Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Schieten voor trouw
Weet iemand waar men nog aan het kruid kan geraken voor het schieten? Blijkbaar is dit tegenwoordig moeilijk (niet) te verkrijgen?
Voorbereiding Reacties: 9 20-2-2012 11:48:32

Sophie
hulp bij etsy aub!!
Hoi hoi, zoals vele las ik hier steeds de goede commentaar over etsy.com Dus ik als nieuwgierig bruidje ben ook is gaan kijken en al verkocht aan sommige dingen. Maar ik ben ook wel een beetje wantrouwig in online kopen enzo (bij alle site's hoor!) ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-2-2012 11:46:21

Lore
Vanaf wanneer dj?
Vanaf hoe laat laten jullie de dj komen? Zorgt de dj bij jullie ook voor de achtergrondmuziek tijdens het eten?  (Heb je achtergrondmuziek tijdens het eten nodig?) 
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 20-2-2012 11:25:03

petra
bruidskinderen
hallo allemaal, ik trouw in juni en wil beginnen rondkijken voor de kleren van de bruidskindjes, voor een meisje en een jongen, het meisje is ongeveer 2 jaar en de jongen ongeveer 4 jaar. Ik heb zelf geen kinderen dus ik zou helemaal niet weten waar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 20-2-2012 10:34:45

Marijke
Kleed aan voor kapsel en make up?
Hallo, Ik zit met een vraag die me al een tijdje bezighoudt, de dag zelf komt de dame die mijn make up verzorgt om 7h, de kapster komt om 7.30h, mijn ventje komt om 8h (moet al om 8.45h op het stadhuis zijn), doe ik nu m'n kleed al aan voor dat m'n ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-2-2012 9:56:26

Sarah
Vraagje ivm openingsdans
Vrolijke ochtend iedereen! Ik heb een weekje verlof en dus weer teveel tijd om over vanalles na te denken :) Voor de openingsdans hebben we eigenlijk al lang een favoriet nummer mààr... het refrein is supermooi maar de rest van de tekst is...
Openingsdans Reacties: 7 20-2-2012 9:51:18

Monica
misboekje
Hallokes! Na een ontmoeting met onze pastoor is het samenstellen van het misboekje begonnen.Alleen heb ik er geen flauw idee van hoe te beginnen...Zijn er bruidjes of bruidegommen die hun misboekje willen delen met me?Zodanig dat ik wat voorbeeldjes ...
Ceremonie Reacties: 5 20-2-2012 8:56:24

dorien
wie uitnodigen vant werk? (vpk rusthuis)
wij hebben altijd gedacht enkel de nauwste collega's te vragen... ik ben een nachtverpleegkundige in een rusthuis en zou enkel de nachtcollega's willen uitnodigen... ik heb deze uitnodigingen telkens wat in het geniep gegeven zodat het niet zo zou ...
Voorbereiding Reacties: 6 20-2-2012 8:52:33

Charlotte
Vijverhof en Dj
We zijn zaterdag naar het Vijverhof geweest en het stond ons meteen aan. Alleen twijfelen we een beetje hoe de zaal goed te kunnen inrichten? De eretafel staat normaal tussen de pilaren. Maar neemt dat het zicht naar en van de gasten niet teveel weg?...
Locatie Reacties: 6 20-2-2012 8:42:17

Steffie
Live muziek kerk REGIO West-Vlaanderen
Dag bruidjes Wij zoeken nog live muziek voor tijdens de huwelijksmis: zangeres + pianist / ... (regio West-Vlaanderen). Iemand die ons kan helpen? Bedankt!!! Groetjes, Steffie
Muziek - Live Reacties: 7 20-2-2012 8:32:37

Katrien
TE KOOP : Trouwjurk - Maggie Sottero 2011 maat 38/40
TE KOOP: Trouwjurk - Maggie Sottero 2011 maat 38/40 - Merk: Maggie Sottero 2011 - Stijlvolle, mooi afgewerkte jurk - strapless - ivoorwit - Maat 38/40 – Omwille van de vetersluiting past de jurk op elk figuur      ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-2-2012 23:51:05

Marie-Line
Trouwen op vrijdag
Hallo, Groot dilemma!!! We hebben eindelijk een zaal gekozen, maar er zijn geen zaterdagen meer vrij in september-oktober 2012. Dus ofwel voor een vrijdag gaan in september 2012 ofwel mei 2013 (en ik wil zo lang niet wachten...) Wat zijn de ervari...
Ceremonie Reacties: 22 19-2-2012 23:39:13

tiffanie
Foto / voorkant uitnodiging is prachtig!
We kregen daarnet enkele voorontwerpen waaruit we kunnen kiezen, voor de uitnodiging...  Is echt mooi! Ben echt blij... Wil et met iedereen delen :-) Wie zijn mening wilt geven, mag altijd... K wil het gerust mailen! Mss kunnen we nog tips krij...
Uitnodigingen Reacties: 40 19-2-2012 22:27:47

Els
kostuum ventje
Hey gisteren is mijn vriend samen met zijn moeder en zijn getuige op zoek gegaan naar een geschikt kostuum voor den trouw! Wat op voorhand een moeilijke opdracht leek te worden, bleek al vrij snel opgelost te zijn! Ik kreeg om 12 uur al een telefoon...
Kledij - Bruidegom Reacties: 2 19-2-2012 22:26:22

Melissa
Vandaag...
officieel 1 jaar verloofd... Vorig jaar, 19/02 zaten wij in Italië...één van de mooiste weekends uit m'n herinneringen...
Voorbereiding Reacties: 9 19-2-2012 21:15:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...