Nu Online
Momenteel zijn er 134 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
aperitief ???
hoi , even een vraag ben opzoek naar een alternatief aperitief voor de receptie van ons trouwfeest . ik zelf ben helemaal niet gek van cava en toestanden , omdat het natuurlijk ons feest is willen we iets wat we zelf lekker vinden . iemand suggesties...
Ideeën Reacties: 3 6-3-2012 20:24:53

fleur
Bijeenkomst met anders koppels: relatienamiddag
Vandaag hebben we  een uitnodiging gekregen van onze parochie om samen te komen met anders koppels die ook gaan trouwen. Dit noemen ze een 'relatienamiddag'. Iemand hier al ervaring mee? Dat  duur lik van 13u30 tot 17 u 30, amai...
Religie Reacties: 8 6-3-2012 20:14:18

Kelly
Visagiste aan huis gezocht Limburg, regio maaseik
Hallo, Ik wou even navragen als iemand hier een goede visagist kent die aan huis komt. Groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 6-3-2012 20:03:53

Jill
3,2,1 ... Ja!
Nog 3 keer slapen en dan is het zover... De grote dag waar we al zo lang naar uitkijken! Het begint toch wel een beetje spannend te worden, maar zenuwen heb ik nog niet echt.  Donderdag mogen we nog eens naar onze zaal gaan kijken, want zaterda...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2012 19:55:59

Elke
do not disturb we're recovering from Elke&Koen's wedding ;)
Hallo iedereen, bij ons blijft iedereen slapen na de trouw (omdat we 200 km ver van onze familie zijn gaan wonen) en we zagen deze leuke deurhangers op etsy.com: http://www.etsy.com/listing/79485140/custom-wedding-door-hangers-set-of-10  De...
Ideeën Reacties: 7 6-3-2012 19:48:56

letizia
Openinsdans lessen volgen of niet?
Hallo iedereen, Nog 73 dagen op de teller en nu twijfel over openingsdans. Zouden we lessen volgen of niet? heeft er iemand hier ervaring mee? (regio Oost-Vlaanderen) Grtjs
Openingsdans Reacties: 1 6-3-2012 18:22:03

Patrizia
Bloemdecoratie.... misschien rare vraag:-)
Hallo, wij zijn nu bezig met onze bloemendecoratie voor in de kerk en ik vroeg me af  hoe dat nu werd gedaan... komt de bloemist mee naar de kerk om te zien wat ze zoal nodig heeft of moet je het gewoon zelf allemaal kiezen en dan naar de bloemi...
Voorbereiding Reacties: 5 6-3-2012 17:36:01

Elke
Uitnodigingen vouwen
Hallo allemaal, Wij zijn gisteren onze huwelijksuitnodigingen bij de drukker gaan halen. En ze zien er schitterend uit! Onze uitnodiging bestaat uit twee delen, die we zelf nog in elkaar moeten vouwen. Het vouwen op zich is geen probleem, maar als ...
Uitnodigingen Reacties: 7 6-3-2012 17:35:36

Yana
dassen
Hallo iedereen, voor de mannen van de suite zou ik graag rode dassen hebben. Ik zou deze dassen kopen en dan laten bedrukken met onze initialen, denken jullie dat dat mogelijk is? Weet er iemand waar ik geen al te dure rode dassen kan vinden? ...
Kledij - Suite Reacties: 10 6-3-2012 16:32:28

Pascale
grote kader
Eindelijk hebben we onze grote kader gevonden voor de fotoshoots..... En dit voor 25€!!!!!! We hebben verschillende rommelmarkten, kringloopwinkels en tweedehandszaken gedaan. Overal hadden we wel iets gezien maar de prijzen die ze ervoor vroeg...
Voorbereiding Reacties: 1 6-3-2012 15:07:19

stephanie
cocktailjurkje
hey iedereen, Ik ben opzoek naar mooie betaalbare cocktailjurkjes. Ik trouw al binnen 37 dagen dus het begint dringent te worden. Heb niet zo'n groot budget en het meeste ervan is al naar men 4 kindjes opgegaan :-) dus mensen aub als jullie goeie ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 6-3-2012 15:00:19

stephanie
visagiste.
hey iedereen, Weet iemand een goede visagiste dat aan huis kan komen? Liefst omgeving tremelo woon daar zelf. Kent iemand een winkel waar ze mooie cocktailjurkjes hebben aan een redelijke prijs? groetjes stephanie
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 6-3-2012 14:47:11

marijke
ervaringen Christ Vilez
We zijn nog volop op zoek, en ik heb hier al enkele namen zien passeren die ik zeker zal verder contacteren. Maar ben wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen met Christ Vilez... groeten
Locaties - Fotografie Reacties: 4 6-3-2012 13:55:04

Silvia
trouwkleed te koop
Hey dames Voor degene die een mooie jurk zoeken voor hun mooiste dag ik heb er een te koop staan maar 1 keertje gedragen en ik doe het weg omwille van scheiding maar 1 keer gedragen voor meer info of foto mailen; vanhaelen1981@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-3-2012 13:45:35

Liesbeth
Bloemendecoratie
Kent er iemand van jullie iemand die wat af weet van bloemendecoratie? De zaal die wij op het oog hebben, rekent daar een extra kost voor aan en dat zou dus bijna 600 euro zijn! Of vragen floristen ook zoveel voor wat bloemstukjes op tafel? Help!&nbs...
Ideeën Reacties: 4 6-3-2012 13:14:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...