Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lilabluestar
Rollercoaster van emoties
Dag bruidjes en gommetjes! Zo stilaan komen hier de laatste 4 maanden in zicht en ik moet zeggen dat ik werkelijk aan niks anders meer kan denken dan aan onze bruiloft... Ik droom er al constant over (sommige nachten zijn het eerder nachtmerries) en ...
Voorbereiding Reacties: 8 11-3-2012 13:53:47

tine
Welke kleur schoenen??
Hoi, Ik ben donderdag met de naaister de stof gaan kiezen. De broek is donker paars, het topje warm/donker roze. Zowel de naaister als de verkoopster van de stof, zeiden me om zwarte schoenen te kopen. Zouden jullie dit ook doen, zwart? Ik he...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-3-2012 12:14:50

Eva
puur geluk
Ik was gisteren even helemaal emotioneel. Ons dochter haar bruidsmeisjesjurkje was af en ze mocht het aanpassen. Ze hebben een heel stuk van mijn trouwjurk kunnen afhalen omdat ik nogal klein ben, en daarvan hebben ze haar jurkje gemaakt. Zelfs de vo...
Voorbereiding Reacties: 6 11-3-2012 12:08:35

Laura
fotolocatie omgeving Ham (Limburg)
Hallo, Voor onze trouwdag zijn we nog opzoek naar een fotolocatie voor zowel binnen als buiten. Wij wonen in Ham (Limburg) en zouden niet te ver willen rijden aangezien we maar beperkt in tijd zijn. We kunnen  pas vertrekken rond 14u45 en zoude...
Fotografie Reacties: 0 11-3-2012 11:21:31

An
Even iets anders :-)
Hallo iedereen !!Willen jullie voor ons hondje stemmen op volgende link??!!http://www.petstarter.be/comp/nl/index.php?id=2Op volgende foto:  'Diesel' (hij staat nu ongeveer op pagina 23 --> engelse bulldog die vooraan in de auto zit) Jul...
Voorbereiding Reacties: 0 11-3-2012 10:46:21

fleur
Samenkomst suite 's ochtends
Zijn er hier ook onder jullie die ook vroeg samenkomen 's ochtends met heel de suite? Wij trouwen voor wet om 10u15 en de suite zal wss bij mijn ouderlijk huis rond 9 u aankomen. Wat bieden jullie dan te drinken of eventueel te eten aan de mensen? I...
Voorbereiding Reacties: 10 11-3-2012 10:42:41

stephanie
wijnrood hemd
hey, weet iemand waar ze wijnrode hemden hebben? Mijn trouwkleed heeft dat kleur en zou graag voor hem ook zo'n hemd vinden, maar tot nu toe geen tegengekomen. de trouw is al binnen 32 dagen dus alles is welkom :-)
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 11-3-2012 9:33:02

Deborah
Dilemma
Heey! Vandaag begon ik er net over te denken hoe we dit gaan doen met het 'vervoer' op de dag! Ik wilde altijd een bus als ceremonievervoer. Dan zit heel de familie samen... Maar nu vroeg ik me af... Hoe gaat dit dan in z'n werk? Als iedereen de av...
Voorbereiding Reacties: 9 10-3-2012 23:34:46

Jili
Trouwschoenen (maat 39) van Luca Renzi te koop
Prachtige trouwschoenen van Luca Renzi te koop. Ik heb ze een paar weken geleden gekocht bij Vanloock in Zanhoven. Ze zijn dus nog splinternieuw. Ik heb ze enkel aangehad voor mijn eerste pas in de bruidswinkel. Voor degene die zich afvragen waa...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-3-2012 22:01:31

Caroline
Huwelijksviering met kinderen
Dag iedereen Dit najaar trouwen wij! Wij willen graag onze kinderen (6 en 3jaar) zo veel mogelijk betrekken in onze ceremonie / huwelijksviering. Heeft er iemand tips, ervaring, voorbeeldjes wat we allemaal kunnen doen ? Alvast bed...
Ceremonie Reacties: 4 10-3-2012 21:26:01

delphine
dan is familie er altijd voor je??
Pff, ik moet hier even me hart luchten want ik weet eigenlijk niet echt meer wat te doen.. Deze week zijn we te weten gekomen dat mijn schoonmoeder tegen de familie heeft gezegd dat ze absoluut geen moeite moeten doen om naar ons feest te komen.. de...
Voorbereiding Reacties: 8 10-3-2012 20:52:37

Ilse
welke schoenen?!
Hallo, Kopen jullie allemaal echte "trouwschoenen"? Of toch ook iets "alledaagser", "goedkoper",...? Wie heeft er nog hele lage schoenen (of ballerina's) aangehad? Of gaat deze aandoen? Hebben jullie veel geld aan je schoenen gegeven? Ik ben nogal g...
Kledij - Accessoires Reacties: 21 10-3-2012 20:25:55

Sook
Bang dat feestzaal te klein zal zijn :(
hi bruidjes, wij hebben onze feestzaal al een tijdje vastgelegd. We waren super in de wolken want we vonden het een superlocatie. We dachten rond de 130 man te vragen... (omdat mijn zus ook zoiets had) Nu zijn onze ouders eens begonnen met een gasten...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 10-3-2012 17:04:03

cynthia
mooie trouw locatie
hallo allemaal ik ben op zoek naar mooi locatie voor onze trouw foto's te maken?in de buurt van opgrimbie, maasmechelen lanaken? kunnen jullie mij helpen laat me maar iets weten groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-3-2012 15:59:56

annalisa
vervoer
allo iedreen nog 47 dagen en heb ik mijn hoofd gekregen dat ik met een Fiat 500 naar de gemeentehuis wil gaan zo een oude of nieuwe weet iemand een adres waar ze dier huren ofzo in vlaams brabant
Ideeën Reacties: 4 10-3-2012 15:50:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...