Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jessica
eenvoudig bruidskleedje voor de wettelijke trouw???
Hey hey iedereen. Vorige week heb ik van mijn beste vriendin mogen vernemen dat ze gaat trouwen! en wel snel... dit jaar in juli heeft ze de wettelijke trouw. daarvij zou ze graag een simpel wit kleedje dragen, maar toch iets mooi en net. iemand een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 26-2-2012 20:55:08

Nele
HELP!!! dringend feestzaal vrij van catering
Hoi medebruidjes we trouwen op 1 december 2012 en zijn dringend op zoek naar een feestzaal waar je mag werken met een eigen catering. een kennis van ons zou immers het eten verzorgen maar de zalen die we voorlopig bezocht hebben waren of te klein of...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-2-2012 20:44:24

jente
Hulp bij uitnodiging
Hoi mede bruidjes & gommetjes! Voor ons word het ook tijd dat de uitnodigingen vorm beginnen krijgen.. Een foto hebben we al, en de uitnodigingen liggen klaar om te drukken maar we weten niet goed welke tekst we erop moeten zetten. Wij geven gee...
Uitnodigingen Reacties: 1 26-2-2012 20:09:19

Eveline
Pff! Lang leve kopzorgen!
Gewoon even om het kwijt te zijn... Waarom is het blijkbaar abnormaal dat WIJ voor ONZE dag regelingen nog veranderen alles vlotter te laten verlopen??!! Een bevriend koppel van ons was van in het begin nogal enthousiast om ons te "helpen" op&nb...
Voorbereiding Reacties: 3 26-2-2012 19:09:01

nancy
Hoe plaats ik foto's?
Wou foto's van de bedankjes plaatsen maar weet niet hoe dit moet. Als ik het via facebook doe gaat iedereen dat zien en dat wil ik niet  Alvast bedankt!!
Voorbereiding Reacties: 9 26-2-2012 18:20:49

gitte
bedankjes! flesjes? snoepjes? waar?
hey, even jullie mening en tips alstublieft :) wij zouden graag voor de mannen een potje met hartjes snoepjes geven en voor de vrouwen een flesje met badschuim. vinden jullie dat dit samen past of is het beter voor allemaal het zelfde? En weet ieman...
Voorbereiding Reacties: 16 26-2-2012 18:12:17

Kelly
Openingsdans up tempo
Hallo Momenteel zijn we op zoek naar een openingsdans die wat up tempo (ook een leuk modern liejde). We zouden graag een swing of disco swing als openingsdans hebben... Graag jullie hulp hierbij... Alvast bedankt.
Openingsdans Reacties: 3 26-2-2012 18:07:18

isabel
DIT IS TOCH NIET MOGELIJK ...!!
grrrr... nu moet ik toch echt wel even mijn frustratie van me afschrijven, ik voel een rasecht bridezilla moment opkomen. We hebben dus al 7 maand geleden besloten om niet voor de standaarduitnodiging te gaan omdat we er toch ons eigen tintje wouden ...
Uitnodigingen Reacties: 15 26-2-2012 17:29:05

lesley
tafeldecoratie
ik vroeg me soms af of er mensen zijn die foto's willen delen van hun zaal waar ze hun feest reeds hebben gehad, ben nog op zoek naar ideeen om een zo warme, gezellige en romantische sfeer mogelijk te maken, ik dacht eraan om kaarsen of olielampjes o...
Ideeën Reacties: 1 26-2-2012 16:35:10

fleur
twee recepties
Wij gaan voor twee recepties kiezen. Mijn ouders werken allebei in het onderwijs en willen heel wat collega's vragen alleen voor receptie en nt voor avondfeest. Het is wel jammer da de ouders van mijn vriend gn mensen wil vragen alleen voor recepti...
Voorbereiding Reacties: 7 26-2-2012 16:18:49

freyja
Kostuum bruidegom: check!
Hey allemaal, ben helemaal holder-de-bolder! Gisteren mijn ventje zijn kostuum gaan kiezen en het is echt W-O-W geworden! De bedoeling was oorspronkelijk om iets te huren, maar toen ik hem in dit kostuum zag was ik echt verkocht! Het stond hem supe...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 26-2-2012 16:02:08

Stephanie
ringen aangeven
Hallo, Wij trouwen enkel voor de wet en zouden de ringen laten aangeven door onze neefjes (5 jaar en 7 jaar). Iemand ideetjes om dit op een originele en speelse manier te laten doen? Bedankt!
Locaties - Viering Reacties: 3 26-2-2012 15:58:51

lesley
bruidsjurk
wanneer gaan kijken voor een trouwkleed, wij  trouwen 26 april 2013...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-2-2012 14:08:15

sofie
tips kindvriendelijke Huwelijksreis
Hallo Bruidjes. de titel zegt het al een beetje. Wij zouden graag op reis gaan samen met ons zoontje van 3jaar. Kunnen jullie ons iets aanraden. Ons zoontje is verzot op glijbanen en zelf gaan wij graag eens naar een gezellig stadje. We twijfel...
Huwelijksreis Reacties: 5 26-2-2012 13:25:54

tiffanie
Waar trouwlingerie kopen?
Hallo bruidjes! Waar kopen jullie je lingerie voor de grote dag?  Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 12 26-2-2012 13:21:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...