Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anouck
Rood kleedje
Ik heb 3 halfbroers die in hetzelfde felblauw kostuum gaan verschijnen en mijn 2 halfzusjes willen (hetzelfde) rood kleedje. Dat mag zo'n 150 euro kosten dus geen echt suitekleedje en ook kort. Nu heb ik al wat rondgekeken, maar nog niet echt iets ge...
Kledij - Suite Reacties: 11 8-3-2012 15:18:10

sarah
layout misboekje
hallo bruidspaartjes,ik ben klaar met het volledig typen van ons misboekje...maaaaaar hoe maak ik hier nu in godsnaam een boekje van?!heb het gewoon allemaal pagina per pagina getypt in word. iemand tips of goeie sites die mij hierbij kunnen helpen?
Voorbereiding Reacties: 7 8-3-2012 14:33:23

dany
vervoer
Joepie, we hebben ons vervoer gevonden.Mijn mannetje is namelijk chauffeur bij de lijn en nu heb ik het voor mekaar gekregen dat we een lijnbus als vervoer hebben en met zijn collega's die een erehaag gaan vormen.Ik vind dat wel speciaal en voor hem ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-3-2012 14:29:55

Vicky
Uitnodigingen check! Bedankjes bijna Check :)
Hallo medebruidjes en gommetjes! Eventjes mijn vreugde delen! Vanmiddag de uitnodigingen gaan afhalen en ze zijn zeer geslaagd! Ook de bedankjes krijgen vorm! We hebben gekozen voor kriekflesjes met een persoonlijk etiket (als nog iemand dit zoekt,...
Uitnodigingen Reacties: 7 8-3-2012 14:14:38

Katrien
Kapsel dochtertje (7j)
Hallo, ik heb al heel wat sites gezien met mooie kapsels voor de bruid, maar ik zoek nog iets voor m'n dochtertje. Ze wordt volgende week 7j, en zal dus tegen onze trouw 8 zijn. Momenteel heeft ze haartjes tot ongeveer aan haar kin (nog niet tot op ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 8-3-2012 14:09:52

Laura
bruidstaart
Dag bruidjes, Met nog maar 50 dagen op de teller ben ik dringend op zoek naar een lekkere en mooie bruidstaart. Heeft er iemand ervaring met bakkerij beckers in Lummen of met Torta in Koersel? grtjs Laura
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2012 14:09:28

Vicky
Dringend op zoek naar rode loper
Wij zijn nog steeds op zoek naar een rode loper (Kopen). Liefst zouden wij minimum 1, 20 breed willen ik vind 1 meter zo weinig, of niet? Kan iemand mij een goede tip geven waar ik deze kan vinden? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 8-3-2012 12:20:00

Kelly
Trouwringen... HELP...
Hoi bruidjes en Co., Staan jullie ook zo versteld van de prijzen van de trouwringen? We hebben er al zoveel mooie gezien, maar vinden ze overdreven duur! Mijn toekomstige wil gewoon een simpel exemplaar en daar hebben we al beslist voor een zilve...
Voorbereiding Reacties: 24 8-3-2012 11:48:51

Syrie
HELP, kapsel voor kort haar
Lieve medebruidjes, Ik sla in paniek over mijn kapsel. Ik heb kort haar, een beetje het model zoals Eva Daeleman (zie foto), maar dan wel donkerbruin. Ik was naar mijn kapper geweest voor een proef. Die had precies niet veel zin. Na een uur bui...
Verzorging - Kapsel Reacties: 21 8-3-2012 10:35:08

heidi
leuke site
deze site wil ik jullie even meedelen... www.afhaalgroothandel.be  ... ik heb er nu al een aantal keren iets op besteld en het was steeds in orde, je hebt er huwelijksbedankjes dat niet veel kosten, ook leuke spulletjes voor je feest op te leuke...
Voorbereiding Reacties: 2 8-3-2012 10:06:10

Ilse
Pfff
Mijn schoonouders zullen niet aanwezig zijn op ons trouwfeest. Mijn verloofde had al niet zo een goede band met zijn vader voordat ik hem leerde kennen. Zij spraken toen geen enkel woord met elkaar. Het laatste jaar was dit wat veranderd en konden ...
Voorbereiding Reacties: 4 8-3-2012 9:21:12

veerle
ondertrouw gehad!!
Hallo gisteren onze ondertrouw bij de pastoor gehad; had toch wel zenuwen... Best wel terecht, onze eerste kennismaking was met een ander pastoor een heel jong en vlot type. Nu kregen we een andere, een beetje een oudere en formelere man. Na wat ...
Ceremonie Reacties: 2 8-3-2012 9:09:51

Helene
twijfels over tekst uitnodiging
hallo, ik wil graag onze uitnodigingen bestellen, maar begin nu enorm te twijfelen over de tekst. is die niet te stijf, is het niet te druk, is het wel aantrekkelijk??? pff... graag jullie mening https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7...
Uitnodigingen Reacties: 4 7-3-2012 22:20:39

N.
Kerk met Rent-a-Priest?
Dag allemaal, misschien een domme vraag, maar is het mogelijk met Rent-a-Priest de viering toch in een kerk of liefst nog een gezellig kappelletje te vieren of gaat dit niet? Groetjes!
Ceremonie Reacties: 3 7-3-2012 21:17:31

Katrien
de Feestarchitect in het Kasteel van Beervelde
Iemand??
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 7-3-2012 21:02:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...