Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marieke
Waar tafels huren oost vlaanderen
Zoals titel zegt, ik zou enkele tafels nodig hebben. Waar kan je die uren in Oost Vlaanderen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 4-3-2012 15:23:46

treesje
zot van me to you
hallo, ik ben zot van me to you collectie. dus heb een idee, maar vraag mij af of het overdreven is. ik zou graag de ringen op een ringkussentje van me to you bevestigen en dan in de feestzaal een tafeltje zetten met me to you knuffelbeertje (koppelt...
Voorbereiding Reacties: 9 4-3-2012 15:20:10

Meredith
Nogsteeds TE KOOP MOOIE SPAANSE SLUIER EN ENVELOPPENDOOS!!:)
Ben nu al getrouwd,en heb nog een enveloppen doos te koop die we niet hebben gebruikt en een mooie spaanse sluier die ik niet heb gebruikt(m'n moeder had er 1 gemaakt). Vind het zonde om te laten vestoffen en hoop dat ik hiermee een andere bruid m...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 4-3-2012 15:10:47

treesje
gastenboek me to you
hallo, iemand ervaring met gastenboek me to you?? hoe ziet het eruit van binnen?? ook enkel witte blz zoals de rest??  Ik heb er gisteren een paar bekeken in de ava, vandaar mijn vraag! gisteren de ringen gaan halen, ben er verliefd, echt mooi,...
Voorbereiding Reacties: 1 4-3-2012 15:06:45

Steffie
Badeendjes
Hellow Wij doen onze tafelschikking met badeendjes. Elke tafel heeft een badeendje met een ander kleur. Op de tafel zelf zouden we dan een grote badeend in dit kleur plaatsen of een glazen schaaltje waar alle kleine eendjes in drijven. Of heeft iem...
Ideeën Reacties: 3 4-3-2012 15:06:25

Ruth
Dilemma fotograaf
Hoi! Ik had graag even jullie mening geweten, want wij kunnen niet kiezen tussen twee fotografen :o) De één is een heel ervaren en vlotte fotograaf, maakt een mooi krasbestendig fotoalbum, geeft een dvd mee, er zijn ook veel mogelijkheden...
Fotografie Reacties: 9 4-3-2012 15:01:59

Siege
Feestzaal gezocht in en rond Leuven of Limburg (kanten van Geetbets)
Hallo iedereen! Ja, ja, ik ga trouwen! (Heerlijk hé) Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ben op zoek achter een feestzaal in en rond Leuven of in Limburg (kanten van Geetbets). Het hoeft geen al grote zaal (max 100 pers.) te zijn. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-3-2012 14:06:12

kimberly
muziek bij binnenkomen feestzaal en bruidstaart
hey ik ben op zoek naar een gepast liedje voor als we de feestzaal binnenkomen. de bedoeling is wel dat de hele eretafel als laatste binnenkomt samen met ons (we staan niet zo graag in de belangstelling dus zeulen we de rest maar mee hihi) en ik zoek...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 4-3-2012 13:56:27

Jessy
tekst uitnodiging
Hey bruidjes en -gommetjes,Heb hier eens even een paar eerlijke meningen en keuzes nodig ivm een tekst voor op de uitnodigingen. Aanpassingen of dingen die ik gewoon vergeten ben mag je altijd melden hoor Zou ook graag het volk zoveel mogelijk naar...
Uitnodigingen Reacties: 10 4-3-2012 13:44:05

stephanie
Stickers voor envloppen
Hallo! Wij hebben alle twee niet zo'n super mooi geschrift.. Dus zouden we graag met stickers/etiketten willen werken. Maar weet iemand hoe dat moet? Met welk programma? Grtjs !
Voorbereiding Reacties: 11 4-3-2012 13:41:38

natje
drukke maand
hey bruidjes nog 68 dagen heb nog geen last van zenuwen wat ik voor mij al kei raar vind want ik ben een echt stresskieken. maar ik mag er toch niet te lang bij stilstaan zenne. de tijd vliegt ineens zo snel !! we hebben deze maand wel een heel dr...
Voorbereiding Reacties: 4 4-3-2012 13:10:12

Sara
klassiekere muziek voor in de kerk
wij hebben volgende week een afspraak met de organist van de kathedraal om te bespreken wat we voor muziek gaan doen tijdens ons huwelijk. Vermits we geen opgenomen muziek mogen gebruiken moeten we met een muzikant gaan. Nu we vinden beide orgel eige...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 4-3-2012 12:18:09

Leen
super weekend
gisteren onze trouwringen gevonden en besteld en vandaag ben ik mijn schoenen gaan kopen die ik al een tijdje in gedachte had en gisteren ook nog een afspraak gemaakt voor nu vrijdag mijn tatoeage te laten uitbreiden dus ikke super content nog 2 maa...
Voorbereiding Reacties: 0 4-3-2012 12:16:56

Evelien
Verloop ceremonie gemeentehuis (Aalst) + zelf gemaakt boekje
Er had mij iemand op het forum gevraagd om mijn boekje door te mailen. Mijn excuses maar ik weet dus niet meer wie mij dat gevraagd had, en kan ook de post niet meer terugvinden waar dit gevraagd werd. Bij deze dus, hoop ik dat die persoon deze post ...
Ceremonie Reacties: 6 4-3-2012 11:18:53

stephanie
Gisteren eerste 1ste pas trouwkleed!
Hallo! Gisteren had ik mijn eerste pas van mijn trouwkleed! Ik was al een beetje vergeten hoe mooi ze wel was ! Enkel mijn schoenen zal ik serieus moeten inlopen, want na een uur recht te staan had ik super veel pijn! (iemand tips?)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-3-2012 10:21:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...