Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Katrien
Foto's in Brugge en op het strand
Hoi, ik ben van de kust en zowel ikzelf als mijn vriend hebben een sterke band met de zee. Daarnaast is ook Brugge een belangrijke stad voor mij. Ik zou dus foto's willen in Brugge en aan de zee. Denken jullie dat dit combineerbaar is op je huwelijks...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 13-3-2012 12:33:24

Lieselotte
Iemand ervaring met lightinthebox.com?
Hey ik heb onlangs schoenen besteld op lightinthebox.com, heb dit betaald via een internationale overschrijving, aangezien dit gestort moest worden op een rekening in HongKong. Maar nu heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen van betaling en derge...
Voorbereiding Reacties: 6 13-3-2012 11:48:08

stephanie
kerk en gemeentehuis
hoe lang van te vore kun je de kerk en het gemeentehuis vast leggen? bedankt
Locaties - Viering Reacties: 4 13-3-2012 11:37:40

stephanie
kapel eindhout
hey, weet iemand waar je terecht kunt op het st-bavo kapelletje te reserveren voor onze trouw? bedankt
Locaties - Viering Reacties: 1 13-3-2012 11:29:47

Ine
Troopje (trouw+doopsel)
   hey kan er iemand mij voorbeelden geven van een troopje? Ik krijg de pastoor maar  niet te pakken en zou graag de volgorde eens zien bij een troopje... Bedankt!
Ceremonie Reacties: 7 13-3-2012 11:29:35

Stefanie
misboekje
wie kan mij voorbeeldmisboekjes bezorgen ?
Ceremonie Reacties: 0 13-3-2012 10:52:42

Mi
binnen en buitenlocaties regio Leuven-Diest-Tienen
Hey Wij trouwen op zaterdag 28 april 2012 en ons eerste gedacht was om onze trouwfoto`s te nemen in een tradionele wijnkelder met liggende flessen en vaten en liefst nog een wijngaard erbij maar dit vonden we niet.Nu zijn we op zoek naar een locatie ...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 13-3-2012 10:44:14

Evy
Welke vragen zeker stellen aan een fotograaf?
Goedemorgen dames, Vanavond hebben we een eerste kennismakingsgesprek met een fotografe. *leuk* Welke vragen mag ik zeker niet vergeten te stellen en waar moet ik zeker op letten? Alvast bedankt!
Fotografie Reacties: 5 13-3-2012 9:07:32

Ellen
Ondertrouw gehad :-) en nog enkele zaken mogen afvinken woehoe!
Hey allemaal, vrijdag avond hadden we een afspraak met de pastoor. We zijn daar toch bijna 1uurnalf geweest. En ik moet zeggen het was leuk! :-) Ik heb daar een rood wijntje gedronken en mijn verloofde een pintje  we zaten daar echt op ons gema...
Voorbereiding Reacties: 1 13-3-2012 8:40:55

Sara
afvallen... nieuwe moed?
ik was toen we net verloofd waren onmiddellijk beginnen diëten en sporten, ik moest er immers goed uitzien natuurlijk voor de huwelijksdag. ik was al bijna 8kg afgevallen. Maar door omstandigheden ben ik gestopt met sporten ( was gewoon veel te ...
Voorbereiding Reacties: 26 13-3-2012 8:36:52

Liesbeth
fotoshoot op de huwelijksdag zelf of erna?
Hey allemaal Ik zit met een organisatorisch probleem wat betreft de fotoshoot van ons twee en geraak er zelf maar niet uit. Dus graag even jullie visie . Mijn verloofde is Brits dus we zitten met een serieus aantal Britse gasten. De bus brengt ...
Fotografie Reacties: 7 13-3-2012 0:22:28

Katrien
Wat als cadeautje geven aan de bruidskindjes?
Wij hebben drie bruidsmeisjes; de jongste is 5 jaar oud, de oudste 9. Nu willen we hen graag hetzelfde cadeautje geven, omdat twee van hen zusjes zijn en we op die manier jaloezie willen vermijden, maar we hebben geen idee wat we kunnen geven. Daaro...
Voorbereiding Reacties: 5 12-3-2012 23:30:40

Meredith
TE KOOP ENVELOPPENDOOS! With a touch off red!!
Hoi hoi Na onze geweldige dag heb ik nog een mooie enveloppendoos,hij is parelmoer(glans van glitters) met rode accenten. Ik heb er een hele mooie foto van. We hebben hem helaas niet gebruikt dus hij ziet er nog heel mooi uit. Hoop dat ik iema...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 12-3-2012 21:55:24

Elke
Huwelijkskaars de kaarsengieterij...
Hoi iedereen! Ik heb een huwelijkskaars besteld op de site de kaarsengieterij. Heeft er al iemand ervaringen mee? Ik bestel niet graag via internet vandaar, en heb bang dat ze dan niet juist gaat zijn ofzo...hopelijk komt het goed! Ik heb er nu alvas...
Voorbereiding Reacties: 3 12-3-2012 21:48:31

Nele
even hart luchten
Hallo mede-bruidjes ik ga even zagen en zeuren tegen jullie maar ik moet gewoon even mijn hart luchten de laatste tijd wens ik af en toe dat mijn vriend me nooit ten huwelijk had gevraagd, er lijken alleen maar ergernissen uit te volgen. Ik woon nam...
Ideeën Reacties: 8 12-3-2012 21:41:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...