Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

CHRISTINE
ceremonievervoer
Hallo allemaal, Voor de huur van ceremoniewagens kwam ik de site van ceremonie Fredd in Sint-Niklaas tegen. Heeft hier al iemand ervaring mee gehad ? Dank voor jullie reacties.
Ceremonie Reacties: 1 16-2-2012 13:40:47

Debbie
voorbereiding
Hallo iedereen, Aangezien wij pas trouwen op 4/05/2013 kan ik precies niet zo veel meer doen nu. Zaal,kerk en dj liggen vast. Jammer dat alles nu wat stil ligt, of zijn er nog zaken die ik ondertussen al kan doen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 16 16-2-2012 13:12:11

Ellen
Vandaag eerste pas!
Hey allemaal, Vandaag mag ik voor het eerst sinds september mijn kleedje gaan passen joepie! Mijn eigen kleedje! Ik zie het helemaal zitten en hoop dat ik nog altijd zo overtuigd zal zijn als de eerste keer dat ik het aan had... Met nog 78 dagen op...
Voorbereiding Reacties: 13 16-2-2012 11:56:19

Jana
Bruidjes van 5 mei, hoe zit het met jullie voorbereidingen??
hey bruidjes hoever zitten jullie met jullie voorbereidingen? want lang is het niet echt meer! 78 dagen! wij hebben net vorige week al onze uitnodigingen verstuurd! Maar heb zo de indruk dat maart en april heel druk gaat zijn! is dat bij jullie ook?...
Voorbereiding Reacties: 8 16-2-2012 11:35:20

Melissa
Ik ben er helemaal gerust in...
Hey hey... Gisterenavond stond helemaal in het teken van ons huwelijk (even zonder zorgen..). We hebben onze uitnodigingen gemaakt via kaartje2go.nl, wel lang aan bezig geweest...vond het echt moeilijk om passende tekstjes te vinden en alles op het ...
Bruidsboeket Reacties: 8 16-2-2012 10:53:40

lesley
hof ter velden
hey mensen, het staat zo goed als vast dat onze feest in hof ter velden zal plaatsvinden... wij hebben hier een informatiebundel liggen, maar vindt het toch allemaal zo gemakkelijk niet om zelf uit te rekenen, na 25 maart mogen we nog eens bellen voo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 16-2-2012 10:50:45

jamie
pff.. iedereen doet nu weer lastig op het laatste moment !!
hej bruidjs.. Iedereen moet nu opeens weer lastig beginnen te doen met die laatste 3 weken in het vooruitzicht.. mijn nonkel heeft al een jaar op voorhand gezegd dat hij zal rijden met ik en mijn pa en nu opeens heeft hij geen goesting meer om mee t...
Voorbereiding Reacties: 3 16-2-2012 10:09:17

Stephanie
Huwelijksreisje Parijs
Kent iemand leuke hotels in Parijs?
Huwelijksreis Reacties: 4 16-2-2012 9:54:52

nancy
trouwjurk passen
Vandaag jurkjes passen bij Youniek in Turnhout  Hopelijk vind ik een "waardige" vervanger voor mijn LR 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 16-2-2012 9:46:41

Claudia
Bedankjes
 Hallo iedereen,Heb jullie advies en goede raad nodig! Ik zit me al weken suf te piekeren over welk bedankje we onze gasten gaan meegeven.  Ons thema is reizen / New York (hier zijn we verloofd).  Het hoeft nu niet noodzakelijk...
Voorbereiding Reacties: 5 16-2-2012 9:21:37

lln
Naar waar op huwelijksreis? Hulp gevraagd!
Aan alle bruidjes die al getrouwd zijn, of degene die gewoon graag reizen: een beetje hulp gevraagd. We willen graag in september twee weken op huwelijksreis gaan, maar we weten echt niet naar waar. We willen graag prachtige natuur en veel culturele ...
Huwelijksreis Reacties: 13 16-2-2012 8:57:46

Laura
misboekje zonder eucharistie
Hey bruidjes, even jullie hulp nodig... Ik ben bezig aan de boekjes voor onze misviering maar zit een beetje in de knoop met de verschillende onderdelen. Tis voor een viering zonder eucharistie, en ik weet niet wat er juist in moet/mag; Dus voorbe...
Ceremonie Reacties: 9 16-2-2012 8:09:34

sofie
tafelkaartjes
Ik ben op zoek naar een A4 blad waar de plooien al in zitten voor naamkaartjes. Op deze manier moet ik het blad gewoon in de printer steken, en kan ik deze zelf drukken. Ben gisteren in de Ava geweest, maar zij hebben dit niet. Enig idee waar ik da...
Ideeën Reacties: 2 16-2-2012 7:42:33

sofie
Afmeting loper
Dag bruidjes, Wij doen een buiten-viering, en ik wou daarvoor een witte loper voorzien. Nu heb ik echter geen idee hoe lang deze moet zijn. Ik heb mijn vraag gesteld aan de mensen van de zaal, maar deze zeggen dat de opstelling van de stoelen gebeu...
Locaties - Viering Reacties: 2 16-2-2012 7:27:48

An
Origineel idee voor kado
hey mede bruidjes... We zijn (lees: ik ben) opzoek naar leuke cadeau's voor onze getuigen.Mijn husbieke zijn getuige is zijn broer en mijn getuige is mijn beste vriend.Beide drinken graag ''wiskhy'.. dus ben ik een beetje aant googlen voor leuke idee...
Ideeën Reacties: 3 16-2-2012 0:08:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...