Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
ceremoniemeester is dit echt nodig?
Hallo toekomstige bruidjes! Ik dacht eigenlijk totaal niet aan het inhuren van een ceremoniemeester, tot ik gisteren keek naar 'zo zijn wij getrouwd'. Is dit echt nodig? we zullen ook niet echt kleine kindjes in de kerk hebben die dit kunnen 'vers...
Ceremonie Reacties: 14 12-3-2012 21:37:44

henrieke
Zelf gastenboek ontwerpen
Hallo allemaal! Op 21 april 2012 gaan mijn maatje en ik trouwen en bijna alles is geregeld. Behalve een gastenboek. Een standaard gastenboek vind ik erg saai en wil dus iets originelers. Ik weet ook wel wat en heb het ook wel op het forum gezien. Ee...
Ideeën Reacties: 17 12-3-2012 21:15:23

Nele
ontbijt laten leveren op onze huwelijksdag ?!
hoi , ben opzoek naar iemand die in limburg een lekker uitgebreid ontbijt kan bezorgen bij mijn toekomstige echtgenoot op de ochtend van ons huwelijk als verrassing ! iemand een idee ?
Ideeën Reacties: 5 12-3-2012 20:40:46

Katrien
Dilemma: Hilton Hotel of Keienhof?
Met nog 102 dagen op de teller wordt het dringend tijd om een keuze te maken tussen twee mogelijke feestlocaties. In eerste instantie hadden we het Keienhof in Kalmthout op het oog. Hiervoor hebben we ook al een voorschot betaald, dus dat ligt in pri...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 12-3-2012 20:32:34

Vanessa
zwarte trouwlaarsjes?
Iemand enig idee waar ik zwarte trouwlaarsjes kan vinden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 12-3-2012 20:32:30

Ann
welke kleur van kostuum past bij mijn blauw kleed ???
Hallo iedereen Omdat ik geen traditioneel wit bruidskleed wou, heb ik er een suitekleed van Linea Raffaelli gekocht. Welke kleur van kostuum zou mijn aanstaande best aandoen? Mijn dochtertje (4jaar) en zoontje 6 jaar zullen de  bruidkindjes zi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 25 12-3-2012 20:30:54

fleur
Trouwringen
Wanneer beginnen jullie uit te kijken naar trouwringen? Zijn er hier al bruidjes die in september trouwen en al hun trouwringen hebben uitgekozen?
Voorbereiding Reacties: 21 12-3-2012 20:30:41

Evelien
Schoenen
Dames, Even een vraag aan jullie gericht. Ik vond op internet mijn ideale schoenen voor onder mijn kleedje (ja is een kort exemplaar in het knalrood). Een probleem, ik heb een maat 42 en vind niet direct een winkel in België waar ik ze zou kunne...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 12-3-2012 20:14:38

Sarah
Een mooi boeket op deze lentedag!
Dag dames, Zit hier breeeed grijnzend aan m'n laptopje. Kwam dernet thuis van m'n werk, al helemaal goedgezind door het zonneke en van zodra ik de deur openstak, zag ik al een schattige doos in de gang staan. De lieve mannen die onze keuken aan't ve...
Bruidsboeket Reacties: 8 12-3-2012 20:07:59

treesje
broekpak linea raffeli
hallo, weet er iemand waar ik een broekpak kan kopen en wat ongeveer de prijzen hiervoor zijn? dank je voor de hulp
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-3-2012 17:44:53

Ine
ringen brengen door kleine kindjes
Hey mijn zoon zal 3.5jaar zijn en mijn dochter 6 maanden. Beiden zullen ze bruidskindjes zijn. Zij wordt die dag ook gedoopt. Praktisch vind ik het moeilijk. We dachten haar in bolderkar te zetten en oudste het te laten trekken, maar 3.5jaar is nie...
Ceremonie Reacties: 9 12-3-2012 17:18:57

sonja
Gedicht over liefde
Wie kan me een mooi gedicht bezorgen over de liefde (geen zelfgemaakt rijmpje) voor op uitnodiging of om voor te lezen in de kerk ? Alvast veel dank !
Uitnodigingen Reacties: 10 12-3-2012 17:00:54

Syrie
Goedkoop alternatief videograaf?
Hallo, Binnen 3 weekjes is het zover, onze dag!Hoe meer de dag nadert, hoe meer spijt ik ervan heb dat we geen videograaf hebben voorzien. Dit is een ferme kost (vind ik toch), en ons budget laat dit niet meer toe , we zitten nu al ruim boven he...
Video Reacties: 7 12-3-2012 16:06:52

Annelies
Bedankingen ouders/getuigen
Wij zouden graag iets origineels geven aan onze ouders en getuigen op de avond van het trouwfeest zelf. Een foto is niet mogelijk aangezien wij onze foto's gewoon digitaal doorkrijgen. Een fles champagne met een eigen etiket op kan ik ook niet doen ...
Ideeën Reacties: 6 12-3-2012 15:23:04

Elke
Bloemen kerk
Kent er iemand een website waar er voorbeelden te vinden zijn van bloemstukken voor in de kerk?
Ideeën Reacties: 1 12-3-2012 15:04:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...