Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Gekleurde vierkante enveloppen 145x145
Hello medebruidjes en -gommetjes, Onze uitnodigingen worden gevouwen tot formaat 140x140.  Om deze in een mooie bijpassende enveloppe te kunnen steken, zijn we dringend op zoek naar gekleurde vierkante enveloppen van formaat 145x145.  Ik k...
Uitnodigingen Reacties: 5 4-3-2012 8:24:38

Caroline
enveloppendoos van AVA in hartvorm beschilderen? Hoe? Tips?
Dag Ik heb een enveloppendoos gekocht bij AVA in hartjesvorm. Nu zou ik die graag in een andere kleur spuiten/schilderen (nu is hij wit) in de stijl van de uitnodigingen (paars en zwart). Heeft iemand dit al gedaan? welke verf/spuitbus heb je gebrui...
Ideeën Reacties: 4 4-3-2012 8:24:07

Sofie
Bruidsboeket: wel of niet?
Hello medebruidjes en -gommetjes, Zoals de titel het al zegt, ben ik serieus aan het twijfelen om al dan niet een bruidsboeket te nemen.  De reden waarom ik er geen zou nemen is omdat onze 2 kids de bruidskindjes zijn en die dag waarschijnlijk ...
Bruidsboeket Reacties: 9 4-3-2012 8:18:34

Sofie
Stoere jongensschoenen
Hello medebruidjes en -gommetjes, Zoals de titel het zegt, ben ik dringend op zoek naar een winkel waar ze een ruime keuze hebben aan jongensschoenen.  Heb al een aantal winkels afgelopen (Brantano, Torfs, ...), maar kan de perfecte schoen hela...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-3-2012 8:13:20

Femke
haar extentions
hallo dames  ik heb héél dun haar voor de trouw zou ik extentions willen om het dan mooi op te steken. Iemand enig idee hoeveel zoiets kost?  bedankt & groetjes 
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 4-3-2012 3:51:15

Elke
trouwjurk verkopen of niet?
beste bruidjes, wij zijn vorig jaar op 2 juli getrouwd, een prachtige dag om nooit te vergeten. Ik heb het geluk gehad van mijn absolute droomjurk te mogen dragen, van ontwerper Phil Collins, in Belgie amper te verkrijgen. Nu zijn we bijna een jaar l...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 3-3-2012 23:00:23

Deborah
Fotoben
Iemand ervaring met Fotoben? Het viel me op dat dit toch heel leuke foto's zijn voor een goede prijs? Iemand andere suggesties/ervaringen rond fotografie in Limburg?  Groetjes Deborah
Fotografie Reacties: 5 3-3-2012 22:57:56

Cynthia
Kapper+visagiste aan huis gezocht regio Antwerpen
Hallo iedereen, Heeft er iemand nummers/adresjes van waar ik een goeie kapper+visagiste aan huis kan vinden? ik ben nog steeds op zoek voor op onze trouwdag. Op internet heb ik een paar adresjes gevonden maar allemaal heel erg duur. Alvast bedank...
Verzorging - Kapsel Reacties: 11 3-3-2012 21:43:22

Marijke
twijfel over trouwkleed
Dag bruidjes, Ik ben vandaag voor de 1e keer jurken gaan passen. Er was niet heel veel keuze maar er zat toch best wel een mooie jurk bij. Ik was aan het twijfelen en vroeg of ik eventueel later deze week mocht terugkomen om te bestellen. De vrouw v...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 3-3-2012 21:16:59

Emy
vistaprint enveloppen
Hey bruidjes ik heb een vraagje voor mensen die hun enveloppen via vistaprint besteld hebben (146 x 110 mm) Onze uitnodigingen zijn namelijk het formaat van een A4 in 4 geplooid (A6 dus), maar als ik ze meet, kom ik op 148 uit (op 108). Nu lijkt h...
Uitnodigingen Reacties: 3 3-3-2012 21:08:18

Carolina
gezocht fotograaf en/of videoman
Ik ben voor het huwelijk van mijn zus op zoek naar een fotograaf en/of videograaf.  Ze trouwt 27 oktober 2012 in Vorselaar.   Heeft er iemand aanraders.   (Graag hebben ze de foto's ook in volle kwaliteit op dvd.) &nbs...
Fotografie Reacties: 8 3-3-2012 21:02:38

dorien
fotoboek verlovingsreis mexico 2011 staat online :)
voor wie naar mexico gaat of wie er nog aan twijfelt hier kan je alvast wat fotokes bekijken ;) (er zou ook elke maand een fotoboek van de maand worden uitgeroepen ... ben eens benieuwd : hangt af van aantal bekijkers en goede beoordelingen :)) h...
Voorbereiding Reacties: 7 3-3-2012 19:17:41

Jessica
Suitekledij maat 60
Hallo iedereen, Weet er iemand van jullie een winkel met suitekledij tot maat 60 of maatwerk in West-vlaanderen? Het zou ook nog betaalbaar moeten zijn. Het is voor mijn schoonmama (maat 54) en schoonzus (maat 60). Heeft er iemand tips? Alvast beda...
Kledij - Suite Reacties: 4 3-3-2012 19:14:59

Hannelore
haarpinnen online?
Hoi, Weet er iemand een goeie site om haarpinnen en curlies te bestellen? Ik vind niet direct mijn goeste tussen deze die de kapper heeft en wil zelf eens op zoek gaan. Kan iemand mij helpen? Groetjes Hannelore
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 3-3-2012 18:19:05

Jessica
trouwjurk van Ronald Joyce?
hoi allemaal, ik ben er waarschijnlijk vroeg bij; want wij gaan pas trouwen ergens in de lente/zomer van 2013; maar ik probeer toch al eens te kijken wat voor trouwjurk ik zou willen. heeft er iemand een idee van de prijzen van trouwjurken van Ronal...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 3-3-2012 17:57:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...