Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lies
bestellen online humpiedump?
Hallo, Voor onze meisjes ( 3 en 9) ben ik op zoek naar 2 leuke witte kleedjes.  Tot nu toe vond ik alleen maar mijn goesting op humpiedump.  Daar we van west-vlaanderen zijn zie ik het niet zitten om zover te rijden,.. Nu vroeg ik me af of...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-2-2012 14:05:34

frida
Thema rode snoepen
Vraagje.. Een vriendin van mij heeft gevraagd om te helpen aan rode snoepen want dat is haar thema voor de tafels. Wie ken er rode snoepen.... Alvast bedankt,  Frida
Voorbereiding Reacties: 14 15-2-2012 13:33:47

Deborah
HELP -> Trouwkleed
Hallo! Wij trouwen pas in september 2013. Maar ik heb een vraagje ivm het trouwkleed! Wanneer begin je best met langsgaan naar bruidswinkels en passen van huwelijkskledij?? Want ik heb namelijk laatst een supermooi kleedje gezien in een boekje, die...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-2-2012 12:13:56

Stephanie
Dhulhaege
Iemand ervaring met Dhulhaege (kasteel Ten Bosse) in Deinze?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-2-2012 11:35:18

Stephanie
entertaining?
Hoi, Iemand ideetjes om een klein huwelijksfeestje te entertainen? Ben op zoek naar een toffe act, maar weet niet goed wat of waar te zoeken..
Ideeën Reacties: 4 15-2-2012 11:12:08

Nathalie
Eerste pasbeurt & lingerie?
Hoi bruidjes, Even een vraagje. Mijn eerste pasbeurt van mijn trouwkleedje vindt plaats eind april. Ik zou graag bruidslingerie van POIRIER dragen (heb 2 leuke modelletjes gezien) onder mijn kleedje. Ze verkopen dit bij mijn bruidswinkel maar...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-2-2012 11:00:43

Carrie
C-photography of Ronny Wertelaers?
Hallo, Heeft iemand ervaring met één van beiden? Positief of negatief? Wat zijn eventuele voor- of nadelen? Of kunnen jullie anderen aanraden in deze prijscategorie? (+-700-800€ voor 10u, geen album, regio Vl-Brabant) En een ander v...
Fotografie Reacties: 12 15-2-2012 10:49:26

An
Ja-woord of jawoord
Dag iedereen Het ontwerp voor onze uitnodigingen is zo goed als af, nu dus nog de tekst finaliseren. Ik struikel over het woordje "jawoord". We willen echt dat woord gebruiken, maar hoe schrijven jullie het? Het groene boekje zegt jawoord, maar vind...
Uitnodigingen Reacties: 10 15-2-2012 10:07:03

sophie
rode loper te koop
Beste koppeltjes, ik ben reeds anderhalf jaar getrouwd en doe mijn rode loper weg. ik heb een link naar het zoekertje geplaatst: http://nl.kapaza.be/vi/62688059.htm groetjes, Sophie
Ceremonie Reacties: 3 15-2-2012 9:54:25

pit
eerste pas + proefkapsel !!!!
Hey bruidjes, Ik mag vandaag mijn trouwjurk nog eens aan! Ik ben super benieuwd. Ik hoop dat ik nog steeds hetzelfde gevoel heb als toen ik het besteld heb. Ineens ook een afspraak bij de kapper voor het proefkapsel. De kapper zei: Je gaat hier niet ...
Voorbereiding Reacties: 8 15-2-2012 9:10:22

Sara
dj van in het leuvense?
Hallo, wij gaan in september trouwen en ben opzoek naar een dj van in de buurt van leuven het feest zelf is in bertem weet iemand ne goede dj? groetjes sara
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 9 15-2-2012 0:17:21

Sarah
11.08.2012
Hallo bruidjes, Wie heeft er net zoals wij 11 augustus als trouwdatum? Groetjes,
Voorbereiding Reacties: 24 14-2-2012 23:58:25

Marilyn
Nog veel te regelen
Ja dag bruidjes, We hebben inderdaad nog veel te regelen en de tijd begint te korten! Niet dat ik er niet mee bezig ben hoor, want het laat me geen sec. los. Elk vrij uur dat ik heb zit ik op mij PC te zoeken en alle sites af te gaan. Ik ben van kara...
Voorbereiding Reacties: 4 14-2-2012 23:48:43

Sarah
Gedichtje
Hey iedereen, Graag had ik jullie mening geweten van het volgend gedichtje: Liefde is.. twee mensen, één blik. Liefde is.. voor altijd samen. Liefde is.. jij en ik.  Dit zou ik op onze uitnodiging willen zetten maar ik ben eigenlijk ...
Uitnodigingen Reacties: 8 14-2-2012 23:35:03

Marilyn
misboekje
Dag bruidjes, ik begin ook één van de volgende dagen aan mijn misboekje. Zijn er nog koppeltjes die hun boekje ons event ook eens zouden willen doormailen voor nog wat ideetjes event. alvast bedankt.
Religie Reacties: 1 14-2-2012 23:27:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...