Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Linsey
:) Morgen visagiste en eerste pas :)
Oooo spannend, morgen mijn kleedje nog eens passen! Ik hoop dat het als gegoten zit, want ben toch 2 kilo minder zwaar dan toen ik het paskleedje aan had en dat was toen de juiste (krappe) maat. Maar eerst make-up bij de visagiste, en dan pas met sch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-3-2012 19:54:51

Evy
joepie! schoenen gevonden!
Joepieeee! kheb eindelijk schoenen gevonden voor onder mijn kleedje en maar net op tijd want zaterdag is de eerste pas en moest al schoenen hebben! Bij Van Loock in Zandhoven! Super super super!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-3-2012 19:48:13

Mieke
Terug bij af
Eind vorige week hadden we beslist om naar Londen op huwelijksreis te gaan, omdat we alle twee nogal zot zijn van Londen. We zouden de eerste week van augustus gaan omdat mijn ventje collectief verlof heeft en dus niet zomaar kan lang vrij nemen wann...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 13-3-2012 19:11:02

Cindy
stilaan komt alles in orde met de voorbereiding!
Hey allemaal,Stillekes aan komt alles in 'de sakkoche' ;-) Gisteren hebben we ons mini huwelijkstripje gaan vastleggen;Het heeft wat voeten in de aarde gehad want we wilden eerst naar New York gaan maar de schoonouders waren er niet mee opgezet.We he...
Voorbereiding Reacties: 0 13-3-2012 18:09:09

Severine
fotolocatie binnen Deinze
Hey medetrouwers, kent iemand een toffe locatie om foto's te trekken binnen. Ons buiten locatie is het kasteel van Ooidonk maar indien het regent (hopelijk niet) moeten we een alternatief binnen hebben. iemand ideeen?
Fotografie Reacties: 1 13-3-2012 17:58:46

Joke
Misboekje
Hallo allemaal! Nog 17 dagen en het is zo ver! De meeste dingen zijn gebeurd, maar er moeten toch ook nog wat dingen afgerond worden :) Zoals het misboekje bijvoorbeeld. De viering is helemaal uitgeschreven en ziet er prima uit, maar voor het drukk...
Religie Reacties: 4 13-3-2012 17:03:01

stephanie
warm of koud buffet????
wij trouwen in augustus, zouden jullie dan koud of warm buffet nemen? bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 13-3-2012 16:55:34

Rebekka
Openingsdans zelf in elkaar steken of slow?
Dag allemaal Mijn verloofde en ik zijn momenteel disco-boogie lessen aan het volgen, hebben er al 15 achter de rug en kunnen toch al wel wat pasjes, nu langs een kant zouden we dit graag als openingsdans doen, zo beginnen met een slow en dan omschak...
Openingsdans Reacties: 2 13-3-2012 16:44:03

Rebekka
Ceremonie
Wij hebben onze ceremonie helemaal zelf in elkaar gestoken en zijn opzoek naar iets symbolisch. Weet iemand van jullie iets moois of leuks symbolisch om te doen tijdens onze eigen ceremonie, bv nadat de ringen aan elkaar gegeven zjin, groetjes
Ceremonie Reacties: 3 13-3-2012 16:37:09

Laura
fotolocaties (binnen en buiten) regio lummen-beringen
We zijn nog op zoek naar fotolocaties , buiten en vooral binnen, in en rond lummen en beringen. de fotograaf stelde een kasteeltje ofzo voor, maar ik denk niet dat het zo eenvoudig is om daar binnen te mogen...dus alle tips zijn welkom!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 13-3-2012 14:50:08

Hanne
Fotolocatie
Hoi iedereen, Wij zijn op zoek naar een leuke foto locatie in de provincie Antwerpen! Graag een oud industrieel pand, of een vervallen kasteel, verlaten plaatsen, kortom iets leuks eigenlijk! Alle suggesties zijn welkom!! Alvast bedankt! Hanne
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-3-2012 14:45:57

Sarah
Fotolocaties tussen Leuven en Massenhoven?
Hallo medebruidjes, Nu onze grote ook steeds dichterbij komt is het wel nodig om eens over fotolocaties te denken. We trouwen in Leuven voor de kerk en ons feest gaat door in Massenhoven. We gaan na de viering foto's trekken dus qua regio zitten we ...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 13-3-2012 14:44:39

tiffanie
Strijd tegen kilo's ... Pff!
Hallo allemaal, Met nog 4 en half maanden op de teller kan ik de strijd tegen de kilo's niet langer uitstellen! Ik was nochtans zo goed begonnen, voor de feestdagen was ik al 5 kg kwijt ...  Maar dan begonnen de problemen met mijn moeder en haa...
Voorbereiding Reacties: 29 13-3-2012 14:14:11

fleur
Altaarstuk
Heeft hier iemand een site waar je veel altaarstukken kan zien? We gaan nu zaterdag al eens na bloemenzaak en zou graag al een gedacht hebben van welke bloemen we gaan nemen.
Ideeën Reacties: 2 13-3-2012 13:05:33

stephanie
foto's vlaschaard
heeft iemand foto's van een feest in de vlaschaard (tuin en zaal). stephanie_cxc@hotmail.be bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-3-2012 12:36:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...