Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

treesje
joehoe
vandaag eindelijk nieuws gekregen van het zaakje waar we ons feest gaan houden, we kunnen er ook dansen, probleem opgelost, en nu kunnen we verder met plannen en de uitnodigingen maken!! prettig weekend voor allen
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 9-3-2012 20:39:00

Annelies
Mauritiustravel
Hey, Wij hebben vorig weekend een offerte aangevraagd op Mauritiustravel maar tot nu toe nog niets gehoord. Wie heeft hier ook al ervaringen mee? En hoe gaan ze te werk éénmaal je een offerte hebt aangevraagd? Hoeveel tijd daarna krijgen ju...
Locatie Reacties: 3 9-3-2012 20:34:07

Katrien
kasteel rozelaar lochristi : iemand?
De grote schuur aan het kasteel rozelaar is echt prachtig. Heeft iemand hier ervaring mee? Is echt wel prijzig : 2000 euro benedenverdieping, met bovenverdieping 3250 euro. Dan heb je nog geen caterer of DJ..Wel excusieve plaats natuurlijk..
Locatie Reacties: 8 9-3-2012 20:32:28

dorien
wat als je niet echt kindjes aan gemeentehuis verwacht
we hebben geen kerk maar een persoonlijke viering waar enkel de uitgenodigden naartoe komen wat als er enkele kindjes zouden staan aan het gemeentehuis ... toch iets voorzien maar hoeveel dan?
Voorbereiding Reacties: 7 9-3-2012 18:59:09

Evi
kreatos of kapper aan huis?
hela! zit met een dilemma... ben gisteren bij kreatos Nijlen geweest, daar ga ik altijd voor mijn haar en ben daar echt suuuper content van de kapsters daar en nu vroegen ze of ik al wist wat ik met mijn haar ga doen op de grote dag want zij kunnen d...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 9-3-2012 18:38:35

Jessica
Jurk voor voorjaar volgend jaar
Hoi Bruidjes, ik vraag me af wanneer ik eigenlijk mijn jurk ga moeten bestellen. Wij gaan ergens in het voorjaar van volgend jaar trouwen (datum staat nog niet vast, hangt af van de zaal) maar het zal dus vroeg op het jaar zijn. Ik ben bang dat als i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 9-3-2012 17:46:34

Shary
Duurtijd voorbereiding voor de grote dag?
Dag bruidjes en bruidegommen! Mijn vriend heeft mij een tweetal weken ten huwelijk gevraagd in ons huisje dat we recent gekocht hebben. We zouden niet voor het traditionele trouwfeest willen gaan, maar namelijk het volgende : Voormiddag : Stadhuis '...
Voorbereiding Reacties: 22 9-3-2012 17:40:44

Stefanie
Nog 6.5 uur en dan is het zo ver!
Amai, Wat gaat het ineens heel snel. Hopelijk hebben we morgen een weertje zoals vandaag. Ik heb gisteren mijn geloften nog geschreven... dat was ook op het nippertje dat ik toch nog inspiratie kreeg. Nu zijn we juist klaar met het huis te versieren ...
Voorbereiding Reacties: 23 9-3-2012 17:32:44

Ann
Fotolokatie binnen omgeving Duffel - Lier
Hallo iedereen We trouwen op 1 september en ik ben op zoek naar een mooie fotolokatie ergens binnen in de omgeving van Duffel - Lier. Voor buiten hebben we al een paar ideeën, maar omdat je hier in België nooit weet welk weer het wor...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 9-3-2012 16:49:30

Elke
Wettelijke voorwaarden bij trouwen in het buitenland
Hoi iedereen, Ik had nog wat technische vraagjes over belgen die in het buitenland trouwen. We zullen nog wel met een notaris praten, en nog eens met de ambassade bellen, maar misschien heeft iemand ervaring hiermee en kan die wat uitleg geven ...
Juridisch Reacties: 0 9-3-2012 15:40:22

Michele
trouwagenda
hey allemaal Een vraagje. Bestaat er zoiets als een trouwagenda (zoals een normale agenda). Vrienden willen andere vrienden dat cadeau doen maar zelf had ik er nog niet van gehoord. groetjes Michèle
Voorbereiding Reacties: 4 9-3-2012 15:32:58

Kristien
Fotolokaties binnen en buiten omgeving Dendermonde
Met nog een kleine drie maanden te gaan, zoeken wij naar leuke plaatsen om foto's te trekken in en rond Dendermonde en Baasrode. Uiteraard zijn er in Dendermonde het stadspark en het Begijnhof, en blijkbaar de oude treinen in Baasrode, maar heeft iem...
Locaties - Fotografie Reacties: 8 9-3-2012 15:17:58

Piet
Bruids evenement
Ik heb op internet gezien dat er een gratis bruids evenement is in Apollo Hotel de Beyaerd in Hulshorst. http://www.apollohotelsresorts.com/beleef-je-bruiloft Echt de moeite waard om heen te gaan!!  mvg Piet Klaassen
Ideeën Reacties: 0 9-3-2012 14:03:04

Petra
vrijgezellen of niet?
ik zou graag een vrijgezellefeest hebben, maar alleen zijn mijn toekomstige schoonzussen dat echt ni zitten.. zij willen het samen met de mannen en hun kinderen doen, (ikzelf heb nog geen kids) bvb een barbeque met schieting.. dus wel een gezellig fe...
Ideeën Reacties: 16 9-3-2012 13:09:41

Irina
Trouwjurk Bella Alepine te koop; kleur ivoor, maat 36-38
Ik heb deze jurk gekocht in Jagré, Antwerpen. De nieuweprijs bedroeg 700 euro, de prijs nu is overeen te komen. De jurk is 1 keer gedragen, daarna gestoomd/ gereinigd. Ik heb ook een bijpassende sluier met pareltjes en handschoentjes; ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-3-2012 13:03:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...