Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Linde
teleurgesteld
Vorige week onze uitnodigingen op de bus gedaan. En helaas nog maar 3 reacties gekregen van de 130. Is dit normaal? op onze uitnodiging staat ook onze trouwsite.. Op onze site staan een gastenboek en hier nog maar 1 reactie. Mijn broer is 2 jaar gele...
Voorbereiding Reacties: 12 7-3-2012 20:37:36

Sara
de laatsten
ik ben nu eens echt geen avondmens, ik ben altijd al om 10 uur doodmoe. Als we naar feestjes gaan is 2uur toch echt wel maximum uur om op te blijven en dan lig ik al half te slapen in de zetel of op een stoel. Nu vraag ik mij af hoe ik dat ga volhoud...
Voorbereiding Reacties: 16 7-3-2012 19:54:13

Jamie
Attentie Moederdag
Hoi bruidjes! Wij trouwen op 12.05.2012, dit is de dag voor moederdag (toch hier in West-Vlaanderen). Aangezien er redelijk wat mama's op ons feest zullen aanwezig zijn, en dus de volgende dag niet gewekt zullen worden door hun lieve kindjes, zijn w...
Voorbereiding Reacties: 3 7-3-2012 19:25:18

tessa
kado'tje ouders?
goeiendag bruidjes, Ik en mijn verloofde weten niet goed wat we als kado'tje ter bedanking aan onze ouders gaan geven, heeft iemand idee'tjes? en wordt dit altijd gedaan op een trouw of enkel als de ouders de trouw betalen want bij ons is dit niet he...
Voorbereiding Reacties: 9 7-3-2012 18:52:34

Leslie
op zoek naar kledij voor moeder en schoonmoeder
Hallo allemaal Vanmiddag was ik met mijn moeder aan het praten over wat zij zal dragen op onze trouw. Zij heeft een grote maat en weet niet goed waar ze moet gaan kijken. Ze wil graag een kleed aandoen waarin ze zich goed voelt en waarin je kan zien...
Kledij - Suite Reacties: 6 7-3-2012 17:51:36

Nathalie
DJ gezocht voor feest in Ardennen
Hallo, Wij trouwen in de Ardennen en zijn op zoek naar een goede DJ die het ook ziet zitten om tot daar te komen. Iemand ideeën?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 7-3-2012 17:03:48

Sarah
Offerande wel of niet?
Hey iedereen, Ik vroeg me af of je kan kiezen of er een offerande gebeurt of niet? Kies je dit zelf of doet de priester dit? Of is dit gewoon vanzelfsprekend dat dit gebeurt?
Religie Reacties: 3 7-3-2012 16:20:52

Sandra
Slowcursus Dasa te Asse (1730)
Een goede tip voor de bruidjes regio Asse-Merchtem-Opwijk-Aalst: Dasa (dansschool te Asse) geeft op zondag 18 en 25 maart en zondag 1 april slowcursus. Voor leden: 30€ voor 3 lessen (1u15min), voor niet-leden: 40€ Een privéles kost ...
Voorbereiding Reacties: 0 7-3-2012 15:57:45

CHRISTINE
Live muziek in huwelijksmis
Hallo, We dachten aan Alina voor de live muziek tijdens de huwelijksmis. Heeft iemand ervaring met haar ? Bedankt voor jullie reacties
Muziek - Live Reacties: 6 7-3-2012 15:50:35

annelies
zelfgemaakte postzegel
Dag bruidjes (en bruidegommen), ik ben voor een reportage in het magazine van bpost op zoek naar een koppel (net gehuwd of verloofd) dat een eigen postzegel heeft laten maken voor de huwelijksaankondigingen of de bedankkaarten (met een foto van he...
Ideeën Reacties: 12 7-3-2012 15:44:42

Janine
Corsage mannen van suite
Dag mede-bruidjes, Met nog 114 dagen op de teller, beginnen de kleinere details op te komen om afgewerkt te worden Ik was aan het denken om ook voor de mannen van de suite corsages te voorzien op hun kostuum of kledij, maar wordt dit tegenwoordig n...
Bruidsboeket Reacties: 13 7-3-2012 15:41:27

Lieselot
VIP Ceremonies & cars Roeselare
Heeft iemand ervaring met VIP Ceremonies & Cars uit Roeselare? (Noordstraat) Kan je even je (hopelijk positieve) ervaring met me delen? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 1 7-3-2012 15:05:27

fleur
Dit wil echt geen één bruidje meemaken!
Zonet een filmpje gezien op hln.be . Dit is echt een nachtmerrie voor alle bruidjes onder ons: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1404461/2012/03/06/Bruid-letterlijk-met-de-billen-bloot.dhtml
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-3-2012 13:19:55

Jessica
Student fotografie of bijverdienste fotograaf regio Lokeren (O.-VL.)
Hallo, Wij zijn dringend op zoek naar een student fotografie of een fotograaf in bijverdienste. Wij wonen in Lokeren (Oost-vlaanderen) en trouwen op vrijdag 7 september 2012. Eigen vervoer is noodzakelijk. Voor meer details stuur maar een berichtje...
Fotografie Reacties: 14 7-3-2012 13:02:46

Annelies
fotograag gezocht
Hallo iedereen, Wij geven een intiem huwelijksfeest. Maar ik zoek namelijk nog een fotograaf regio westvlaanderen. Hier en daar had ik al eens op wat sites gekeken maar de aanbiedingen zijn allemaal zo groots. Bij ons zou het enkel gaan om foto's op...
Fotografie Reacties: 13 7-3-2012 12:59:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...