Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Hilde
Op zoek naar DJ '90-'00
We zijn op zoek naar een DJ! Moeilijk zeg, we hebben hier helemaal geen ervaring mee. We zoeken iemand die wat meer stubrugericht muziek uit onze jeugd '90-'00 speelt, zonder de oude garde niet te vergeten bij het begin van het feest. Kunnen j...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 1-3-2012 20:58:30

dorien
en het gaat vooruit
wauw wat een schot in de zaak! uitnodigingen zijn volledig gemaakt, buiten dat er altijd nog wel is iemand bij kan komen of zo je weet maar nooit. in de week, maandag,  bij de ceremoniemeester geweest en onze planning staat echt zeer ver ......
Voorbereiding Reacties: 1 1-3-2012 20:52:50

Els
Fotograaf ..
Hallo, Voor ons huwelijk van 8 September zoeken we nog een fotograaf. Met wat soort prijzen moet ik rekening houden .. en kan iemand me een goede aanraden ..? Alvast bedankt Els
Fotografie Reacties: 8 1-3-2012 20:44:42

sarah
avondplanning
Hoelang voor de datum wordt de avondplanning gemaakt met de feestzaal?? Ik zou graag beginnen aan de uitnodigingen te maken..  :-)
Uitnodigingen Reacties: 7 1-3-2012 20:24:51

Carrie
Wat vragen aan ceremoniemeester?
hoi hoi, wij hebben morgen ons 1 kenningmakingsgesprek met de ceremoniemeester. het is een heel ervaren man die hier door iedereen werd aangeraden. waarschijnlijk zal hij wel meer uitleggen dan waar ik kan aan denken, maar toch... zijn er dingen die...
Voorbereiding Reacties: 5 1-3-2012 20:22:34

petra
even wat klagen en zagen :D
t moet even van mijn hart: toen ik zei dat ik nog twijfelde tss een handtasje of geen zei ze 'neen, moet da ni doen, echt ni doen' toen ik zei dat ik een ceremoniemeester niet nodig vond was dat volgens haar helemaal niet waar toen ik zei dat ik een ...
Voorbereiding Reacties: 14 1-3-2012 20:00:14

isabel
Van down .. naar up ... naar down
Vorige week serieuze down gehad door megaprobleem met de uitnodiging (zie mijn vorige bericht) en dan eergisteren super up gehad vanwege proefkapsel en eerste pas kleed. Was echt perfect ! Ik had heel veel zenuwen omdat het toch van augustus geleden ...
Voorbereiding Reacties: 2 1-3-2012 18:43:50

lien
vraagje ivm geld
Ik was hier bij planning eens aan het neuzen naar hoe zo'n planning er uit ziet. en bij de dag voor de trouw stond dat je zeker cash geld moet bijhebben op de grote dag zelf. Nu, cash geld is eigenlijk het laatste dat ik die dag op zak zou hebben , o...
Voorbereiding Reacties: 11 1-3-2012 18:37:42

Serena
Wegwerpcamera's
Hallo, Wij zouden graag wegwerpcamera's op de tafels leggen, maar wie weet waar ze ze verkopen en waar ze goedkoop zijn? Ik heb al één interessante website gevonden, maar misschien hebben jullie nog andere tips, dan wil ik ze graag horen! ...
Ideeën Reacties: 11 1-3-2012 18:25:57

Lynn
Gepersonaliseerde badjas + kostuum bruidegom ???
Hey bruidjes De laatste tijd begin ik meer en meer na te denken over die kleine superleuke details die je trouwdag helemaal afmaken... Graag had ik voor onze trouwdag een gepersonaliseerde satijnen, zijden badjas waar ik op de rug dan iets kon laten...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-3-2012 18:23:46

lotte
wie trouwt nog op 25/08/12
Hallo allemaal, het begint stilaan op te korten maar het is nog zo lang precies! wie trouwt er nog op 25/08 en wat hebben jullie al gedaan? ik heb onderstaand reeds in orde gebracht - ondertrouw is geregeld - kerk staat vast (vrijdag de verloofdeno...
Voorbereiding Reacties: 4 1-3-2012 18:10:01

Titia
Kleedje is binnen!!!
Mijn geluk kon niet op vandaag toen ik het nieuws kreeg dat mijn kleedje binnen is. Toch al van september aan het wachten om het nog eens aan te doen!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 1-3-2012 17:59:11

Charlotte
Wat een dag! Pff
Wauw wat een dag : Krijg je deze morgend te horen dat een vriendin haar vriend verongelukt is op weg naar zijn werk. Niet alleen zijn vriendin maar ook een zoontje van 1 jaar achter laat. Breekt mijn zoontje zijn loop wagentje in 2 en valt hij met ...
Voorbereiding Reacties: 5 1-3-2012 17:57:13

Kelly
Videograaf Limburg
Hoi, wie kan mij een goede en vooral niet al te dure videograaf regio Genk-Maasmechelen aanraden? Het moet zelfs geen professionele te zijn, we willen gewoon wat leuke beelden van onze dag.... Thanks!
Video Reacties: 9 1-3-2012 17:32:48

treesje
enkele vraagjes
hallo, wat wordt er zoal gegeven als bedanking en wanneer wordt dit gegeven? Waar halen jullie een gastenboek? Wordt een ringkussentje ook gebruikt bij een wettelijke trouw? Zo ja waar kan ik dit vinden? groetjes
Voorbereiding Reacties: 26 1-3-2012 17:30:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...