Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Michèle
Trouwertjes voor december
Zijn er nog toekomstige bruidjes of bruidegommetjes die trouwen in december? Wat hebben jullie al allemaal in orde gebracht? En waar houden jullie extra rekening mee gezien het in de winter is. Wij hebben onze zaal, catering, fotograaf en dj geregel...
Voorbereiding Reacties: 7 12-2-2012 16:16:13

Titia
Trouwschoenen
Hallo bruidjes, Mijn trouwjurk is al besteld, maar mss toch handig voor sommigen onder jullie: Groetjes!!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 12-2-2012 15:51:55

jill
Planning van de dag.
Hallo bruidjes en gommetjes, wij zitten met een vraag. Onze planning zit er ongeveer als volgt uit. We trouwen om 11.30u voor de wet. Mijn verloofde komt mij ophalen om half 11 zodat we nog een glaasje kunnen klinken en eventueel een hapje kunnen et...
Voorbereiding Reacties: 3 12-2-2012 15:27:24

Cynthia
trouwkleed te koop
Hallo bruidjes, ik heb een volledig nieuw trouwkleed te koop voor 500 euro. Het is maat 36-38 maar moet achteraan toegevlochten worden dus het zal ook passen voor maatje 40. Indien interesse geef je maar een emailadres dan stuur ik foto...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 12-2-2012 14:29:42

mieke
Aruba:-)
Ik vroeg me af of er al iemand van jullie naar aruba is geweest en hoe en waar jullie dit boekten? is het de moeite? Bedankt voor de tips en veel groetjes, Mieke x
Ideeën Reacties: 5 12-2-2012 14:12:31

Sandra
Trouwringen - CHECK!!!
Dag iedereen! Gisteren langs juwelier Verlinde in Kortrijk gegaan voor onze trouwringen! De zaakvoerder is een vriend van de grootouders van mijn verloofde, dus de ontvangst was zeer hartelijk! Heel veel keuze, maar het werd snel duidelijk wat we be...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 12-2-2012 13:40:44

Tina
gezocht: grote fotokader!
iemand een idee waar ik er zo eentje kan halen? ik vind het een leuk effect bij foto's :-)
Voorbereiding Reacties: 6 12-2-2012 13:17:54

annalisa
gastenboek
eiiii heeft iemand een tof tekstje voor in het gastenboek ???
Voorbereiding Reacties: 3 12-2-2012 12:18:38

Elke
Uitnodiging als ook overnachting moet gepland worden
Hallo iedereen, Wij zijn in Nederland gaan wonen op een paar uur afstand van onze familie in België en wij trouwen waar we nu wonen. Iedereen die we uitnodigen om af te komen, is uitgenodigd voor de volledige dag en die moeten daarna ook overna...
Uitnodigingen Reacties: 4 12-2-2012 11:31:36

nancy
Budget
Heb gisteren mijn droomjurk aangehad..één probleempje:hij past totaal niet in mijn budget  Wou gaan passen en dan achteraf bij lightinthebox voor een alternatief gaan maar daar lees ik dan weer allemaal slechte commentaren over...nu h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 41 12-2-2012 11:23:45

Ann
Trouwkostuum Rosada Outlet?
Hallo, met nog 4 maanden op de teller moeten wij echt superdringend werk maken van een kostuum. Aangezien mijn vriend niet het "kostuumtype" is zouden wij daar echt niet veel geld aan uitgeven. Zijn er mensen die daar regelmatig gaan winkelen? I...
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 12-2-2012 9:21:39

Melissa
Het moment
zijn er mensen die voor hun huwelijksviering samenwerken (of hebben gewerkt)met het moment in Antwerpen? Zou je ideeën willen delen met ons?
Ceremonie Reacties: 0 12-2-2012 8:29:31

Caroline
Binnenlocatie Bloemenwinkel
Dag Iedereen Wij hebben lang gedacht aan een leuke binnenlocatie om foto's te nemen. Het idee nu is om dit te doen in een bloemenwinkel. Lijkt me wel leuke foto's op te leveren. Wat denken jullie? Hoe ga je dat praktisch vragen of dit mag? Nu is het...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 12-2-2012 7:47:25

Lies
ervaringen met party tafels/walking diner,...
Hallo, Voor onze trouw zouden we kiezen voor een formule waar er om het kwartier voor 2u lang een hapje wordt geserveerd.  Maar nu vroeg ik me af , voor de mensen die zelf ook zo een formule kozen of al meemaakten,... , vinden jullie dit e...
Voorbereiding Reacties: 9 11-2-2012 23:55:21

Steffie
Animatie / Komiek / ... op avondfeest
Hoi Wij zijn nog op zoek naar iets leuk / origineel voor op het avondfeest. Een komiek? Iets van animatie? Iemand een idee? Bedankt!!! Steffie
Ideeën Reacties: 6 11-2-2012 23:28:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...