Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrina
Dansfeest La Grange (Massenhoven)
Hallo allemaal, Wij overwegen om als avondfeest een dansfeest te geven in La Grange in Massenhoven. De lokatie lijkt ons super en de formula qua eten lijkt ons ook in orde, maar we zijn niet zeker. Vraag die we nog hebben is of deze formule voldoend...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 6-3-2012 12:59:46

fleur
Wnr voor eerste keer afspreken met zaal?
Ik vraag me af wanneer wij onze zaal weer moeten contacteren om de menu vast te leggen en eventueel verdere afspraken te maken. Onze zaal is Lodewijk Van Male en hebben die al vastgelegd in oktober.
Voorbereiding Reacties: 16 6-3-2012 12:36:23

Lauren
En nu heb ik het echt gehad!
Voor degenen die het topic over mijn grootvader gemist hebben: mijn grootvader heeft beslist in september op reis te gaan en vertrekt toevallig de dag van onze trouw. Ergens kan ik het een beetje relativeren omdat ik weet dat het één van zi...
Voorbereiding Reacties: 20 6-3-2012 12:14:15

Liesbeth
Videograaf gezocht regio Leuven
Dag allemaal, Wij twijfelen nog of we een videograaf zouden nemen voor ons huwelijk op 12 mei.  Kent er iemand een goede en betaalbare videograaf die werkzaam is in regio Leuven? Bedankt!
Video Reacties: 4 6-3-2012 12:13:20

heidi
kleedje gezocht voor zwangere getuige
Hallo iedereen, ik kreeg dit weekend te horen dat ik getuige mag zijn op het huwelijk van een goede vriendin, nu trouwt ze echter al in April en ik verwacht mijn 4de zoontje midden mei... ik zei metteen ja op haar vraag, maar ik vraag me nu af waar i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-3-2012 11:51:25

Nawal
Idee'tjes ringen brengen???
Dag bruidjes en gommetjes to be! Met nog 9 dagen op de planning zijn de kriebels goed aan het opkomen. Net nog van het restaurant te horen gekregen dat het tafels van 6 personen of van 16 personen zijn; in tegenstelling tot tafels van 8 en van 14 zo...
Voorbereiding Reacties: 7 6-3-2012 11:00:26

Ilse
Wat vinden jullie hiervan?
Ff graag jullie mening over onze openingsdans. Mijn verloofde is eigenlijk totaal geen danser, behalve schlagers en carnavalmuziek! :-) Vandaar dat we kiezen voor een ietwat "grappiger" en "clichénummer? Maar wat vinden jullie  nu van...
Openingsdans Reacties: 8 6-3-2012 10:43:41

marijke
fotograaf west-vlaanderen
Hallo allemaal, Reeds drie jaar zijn mijn ventje en ik getrouwd voor de wet, maar volgend jaar is het moment waarbij we het plaatje compleet gaan maken. Het huwelijk voor de kerk en eindelijk het feest voor vrienden en familie zit eraan te komen! Hi...
Fotografie Reacties: 11 6-3-2012 10:17:14

Evelien
USB als bedankje
Hallo iedereen, Mijn man (woehoe, klinkt leuk) is informaticus, en is constant met computers e.d. bezig. Dit is ook één van de redenen waarom wij onze uitnodiging op cd-rom gemaakt hebben. Om wat in dezelfde stijl te blijven, hebben w...
Ideeën Reacties: 7 6-3-2012 9:34:05

Evelien
Grote kader
Wie op zoek is naar een grote kader, mag mij gerust mailen op evelien_dhaese@telenet.be Ik kan op aanvraag gerust ook een foto van de kader bezorgen.
Ideeën Reacties: 10 6-3-2012 9:24:25

Mieke
geen kerk maar toch persoonlijke ceremonie
Hallo, Ikzelf ben katholiek maar mijn vriend niet dus was het voor mij eventjes raar bij de gedachte dat ik niet voor de kerk zou trouwen. Maar we zijn tot een compromis gekomen: geen kerk, maar toch een persoonlijke ceremonie net voor of tijdens he...
Ceremonie Reacties: 5 6-3-2012 9:05:48

Ellen
nog 59 dagen...stress...
Hey allemaal, met nog 59 dagen op de teller moet er nog heel wat gebeuren, en ik ondervind van mezelf dat ik stress begin te krijgen... Ik kan minder verdragen, en ik vind dat zelf zo erg... Gisteren moesten we naar de pastoor voor de misboekjes en...
Voorbereiding Reacties: 8 6-3-2012 7:47:14

Hanne
schildersezeltjes A4 formaat
Hallo, weet iemand waar je goedkope schildersezeltjes vindt om op de tafels te zetten? A4 formaat? Heb er zien staan in euroshop maar was 16 euro per stuk en dat is wel wat veel als je een feest geeft voor 200 pers. Alle tips welkom!
Voorbereiding Reacties: 3 6-3-2012 7:40:35

An
tip bruidslingerie
helloww Voor degene die nog opzoek zijn naar betaalbare bruidslingerie kunnen es gaan zien bij ' rougegorge'. Is een franse keten zowa hunkemoller-achtig. Enfin, ze hebben daar een (beperkte) bruidslingerie lijn. 2 bhs, een gewoon en 1 strapless. S...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 5-3-2012 22:47:56

Koen
bedankingen
Hallo, Wij vragen ons af als je een bedanking geeft op het trouwfeest of je achteraf nog een kaartje moet sturen als bedanking of wordt dat niet gedaan?
Ideeën Reacties: 7 5-3-2012 22:14:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...