Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Laurence
Verwelkoming - kerk
Hey We komen net van bij de pastoor en alles was goed, gewoon moet ik mijn verwelkoming inkorten, wat ik wel dacht, maar kan er niet in schrappen, dus had ik via deze weg graag een beetje inspiratie opgedaan. Bedankt voor jullie verwelkoming. Indie...
Religie Reacties: 1 14-2-2012 23:17:04

tima
uitnodingstekst
hoi graag jullie mening ,suggesties en verbeteringen Na al die vragende ogen , gaan we eindelijk aan elkaar belovenDat we altijd voor elkaar zullen gaan ,door dik en dun naast elkaar willen staan. Op 08.09.2012 zettenManno & Laetitiaom 11u45 hun ...
Uitnodigingen Reacties: 10 14-2-2012 23:03:53

Marilyn
Een thema voor ons huwelijk?
Dag , lieve bruidjes Ik geraak er maar niet uit en ik moet echt dringend aan de slag, ik ben op zoek nr een bepaald thema voor ons huwelijk. Zolang ik dit niet gevonden heb kan ik niet beginnen, eens een onderwerp vliegen we erin, wie heeft er s...
Ideeën Reacties: 7 14-2-2012 22:40:14

Amber
kapper jean louis david
Dag Bruidjes, Heeft er iemand van jullie al ervaring met de trouwkapsels bij Jean louis david in de Pinte? Ik ga er altijd heen om mijn haar te knippen maar ik ben op zoek naar een kapper voor onze trouw en heb er wel wat schrik voor! Kvind het supe...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 14-2-2012 21:27:01

Sook
Deze schoenen ...
[img]http://www.elsacolouredshoes.com/data/23655.jpg[/img] Weet iemand waar ik ze kan kopen in België?Ik zou ze via internet kunnen bestellen maar zou ze toch liever eerst passen in de winkel...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 14-2-2012 21:17:34

sharka
trouwfuif
ik zoek inspiratie of voorbeelden voor een uitnodiging voor een trouwfuif. iemand ervaring of ideeën,
Uitnodigingen Reacties: 7 14-2-2012 20:43:07

Inge
dressedbyjill
Heeft er al iemand bij dressedbyill besteld? Ik heb er schoenen besteld maar ik krijg ze niet aan thuis en als ik een mailtje stuur krijg ik niks terug en als ik bel neemt er niemand op. Heeft nog iemand dat aan de hand?? groeten
Kledij - Accessoires Reacties: 8 14-2-2012 20:39:34

Sarah
Waar hangen jullie jullie ringen aan ???
Hallokes, Wij zijn op zoek naar iets leuks om onze ringen aan te hangen voor tijdens de viering ... Een "Me to You" beertje gaat al niet meer want dat had mijn broer ... Heeft er nog iemand leuke ideetjes? Groetjes, Sarah
Ceremonie Reacties: 19 14-2-2012 20:24:05

Nancy
Joepie ben zwanger!!!
Ik weet dat jullie volle bak jullie huwelijk aan het voorbereiden zijn maar ik wil het toch even melden. wij zijn vandaag 157 dagen getrouwd en 2 maandjes zwanger.
Verslag Huwelijksdag Reacties: 33 14-2-2012 20:17:04

Vanessa
De bedankjes zijn klaar!
Afgelopen weekend ben ik druk bezig geweest met de bedankjes. Dit is het resultaat geworden:
Ideeën Reacties: 28 14-2-2012 20:11:07

Vanessa
Onze uitnodigingen
Ik heb de uitnodigingen zelf gemaakt, en ben er best wel trots op, dus ik wou ze even showen :-) De uitnodingen zijn blauw met wit; ik dacht eerst een blauw met witte trouwjurk te nemen. Het is een rode jurk met zwarte accenten geworden..... Ik ...
Uitnodigingen Reacties: 23 14-2-2012 20:01:51

Joke
huwelijkskaars gezocht
hoi hoi, wij zijn nog op zoek naar een huwelijkskaars, maar hebben totaal geen idee waar we daar naar op zoek moeten gaan. weet iemand een leuk adresje in West-Vlaanderen groetjes
Religie Reacties: 7 14-2-2012 19:59:24

Pascale
menukeuze
Gisteren onze menu gaan proeven....... en lekker dat het was :-) Alweer een zorg minder!!! Trouwens TOPservice @ Hof ten Bosse in Heusden, supervriendelijk en toch wat extra's zomaar gekregen!!!!!
Voorbereiding Reacties: 1 14-2-2012 18:16:48

Steffie
haarbloem/parels
Hoi. Ik heb redelijk lang haar en zou dit op onze trouw willen half opsteken. In het half opgestoken gedeelte zou ik graag een "sierspeld" insteken. Maar ik vind nergens geen... Ik zoek niet achter een bloem uit stof, maar uit steentjes (swarovski of...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 14-2-2012 18:12:43

Karen
Feestzaal Aalst- Wetteren?
Hey! Ik ben er vroeg bij, met nog 500 dagen op de teller, maar ben toch al opzoek naar een trouwzaal.. Iemand tips voor zalen voor +-130 personen tussen Aalst (mijn thuis) en Wetteren (zijn thuis)? Grtjs,Karen
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 14-2-2012 17:58:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...