Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
bijna klaar met de voorbereidingen
Met nog 123 dagen op de teller zijn we goed op schema! Mijn bruidjurk mag ik gaan bewonderen binnen twee weken, volgende maand kostuum van mijn aanstaande bestellen en die van mijn twee zonen, dochter haar kleedje is ook binnen, voorproefje gehad va...
Voorbereiding Reacties: 2 19-2-2012 20:15:20

Caroline
Gemeente en kerkvierig te vlug na elkaar?
Hoi bruidjes-gommetjes, Ik zit met een dillema ! :) Wij trouwen om 11u40 in het gemeentehuis, en eerst was gesproken dat we om 12u30 in de kerk zouden trouwen. (kerk en gemeentehuis zijn tegen over elkaar - te Putte (bij mechelen)) Maar omd...
Voorbereiding Reacties: 7 19-2-2012 19:55:15

Nathalie
thema's tafels
Hallo, Welke thema's nemen jullie voor de tafelschikking ?
Ideeën Reacties: 14 19-2-2012 18:48:50

Nathalie
trouwlocatie Laarne
Hey, Iemand een idee voor een mooie trouwlocatie om foto's te nemen in de buurt van Laarne - Kalken - Wetteren ?
Fotografie Reacties: 7 19-2-2012 18:46:57

Leentje
Tekst uitnodiging
Hey bruidjes, Zaterdag naar AVA geweest, en we gaan daar onze uitnodigingen bestellen... Nu ben ik op zoek naar een passende mooie tekst voor op de uitnodiging. Ik heb al eens op internet gekeken, maar is vaak zo "hollands" en ik vind mijn zin niet ...
Uitnodigingen Reacties: 4 19-2-2012 17:56:17

lesley
voorbereidingen
hey iedereen, wij trouwen 26 april 2013, de feestzaal ligt zo goed als vast 25 maart mogen we eens gaan kijken, nu vroeg ik me af er nog al dingen zijn waar ik me mee kan bezig houden... en of er mensen zijn die hun misboekje willen doorsturen om i...
Voorbereiding Reacties: 5 19-2-2012 17:30:13

Sarah
Suitekleedje
Bustier suitekleedje te koop in donkerbruin (bijna zwart) met paarse bloem op de zij. Tot boven de knie. Nieuwprijs: 600 EUR Nu: 250 EUR Maat 36-38 Meer info en foto's: savandevelde@hotmail.com
Kledij - Suite Reacties: 2 19-2-2012 16:36:55

Sarah
Italiaans Trouwkostuum te koop!
Uniek trouwpak te koop van Italiaanse ontwerper. Kleur beige. Langere vest (geen pitteleer). Streep inzelfde kleur. Hemd in gebroken wit, met borduursel. Ondervest gebroken wit, met borduursel in beige. Stoefer Sjaaldas Uniek en mooi!!!   Nieuw...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 19-2-2012 16:32:46

Sarah
Bruidsjurk Ian Stuart te koop!!
Bruidsjurk in champagnekleur (gebroken wit) te koop van het gekende merk Ian Stuart!! Bustierkleed met lange sleep. Knoopjes achteraan, pareltjes bovenaan. Met voile en bijpassende schoenen. Nieuwprijs: 2500 EUR Nu: 995 EUR Gewassen door droogkuis....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-2-2012 16:25:39

Martine
bruidstaart
Zijn er onder jullie die op het avondfeest enkel bruidstaart geven ? Wij zijn zo beperkt in ons budget dat we niet meer kunnen geven , ik heb al liggen puzzelen en cijferen , maar meer lukt ons niet . Wij zouden met de rechtstreekse familie voor het...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 19-2-2012 15:53:27

Annelies
Tafelaanwijzing met filmtitels
Dag Collega-bruidjes, Zoals de titel zegt zouden we graag de tafels aan gasten toewijzen via titels van films. We geven alle gasten bij de aankost op het avondfeest dan een zogenaamd 'filmticketje' waarop de aanduiding van de zaal staat (wat refereer...
Ideeën Reacties: 2 19-2-2012 14:32:33

fleur
Eucharistie: wat houdt dit precies in?
Mijn vriend en ik zijn bezig met het blaadje in te vullen dat we gekregen hebben van de priester met allemaal vragen op. Er staat ook een vraag bij: wordt bij dit huwelijk een eucharistieviering gevraagd? Wie van jullie heeft dit met een eucharisti...
Religie Reacties: 16 19-2-2012 13:50:20

maika
Mexico
Hallo iedereen Wij vragen ons af of je inspuitingen nodig hebt als je naar Mexico op reis gaat Iemand die ozne vraag kan beantwoorden? Groetjes Maika
Voorbereiding Reacties: 10 19-2-2012 13:46:36

Sandra
Bruidslingerie - zoektocht 1
Hallo allemaal, Mijn eerste pas is eind maart-half april, dus ik ben stilaan op zoek naar lingerie. Gisteren ben ik eens langs de INNO gegaan, omdat ze daar toch verschillende merken hebben - ook de minder prijzige. Heb daar echt veel strapless mode...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-2-2012 13:44:15

tine
AMICI
Hallo Wij zien heel graag ringen van Amici. Op de website zie je heel wat voorbeelden. Wanneer je bij Collectie kijkt, zie je de prijzen, en eventueel de andere breedtes die mogelijk zijn. Waar op de site zie je zowel de mannelijke als de vro...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-2-2012 13:11:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...