Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
Feestzalen
Hallo wij hebben donderdag en vrijdag naar twee feestzalen geweest super mooi maar toch iets te klein  als het mooi weer is  is het geen probleem dan kan de receptie doorgaan in de tuin maar als het geen mooi weer is zou de receptie moeten ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-2-2012 15:12:11

Els
1 maand , en wat voor 1!!
Hallo allemaal, Vandaag 1 maand getrouwd, jaja ik weet het dan word het stilaan tijd om afscheid te nemen van het forum maar vind het zo fijn om alle belevenissen van 'de andere bruidjes' te lezen :-) dus toch blijf ik af en toe een kijkje nemen Op ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 4 27-2-2012 14:36:59

Kim
bruidsboeket
Hallo bruidjes, Hoeveel op voorhand bestellen jullie jullie bruidsboeket? Mvg 
Bruidsboeket Reacties: 11 27-2-2012 14:25:31

Lieselotte
Superjammer! :(
Dag bruidjes, Normaal hadden we gisteren onze eerste dansles voor onze openingsdans, en daarna hadden we een fotoshoot gepland die gedaan werd door een kennis. Daarvan zou ik een foto gebruiken voor op de uitnodigingen. Maar plots werd mijn v...
Voorbereiding Reacties: 0 27-2-2012 14:24:46

ellen
uitnodigingen meer dan 1500 euro voor 130????
amai ben verschoten van onze offerte we hebben zelf een uitnodiging ontworpen en  voor 130 stuks zouden ze meer dan 1500vragen  is mss wel heel duur  wil zeker niet van ontwerp wijzigen dus mss andere drukker ???
Uitnodigingen Reacties: 23 27-2-2012 13:53:33

Mieke
Stress bruidsjurk :(
Hallo bruidjes, Moest deze morgen voor men eerste pas. Ik heb een heel eind geleden reeds mijn kleed gekocht. Ondertussen ben ik 19 weken zwanger en had ik dus een heeeeel klein hartje deze morgen... En terecht mijn kleed kan ik nog in maar kan tot...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 27-2-2012 13:19:38

tima
yes
Me happy het gaat weer vooruit  .  Na de tegenslag dat starlimousine ermee stopt wegens omstandigheden en mijn droomwagen aan mijn neus zag voorbij gaan ,was de grootste schrik nog het budget .wat ging dit me nu weer meer  kosten&...
Voorbereiding Reacties: 2 27-2-2012 13:18:14

Silke
druk weekend achter de rug (ringen, proefkapsel)
WIj hebben een heel druk weekend achter de rug. Enkele nieuwe zaken om te kunnen schrappen van ons lijstje. Zaterdag zijn we gaan ringen kiezen. Op een halfuurtje waren we al terug buiten bij de juwelier en hadden we onze ringen besteld. Het is een ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-2-2012 12:49:35

Katrien
Recente ervaringen zaal Oud Sint Jan Brugge en Cardinal?
We organiseren een huwelijk op korte termijn. Momenteel is Oud Sint Jan in de running als locatie. Ik vind dat zelf een machtige zaal met speciale verlichting en een leuke binnentuin voor de receptie. Je bent wel zowat verplicht om de huistraiteur te...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-2-2012 12:34:18

Mieke
aan iedereen die getrouwd is in de Roode Poorte,
Hallo, is er iemand die mij foto's of tips wil doorsturen van de decoratie en aankleding van jullie feest in de roode poorte? alvast Bedankt, Mieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-2-2012 11:51:00

Wendy
Prachtige schoenen, maar...
Hey dames, Ik heb prachtige schoenen gevonden die ik echt dolgraag wil hebben, maar de site zou niet zo betrouwbaar zijn.... http://www.gogogu.nl/hoge-hakken-trouwschoenen-bruidsschoenen-bruidsmeisje-schoenen-kleding-schoenen-witte-bruiloft-schoene...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-2-2012 11:40:07

Katrien
Beetje zenuwen voor eerste pasbeurt!
Dag dames, Volgende week dinsdag mag ik voor de eerste keer mijn trouwjurk gaan passen! Spannend! Vooral omdat ik mijn trouwjurk gekozen heb op basis van een blauw exemplaar! Dit omdat ik een bepaald model van trouwjurk (en dan vooral van rok) in ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 27-2-2012 11:35:52

Els
tips voor versiering feestlocatie ?
Hallo iedereen,  nog véél voor te bereiden voor ons feestje op 30 juni, en ik ben stilaan aan de versiering van de feestlocatie aan het denken. We hebben eigenlijk geen echt 'thema', en het concept is een "losse" trouw.  Over de ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 27-2-2012 9:07:37

Ellen
67 dagen op de teller en de twijfel slaat nu al toe....
Hey allemaal, Met nog 67dagen op de teller begin ik precies over alles te twijfelen... Niet over mijn verloofde natuurlijk Zaterdag hebben ze afgesproken bij mijn schoonbroer en schoonzus voor de vrijgezellenavond om die te regelen... Wij moge...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2012 9:02:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...