Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

sarah
feestzaal vrij van traiteur liefst regio Antwerpen/Brussel
Hey bruidjes! Ik zal nog eens dezelfde oproep doen,vorige keer heeft iemand mij een prachtige locatie aangeraden, maar gaat spijtig genoeg, net als zalen van de zoo, in 2013 gerenoveerd worden :((. Wij zijn nog steeds op zoek naar een feestzaal voor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 9-2-2012 19:49:39

cindy
schoenen
hallo heb vandaag mijn schoenen gevonden bij couture ann ze zitten als gegoten nu juist nog kleuren in de kleur van mijn rok plus goed nieuws mijn kleed is er al mag in maart gaan passen en het was voorzien in mei  ik kijk er echt naar uit groet...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-2-2012 19:49:22

CYNDY
huifkar
waar kan ik huifkar huren voor mijn hwelijk? prijs aanvraag aub van 11u tot ongeveer  17u in Belgie---regio Turnhout
Ceremonie Reacties: 0 9-2-2012 19:37:18

CYNDY
trouwen
ik ga binnenkort trouwen; weet iemand waar een bruidsjurk kan kopen onder 400euro????  graag reactie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 9-2-2012 19:34:28

Jill
tiara
hey bruidjes, waar kan ik mooie tiara's vinden met opzij een kammetje ?  ik heb er al enkele gezien maar allemaal zonder zo een kammetje aan de zijkanten en ben bang dat het dan afvalt! waaaaa stel u voor .... rampsecario dan zene hihi groe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 9-2-2012 19:33:32

Jill
Super idee gastenboek/doek
Hey lieve bruidjes nu hadden we al veel gastenboeken gezien waar onze vrienden en familieleden vanalle leuke dinges kunnen inschrijven op onze trouw, maar achteraf bezien vliegt die boek toch maar terug de kast in en komt die er nooit meer uit! nu ...
Ideeën Reacties: 12 9-2-2012 19:27:51

Elke
Nog 99 dagen!!
Het begint wel echt te korten nu en ik begin stress te krijgen. Er moet nog veel gebeuren maar ik heb zo de indruk dat er ook dingen zijn die echt pas in de laatste maand kan. Nog bruidjes met dit gevoel?
Voorbereiding Reacties: 2 9-2-2012 19:08:13

rosette
huwelijksthema
Wij zijn allebei grote Elvis fans, wij zouden graag Elvis terugvinden in ons huwelijk maar op een subtiele manier, voorlopig hebben wij nog geen inspiratie, iemand tips?
Ideeën Reacties: 3 9-2-2012 19:05:33

lonne
mega unieke trouwringen
Wij hebben pas mijn trouwring gaan halen. Mijn vriend werkt in de bouw en hij heeft een uniek hangertje laten ontwerpen. Dit hebben wij bij Elke Stuyck in Oevel laten doen. Ik heb een unieke ring laten maken met een vingerafdruk van mijn vriend en hi...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-2-2012 17:54:44

Redactie
Nieuwe categorie voor verslagjes van de huwelijksdag
Op algemeen verzoek werd de categorie 'Verslag Huwelijksdag' gemaakt. Kwestie van jullie een beetje verslaafd te houden aan onze website ;-) www.wijtrouwen.com/nl/forum/default.aspx?subject=Verslag%20Huwelijksdag Groetjes, Pascal
Ideeën Reacties: 12 9-2-2012 17:07:46

jeff
wiite paraplu
Wij zijn getrouwd in augustus 2011, en hadden 2 witte paraplu's gekocht. Deze hebben we gelukkig niet nodig gehad. Het zijn ruime modellen, met een mooi houten handvat. Wij willen deze graag verkopen.....tegen de prijs van 18 euro voor de 2 stuks sa...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 9-2-2012 16:49:50

Bo
Huwelijk met God als onze getuige!!
Ik wil toch even graag meedelen dat wij wel in de kerk trouwen!! Wij geloven beide in God, ookal zijn er de laatste tijd zo schandalen geweest rond de kerk... Ik dank God nog iedere avond dat wij elkaar zijn tegen gekomen en vind dat wij op...
Religie Reacties: 23 9-2-2012 16:45:14

kim
Rode loper gezocht
Hallo allemaal, Ik ben nog op zoek naar een rode loper van ongeveer 20m lang, liefst tweedehands, want ik schrik wel van de prijzen die daarvoor gevraagd worden. Heeft iemand een idee waar ik dit zou kunnen vinden? Groetjes, Kim
Locaties - Viering Reacties: 0 9-2-2012 16:21:44

kim
overleden schoonpapa
Hallo'kes, Ik heb hier al vaak droevige berichten gelezen van overleden familieleden van bruidjes/bruidegommen, en ik heb altijd gedacht, of beter gezegd 'gehoopt' dat mij dit nooit ging overkomen... Vorig jaar in mei heb ik mijn lieve tante moeten ...
Voorbereiding Reacties: 44 9-2-2012 16:20:56

Jana
de kilo's vliegen eraf zonder het te willen!
Voor sommige bruidjes een droom voor mij een nachtmerrie! Sinds januari is de stress voor het huwelijk enorm toegenomen! ik ben sindsdien al 5 kg kwijt! Heb schrik dak tege de trouw nog veeel meer ga verliezen! ik heb nu al maatje 36, ik kwam van 3...
Voorbereiding Reacties: 9 9-2-2012 16:12:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...