Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nikki
liedje om de zaal binnen te komen
dag bruidjes, met welk liedje komen jullie de zaal binnen? lacs du connemara word altijd genomen. tonight is gonna be a good night ook, iemand iets anders?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 21-4-2012 10:03:30

Vicky
Kapster:check!
Mijn kapster heeft toegezegd om mijn haar te doen op onze trouw! Nog iets dat kan afgecheckt worden op het To do lijstje! Groetjes, een blij bruidje in spe!
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 21-4-2012 9:38:41

Jana
Trouwjurk uit de zak?
hey een vraagje, straks mag ik mijn trouwjurk gaan halen! Moet ik hem in de zak laten? of eruit neme? kweet het niet zo goed! wat doen jullie? groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 21-4-2012 9:05:51

Els
Visagiste gezocht omgeving lanaken Rekem Maasmechelen
Hallo, ik ben nog op zoek naar een visagiste omgeving Lanaken Rekem Maasmechelen?
Verzorging - Make-Up Reacties: 14 20-4-2012 22:52:18

Debbie
Trouwjurk
Hallo! Pfff heb eens een jurk gepast in de la sposa outlet en er nog steeds spijt vandat ik hem niet gekocht heb :( Morgenochtend eens bellen om te vragen of ze hem nog hebben ( ik weet niet eens de naam vh merk dus ik zal hem moeten beschrijven. H...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-4-2012 21:39:46

Ann
Verliefd...
Op Koen, NATUURLIJK! :p Maar ook op een ring van Wim Meeussen! :-) Ik neem witgoud en voor Koen zilver omdat hij zijn ring na den trouw waarschijnlijk niet meer aandoet... Ik ga nu nog naar een andere winkel, maar ik 'vrees' dat mijn keuze vastlig...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-4-2012 21:25:21

Linde
speech
Ok, de speech. Iemand een idee wat hier in moet staan? Ik kom niet verder dan volgende 3 punten: 1. bedankt om te komen 2. veel plezier 3. vergeet uw bedankje en het gastenboek niet Zeggen jullie nog iets meer? Iemand die zijn speech wil doormaile...
Voorbereiding Reacties: 6 20-4-2012 21:22:36

Sylvie
Muziek stadhuis Dendermonde
Hey ik zie hier dat velen onder jullie zelf gekozen muziek mogen gebruiken op het stadhuis. Nu ga ik binnenkort trouwen in Dendermonde en daar blijkt dat ze zelf achtergrondmuziek afspelen in het stadhuis dus blijkbaar mogen wij zelf geen muziek kiez...
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 20-4-2012 20:09:31

Elisabeth
Zondag, eindelijk de foto's...
Dag bruidjes! Zondag, krijgen we eindelijk -na 10 weken geduld te oefenen- onze foto's (en album) van de fotograaf... Nooit gedacht dat wachten zolang kon duren! Groetjes!
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 20-4-2012 19:39:14

Elien
Nog even...
Dag bruidjes! Nu staan er nog 6 uur op de teller dus nog 1 keer slapen en het is zo ver!Binnen een uurtje hebben we nog schieting bij mijn ouders thuis dus nog even wat relaxen met vrienden.Ik wil iedereen bedanken voor de tips want zonder jullie zou...
Voorbereiding Reacties: 18 20-4-2012 17:40:57

Katrien
einduur op uitnodigingen
dag allemaal, wij zullen het weekend na ons huwelijk nog een apart feestje geven voor de collega's (onze gastenlijst was te groot).  We hebben dus een huwelijksaankondiging voor iedereen, met 2 verschillende kaartjes om onze gasten uit te nodig...
Uitnodigingen Reacties: 1 20-4-2012 17:34:33

evelien
dringend!! binnenlocatie trouwshoot
Weet er iemand een locatie (regio Kortrijk) om eventueel binnen een shoot te doen voor ons huwelijk?? wij hebben al een buitenlocatie, maar trouwen volgende week, en de vooruitzichten zijn niet te denderend... alle tips zijn welkom!  Groetjes,&n...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 20-4-2012 15:56:26

Sandra
Eerste pas - snel maar goed!
Hallo allemaal, Hier ben ik met mijn verslagje van de eerste pas :-) Ik ben in totaal 30 min binnen geweest in de bruidswinkel...en ongeveer 15 min mijn kleedje aangehad... Het moest snel gaan precies...maar heb er wel van genoten! MAAR...hoewel i...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 31 20-4-2012 15:32:17

joyce
bridezilla
nog 62 dagen en nog zoveel tedoen bruidskindjes nog schoenen halen,uitnodigingen wanneer verstuur je die ? vriend al kostuum ma nog geen hemd das en schoenen en weet begod niet wat ik met mijn haren wil doen
Voorbereiding Reacties: 9 20-4-2012 15:11:32

Katrien
Nog 69 dagen en nog zoveel te doen!!!
Amai amai, het begint zo dichtbij te komen en we hebben nog zoveel te doen ...  - uitnodigingen worden hopelijk volgende week gedrukt - uitnodigingen versturen (begin te stressen hierover, is echt dringend!) - ringen kiezen - misboekje samenste...
Voorbereiding Reacties: 3 20-4-2012 14:55:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...