gemeentehuis en kaartje gekozen. Deze week zijn we maandag naar de notaris geweest voor ons huwelijkscontract, woensdag af...
Voorbereiding Reacties: 1 24-2-2012 12:49:18

Nadine
huwelijksviering met of zonder eucharistieviering?
Dag iedereen, een klein vraagje.... Gisteren hebben we ons 1ste afspraak gehad met de pastoor. Ik was super zenuwachtig. Maar als we aangekomen zijn stelde hij mij onmiddellijk op mijn gemak. Hij is SUPER, zeer sociaal, en mee met de tijd ... vond ik...
Ceremonie Reacties: 8 24-2-2012 12:40:57

Daphné
Eindelijk gekozen!! Het liedjes voor de openingsdans!!
En het is geworden!!.....A Thousand Years van Christina Perri Het was een moeilijke keuze tussen Adele one and only en wat we gekozen hebben,maar we horen beiden heel graag het liedje en het was ook onze eerste keuze :)
Openingsdans Reacties: 2 24-2-2012 12:40:14

An
vraagje dansfeest
hey girls, een vraagje. Wij houden een dansfeest vr onze trouw. Maar we hebben eigl geen idee wat ons dat zou kosten qua drank. We weten dat dit natuurlijk afhangt vd prijzen en aantal genodigden. Onze zaal is een zaal vd gemeente en ook schappelijk...
Voorbereiding Reacties: 5 24-2-2012 12:12:31

Eline
Kapper aan huis in Gent gezocht
Hallo, Ik ben een tijdje terug op zoek gegaan naar een kapper aan huis in Gent - helaas, de tips die je hier op het forum veel terugvindt zoals Pompidou en Phantastique waren al bezet. Ik had dan besloten om gewoon naar de kapper in de buurt te gaan,...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 24-2-2012 12:09:07

Carrie
Hoe noem je dat in het Engels? :-)
Ik ben een beetje inspiratie aan het opdoen.... Ik zoek namelijk een leuke 'achtergrond' voor een buitenceremonie. Je weet wel, vb een rozenboog, of zo'n scherm met linten ofzo... waar je als koppel dan voor staat. Maar hoe noem je zo'n ding zodat ...
Ceremonie Reacties: 10 24-2-2012 11:44:47

mieke
Hoe zit dat intrede gebeuren nu precies in elkaar????
Dag lieve bruidjes en gommetjes, Ik vroeg mij af hoe de intrede nu precies in mekaar zit en hoeveel muzieknummers je daar voor nodig hebt. Het is dus waarschijnlijk eerst de suite die binnenkomt, daarna de bruidegom met zijn moeder en vervolgens de...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 24-2-2012 10:16:27

heidi
feestzaal in omgeving ninove
hallo, ik ben op zoek naar een feestzaaltje in de omgeving van ninove. iemand tips??
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 24-2-2012 9:53:07

Elli
probleem met tafelschikking
Ik weet het, ‘t is nog even, maar ik pieker me nu al suf over de tafelschikking en dan vooral over de eretafel…We hebben 2 dochters, dus wij zijn sowieso al met 4… Dan wilden we er de getuigen met partner bij, dan zijn we met 8̷...
Voorbereiding Reacties: 7 24-2-2012 9:00:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...