Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Griet
Geschenk ouders, windlicht
Dag dames, Een hele tijd geleden kreeg ik van iemand een foto van het geschenk voor haar ouders. Het was een windlicht, maar wel zo een met 4 zijkanten, met de ene kant een deurtje waar je de kaars kan inzetten. Het glas van één zijkant wa...
Ideeën Reacties: 2 11-3-2012 22:50:58

Stefanie
Nieuwe link voor eerste foto's
Ik denk dat de vorige link niet voor iedereen toegankelijk was, deze normaal wel https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=c28133bbb90ce279&resid=C28133BBB90CE279!677&parid=root
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 11-3-2012 22:10:31

Caroline
Leuke bedankjes voor ouders-getuigen zijn binnen !
Hoi Hoi, Dit wil ik jullie even melden. Onze bedankjes zijn binnen die we voor onze ouders en getuigen willen geven op het feest. Voor de ouders:  twee gepersonaliseerde cavaglazen (met de namen op) incl.fles cava, alles verpakt in een mooie ca...
Ideeën Reacties: 2 11-3-2012 22:04:15

Evelien
Stressssss...
Heyhey, Ik wil graag eventjes iets van mijn hart schrijven: Er zijn al een tijdje (eigenlijk sinds dag 1 van onze verloving) problemen met mijn ouders. Zij zijn 4 jaar geleden gescheiden en dit is nog altijd niet verwerkt ondanks het feit dat zij a...
Voorbereiding Reacties: 9 11-3-2012 22:02:46

Kim
Zal hij het mooi vinden?
Hallo iedereen, Ik ben dit weekend in Merksem in het bruidsparadijs en bruidhuis gaan passen. In de boekjes en op het internet vond ik steeds jurken met A-lijn en blode schouders mooi. Maar bij het passen bleek dat dit me echt niet stond. De ve...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 11-3-2012 21:21:58

letizia
Help, volgorde (gescheiden) ouders op trouwkaart
Hallo iedereen, de kaarten worden bijna gedrukt, eerst nog de proefdruk. Voor we de 'GO' kunnen geven nog enige twijfel over volgorde van gescheiden ouders op trouwkaart. Het is toch eerst de ouders van de bruid die vermeld worden en dan de ouders ...
Uitnodigingen Reacties: 7 11-3-2012 21:21:02

Evy
voorbeelden organiseren van vrijzinnigen dienst
hallo iedereen, ik ben op zoek naar leuke tips voor het organiseren van onze vrijzinnigen dienst. wie kan ons helpen? Graag ideetjes op ons emailadres     andy.carrein10@telenet.be dank u  groetjes
Ideeën Reacties: 0 11-3-2012 20:37:05

Lindsy
Zo blij voor mijn ventje!
Hey iedereen! Gisteren had mijn verloofde zijn vrijgezellenavond en hij had er eigenlijk een beetje schrik voor: hij wilde zeker niet verkleed of zo rondlopen, liever gewoon een gezellige avond onder maten. En wat kennen zijn vrienden hem toch goed:...
Voorbereiding Reacties: 1 11-3-2012 20:23:32

Tine
Dilemma trouwjurkHallo
Hallo allemaal Ik trouw op 25 september dit jaar in Mauritius. Eerst had ik in gedachten dat ik een niet al te dure trouwjurk wou, ik had max 800 euro in gedachten. Vandaag echter had ik een afspraak bij boetiek lief in Hasselt. Na ongeveer 2 u p...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-3-2012 20:20:28

Stefanie
Wat een ongelofelijke dag
Gisteren zijn wij in het huwelijksbootje gestapt en is onze kleine spruit gedoopt. Alles verliep zoals het moest, buiten dat er een tante is flauw gevallen op het feest! Alles ging héél vlot en spontaan, we hadden alles zelf geregeld en gee...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 11-3-2012 19:56:47

Britt
huwelijkslijst
Hey bruidjes, we zijn bezig met de teksten voor op onze uitnodigingen en dit lukt wel. Natuurlijk met hulp van het forum hier en de boeken waar we onze uitnodiging uit gekozen hebben. Maar u vind ik nergens een voorbeeld van mensen dat een huwelijk...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-3-2012 19:38:32

Effie
Eindelijk weer ingevlogen :-)
Hallo iedereen! Eindelijk zijn we er weer ingevlogen! Nog welgeteld 47 dagen en het is zover, streeeessssss De laatste weken heeft het wat stilgelegen doordat zowel ik als mijn vriend beide in een nieuwe job zijn begonnen. Nu weer begonnen met de l...
Voorbereiding Reacties: 2 11-3-2012 19:29:23

ann
tekst uitnodigingen
Hoi Bruidjes, ik ben volop met de uitwerking van onze uitnodigingen bezig. Hoe ze eruit moet zien heb ik al in mijn hoofd maar HELP, de tekst wil maar niet vlotten. Ik wil een heel eenvoudige uitnodiging met een eenvoudige tekst erop. Kort en bondig...
Uitnodigingen Reacties: 3 11-3-2012 16:15:28

Nathalie
Vraagje over dit forum - gastenboek.. Waar te vinden?
Hey bruidjes & gommetjes.. Mijn vraag heeft niets te maken met onze trouw, maar wel met dit forum..Ik kreeg een melding van een bericht in mijn gastenboek, maarbik vind mijn gastenboek nergens terug :(Waar kan ik mn gastenboek op het forum vinden...
Ideeën Reacties: 8 11-3-2012 15:02:12

Steffie
Eigen adres op enveloppen?
Hoi iedereen, Ik ben vandaag begonnen aan mijn enveloppen te schrijven. Nu vroeg ik mij af of we ons eigen adres ook op de achterkant moeten schrijven, of wordt dit niet gedaan voor een trouwuitnodiging? Mijn moeder zegt dat dit niet gedaan wordt, da...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-3-2012 13:59:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...