Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elke
binnenlocatie foto's
Hoi wij zijn nog op zoek naar een binnenlocatie voor de foto's. Ons feest gaat door in Aartselaar en wonen zelf in Hemiksem. Willen iets dat niet al te ver weg ligt zodat we zeker op tijd terug kunnen zijn, maar heb geen idee waar. Is er iemand die ...
Locaties - Fotografie Reacties: 4 11-2-2012 11:05:31

tine
Bedankjes, hoe verpakken??
Hallo idereen, Ik heb gisteren de bedankjes gekocht. Wij gaan voor kleine glazen theelichthoudertjes, en die zal ik opvullen met snoepjes (die ook voorkomen op onze uitnodiging). Nu is m'n vraag, hoe verpak ik deze glaasjes?  Zo'n doorzichtig...
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2012 10:19:22

nancy
Trouwjurk passen
Joepieeeeeeeeeeee,vandaag met 4 vriendinnen mijn trouwkleedje passen...ga voor kort of kort voor en lang achter,ben benieuwd of dat het ook effectief gaat worden
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-2-2012 9:50:15

Evelien
Familie dilemma!
Hey, ik zit een beetje met de handen in het haar. Volgende week versturen we onze uitnodigingen en ik weet nog steeds niet wat ik met bepaalde familieleden moet doen...wel of niet uitnodigen. Ik heb 2 nichtjes die ik amper zie (1 keer om de 5 jaar o...
Voorbereiding Reacties: 20 11-2-2012 9:22:03

Vicky
wat met bazen?
Beste medebruidjes, Ik ben leerkracht en zou heel graag mijn kindjes een uitnodiging geven voor de kerk (ook een katholieke school) enkele collega's zowel van mijn ventje als van mij vragen we ook op het dansfeest (we hebben geen receptie). Nu is onz...
Uitnodigingen Reacties: 12 11-2-2012 8:45:13

CYNDY
bruidstaart
hallo, waar haal ik bruidstaart  met 4-5 lagen????  50  personen prijs per persoon????,
Ceremonie Reacties: 8 10-2-2012 20:41:40

CYNDY
huifkar
graag huifkar nodig????  enkel 2 uurs in de voormiddag en 2uurs van 15u tot 17u plaats: Turnhout
Ceremonie Reacties: 0 10-2-2012 20:38:11

CYNDY
bruidsmeisjes
help weet iemand waar ik een betaalbare bruidsmeisjes kleedjes kan vinden? liefste onder 50euro
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 10-2-2012 20:35:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...