Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sofie
trouwringen
hoi, Wij zijn op zoek naar budgetvriendelijke trouwringen. We vinden het jammer om daar veel geld aan uit te geven, daarbij we ze beiden toch niet mogen dragen op het werk. dan is dat dure ringen betalen om heel de week in de kast te liggen. Heeft e...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2012 9:11:48

Vanessa
Volgwagens
Heeft iemand een idee waar je volgwagens kan huren. Ik zou graag 6 dezelfde audi's of BMW's hebben, maar heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Liefst regio Limburg
Ceremonie Reacties: 2 22-2-2012 8:25:22

dorien
als je je proefkapsel laat doen ...
ik was me al even aan het bedenken om mijn proef te laten doen in de voormiddag of op de middag dan kan ik nog een ganse dag kijken hoe het goed blijft enzo maar wat als je een sluier draagt?
Voorbereiding Reacties: 4 22-2-2012 1:42:07

Nathalie
Wil het gewoon efkes zeggen: Nog 100 dagen -> hip hoi
Nog 100 dagen op de teller, begint af te korten. Gelukkig heb ik al heel wat kunnen schrappen van mijn lijstje. Kijk echt uit naar 2 maart (proefkapsel) en 30 maart (passen trouwkleed). Zijn er nog bruidjes die op 1 juni trouwen?Allemaal nog veel ple...
Voorbereiding Reacties: 7 21-2-2012 22:36:49

Sarah
HEEEELLPP ->Dresscode
Hey dames, Wat zetten jullie op de touwuitnodiging, ik ga één dezer naar onze drukker en ik twijfel enorm.. Avondkledij vind ik iets TE, ik bedoel voor mij hoeven ze niet in het lang te komen, het MAG zeker maar het MOET niet.. Feestelijk:...
Uitnodigingen Reacties: 16 21-2-2012 21:04:20

Annelies
Videograaf voor Pre-wedding filmpje
Dag Allemaal, Wij zijn eigenlijk op zoek naar een videograaf die voor ons huwelijk een filmpje met ons zou willen maken om dan af te kunnen spelen tijdens het avondfeest. We hebben een heel leuk concept in gedachten maar we zoeken een ervaren videog...
Video Reacties: 8 21-2-2012 20:48:04

Jurgen
Speech tijdens het feest
Hey iedereen, Mensen hier die tips kunnen geven bij het maken van een leuke speech ? Of die een "voorbeeld"speech hebben ? Die mogen mij die eventueel wel doorsturen als hulpmiddeltje... Heb al wel gelezen op forums dat men alle aanwezigen bedankt...
Ceremonie Reacties: 5 21-2-2012 20:07:57

Nathalie
JOEPIE Trouwkleed gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dag mede bruidjes in spe, Zaterdagmorgen met mama en toekomstige schoonmoeder naar de Scarpellini gereden in Oostende. Ik had een afspraak om 9u45 en ietsje over 11 was ik al buiten. Droomkleed gevonden!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik was supernerveus : ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-2-2012 19:52:37

Cindy
101 redenen ideetje
Hoi bruidjes, Ik las hier dikwijls over de "101 redenen" ... net aan het surfen en kwam dit leuk idee tegen ... http://www.thedatingdivas.com/holidays/valentines-day/all-about-you-basket/misschien hebben jullie er iets aan :)Groetjes,Cindy
Ideeën Reacties: 3 21-2-2012 19:50:44

dorien
afspraak vrijgezellen
vrijdag hebben we een eerste afspraak voor onze vrijgezellen... ook al zei ik dat ik dit nooit zou willen doen toch komen er twee bevriende koppels eens horen wat we zeker niet zouden willen dat ze zouden doen + wie we er graag bij hebben + wanneer w...
Voorbereiding Reacties: 14 21-2-2012 19:42:02

inge
trouwringen
hallo, ik ben in de buurt naar een juwelierswinkel geweest die uitverkoop houdt. De ringen variëren van 1000 tot 1500 euro voor de twee samen. de lorting is daar al van af. Het zijn gouden ringen allemaal. Is dat veel? Weet er iemand of de prijs...
Voorbereiding Reacties: 16 21-2-2012 19:32:02

Daphné
Spannend!!
Morgennamiddag voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 21-2-2012 19:20:36

kim
Kledij bruidskindjes check :-)
Heyla, Ik heb vandaag de kleren van de bruidskindjes gevonden, en ze waren prachtig :-). Heb ze in de c&a gevonden, voor weinig geld en ze kunnen het nog opdragen nadien. Voila weer iets van mijn to do lijstje wat ik kan schrappen. En donderdag ...
Voorbereiding Reacties: 2 21-2-2012 19:17:03

nancy
Ceremoniemeester
Begin nu toch te twijfelen of ik geen ceremoniemeester zou nemen...wou eerst alles zelf doen van decoratie en alle kleine dingen omdat ik heel goed in mijn hoofd had hoe ik alles wou,we hebben ook geen kerkelijke viering en ook om het budget binnen d...
Ceremonie Reacties: 7 21-2-2012 18:57:55

sofie
joepie nog 150 dagen
hallo Bruidjes nog 150 dagen te gaan. wat ben ik blij. Zijn er nog 21 juli bruidjes? Hebben jullie nog veel werk voor de boeg. vele groetjes Sofie
Voorbereiding Reacties: 10 21-2-2012 18:55:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...