Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elisabeth
Wat met klein broertje in de suite?
De voorbereidingen voor onze trouw in september gaan verder, het is nu even een rustigere periode nu alle grote dingen vastliggen en het nog te vroeg is voor de kleintjes. Ondertussen is er wel een vraagje opgedoken in de familie: ik heb een broertj...
Ceremonie Reacties: 5 14-2-2012 9:42:55

Liesbeth
Juist verloofd
Hey Iedereen, Eind vorig jaar werd onze liefde bezegeld met een pracht van een dochter en nu vond mijn ventje het tijd om vanaf heden als man en vrouw door het leven te gaan :-). Eind dit jaar stappen wij dan ook in het huwelijksbootje... Nu ben ik...
Voorbereiding Reacties: 13 14-2-2012 9:42:33

veerle
nog 100 dagen!
Valentijnsdag en teller op 100 :) Vrijdag kunnen we de uitnodigingen halen! Verder moeten we de bedankjes nog en verder nog best wel wat! maar nu gaat het ecght vooruit gaan!!!! :D zoo blij! wou dit toch even delen! zijn er nog bruidjes die op ...
Voorbereiding Reacties: 7 14-2-2012 8:49:31

Lotte
Misboekje goedgekeurd door onze moderne priester :-)
Gisteren zijn we langs geweest bij de priester, met een bang hartje eerlijk gezegd, want ik had mij laten vertellen dat het "ne vieze mens" was. Mijn zenuwen waren helemaal niet nodig want we zijn daar heel vriendelijk ontvangen. Hij laat ons heel v...
Religie Reacties: 8 14-2-2012 7:16:20

dorien
taak bruidsjongens op de dag
heej! van in het begin weet ik wat ik het meisje graag zou laten doen : mandje vast houden en met rode hartjes laten rond strooien ... maar wat kan je de jongens laten doen? eerst gedacht om mijn sleep vast te houden ... maar wat als je geen sleep ...
Voorbereiding Reacties: 7 14-2-2012 1:48:03

jan
Binnen en buitenlocatie omgeving Bree
Dag allemaal, De zaal ligt vast, de datum dus ook. Nu het volgende op het lijstje : een locatie voor foto's. Aangezien het 29 september zal doorgaan zoeken we zowel een binnen als buiten locatie. iemand tips. ook tips voor een fotograaf zijn welk...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 13-2-2012 22:38:15

Ilse
trouwringen van Fair'Belle?
Hallo, Wie heeft er trouwringen van Fair'Belle? Wat is de prijs hiervan? groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 13-2-2012 21:54:56

An
hobby of student fotograaf regio Beveren-Waas
Hoi iedereen, Wij trouwen! :) En dit op 12 mei 2012.....we zijn nog op zoek naar een fotograaf en vermits we een low-budget huwelijk houden willen we daar geen mega grote bedragen aan uitgeven! Daarom mogen studenten en/of hobby fotografen zich geru...
Fotografie Reacties: 7 13-2-2012 21:30:44

eline
Mauritius
Hallo bruidjes, Hebben jullie al ervaring met reizen naar Mauritius ? Wij zouden graag naar daar gaan voor huwelijksreis... We hebben offertes laten maken door mauritiustravel.nl Maar weten niet welk hotel we moeten nemen, 3* 4* 5* ? Geef gerust ...
Locatie Reacties: 13 13-2-2012 21:30:05

Laurence
Goed adresje om bruidsboeket te laten maken regio Halle - Aalst
Hey Met minder dan 50 dagen op de kalender moet ik nu ook dringend beginnen uitkijken naar de bloemen voor D-day. Nu heb ik niet veel ervaring met bloemenzaken, dus leuke prijs/kwaliteit adresjes zijn zeker welkom!! Bedankt Loeke
Bruidsboeket Reacties: 2 13-2-2012 21:10:12

Karen
feestreglement
Ik lees hier soms het woord "feestreglement".  Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Voorbereiding Reacties: 2 13-2-2012 20:49:35

Sarah
Een kleuterjuf gaat trouwen ...
Hallo, Zijn hier toevallig nog kleuterjuffen die gaan trouwen? Wij trouwen op 11 augustus en via via ben ik te weten gekomen dat ik toch zeker op kindjes mag rekenen in de kerk ... Wat geven jullie de kindjes na de viering? Geven jullie een recep...
Voorbereiding Reacties: 10 13-2-2012 20:13:04

wendy
drogen of niet?
hoi iedereen, wat doen jullie met jullie bruidsboeket, laten drogen of niet of eventueel zelf drogen? ik weet dat het laten drogen toch redelijk duur is. iemand een idee hoelang dit duurt, het laten drogen? groetjes wendy
Bruidsboeket Reacties: 6 13-2-2012 19:51:01

Tina
wat klinkt het best?
  Voor altijd samen, nooit meer alleen Dit is voor eeuwig, dat wisten wij meteen Zo van elkaar houden, elkaar aanvoelen Dat is wat ze met echte liefde bedoelen Tina De Mey en Pieter Vermeulen Geven elkaar hun ja-woord op vrijdag 13 juli 2...
Uitnodigingen Reacties: 14 13-2-2012 18:52:59

lotte
kaartje2go.nl
iemand ervaringen met het online bestellen van trouwkaarten van kaartje2go.nl ? alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 5 13-2-2012 17:49:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...