Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tash
tip : hele mooie haaraccessoires in rue de brabant Brussel
Vandaag zijn we gewoon op uitstap geweest in rue de brabant.  En voor sommigen : er zijn daar hele mooie haaraccessoires!!!!!!!!!! Echt de moeite waard : tiara's, haarschuivers met pareltjes in alle kleuren en maten, haarklemmen ed.   Het z...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 22-4-2012 16:49:16

maika
Wat een leuk weekend!
Dag bruidjes en gommetjes We zijn vandaag gaan proeven in het vijverhof en echt!! ik ben zo blij dat we daar trouwen. Het was er super druk maar moesten echt niet zo lang wachten op ons eten, het was super super lekker en de mensen waar heel vriende...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-4-2012 16:20:31

Bettina
...
Heeft gisteren een super toffe vrijgezelle gehad als Belle (en mijn beest mocht thuis blijven ;))
Voorbereiding Reacties: 2 22-4-2012 15:23:43

Bettina
tafelschikking
dames, ik heb jullie raad nodig. Ik ben met onze tafelindeling bezig en ze lijkt goed te zijn maar ik vind het nogal kleine tafels. We zijn maar met 69 man en die kennen elkaar bijna niet. Het zijn telkens 'groepjes' van mensen die elkaar kennen. Ik ...
Voorbereiding Reacties: 4 22-4-2012 15:19:41

An
Mening over idee
Hellow,  In een van mijn vorige berichtjes schreef ik dat ik op zoek was naar een leuke manier om de mensen naar de juiste tafel te brengen.. maar niet geen idee had hoe.Toch nog ff kort schetsen; we hebben geen ceremoniemeester, geen zaalmeeste...
Ideeën Reacties: 10 22-4-2012 15:10:39

Nathalie
Trouwjurk Linea Raffaelli - te koop (maatje 38)
Hey lieve toekomstige bruidjes! Een tijdje geleden heb ik een berichtje gepost over de eerste pas van mijn trouwjurk. Aangezien ik toen mijn kleed toch niet hét kleed vond, heb ik uiteindelijk een nieuw kleedje gekocht. Omdat de Linea Raffael...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-4-2012 14:40:47

Sarah
*Vrij gezellig*
Met een bonzend hoofdje en kleine oogjes kan ik jullie alvast laten weten dat mijn vrijgezellen erop zit en ik me supergoed heb geamuseerd ;) Om half 10 werd ik verwacht in het station van Lokeren en daar stonden 2 vriendinnen me op te wachten in de...
Voorbereiding Reacties: 6 22-4-2012 14:23:35

Jessica
Visagiste aan huis (regio Lokeren)
Hallo iedereen, Ik ben nog op zoek naar een visagiste aan huis. Dit zou in Zele zijn. Voor de proef wil ik mezelf verplaatsen. Ik draag nooit make-up, maar kwil er toch wel eens mooi uitzien op de grote dag. Een kapster heb ik al, maar is niet zo ve...
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 22-4-2012 14:12:10

Annalisa
binnen komen in de zaal !!!!
eii welke liedje gebruiken jullie voor binnen te komen in de zaal ????
Ideeën Reacties: 8 22-4-2012 13:09:35

Wendy
opzoek naar een feestzaal
Hallo iedereen, ik ben hier nieuw en kom een beetje om raad vragen en suggesties... Ik ben van Balen en zoek een feestzaal waar ik een Bbq kan doen op mijn trouwfeest.
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-4-2012 12:53:42

An
Noodlot
Een paar dagen geleden is bij de oma van mijn vriend pancreaskanker in een vergevorderd stadium vastgesteld. Ze is nu opgenomen en maandag gaan ze nog iets proberen om haar nog wat meer tijd te geven maar als dat niet lukt, kan het snel gaan, zei de ...
Voorbereiding Reacties: 25 22-4-2012 11:06:50

Vicky
Openingsdans gekozen!
Onze openingsdans lag al bijna een heel jaar vast, maar nu hebben we toch besloten om op het laatste moment te veranderen. We zouden "the wedding song" van Angus & Julia Stone willen nemen. Speciaal nummer, maar ik wordt er echt blij van! Wat vin...
Openingsdans Reacties: 3 22-4-2012 10:57:49

Marjan
Dj sixties/indie...
Hey iedereen, mijn vriend en ik zijn verloofd sinds afgelopen november en hebben in de paasvakantie eindelijk een datum gekozen - het wordt 20 april 2013 :). Nu ben ik aan het rondkijken voor een dj, maar heb nog niet echt iemand gevonden naar onze z...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 22-4-2012 10:48:22

Charlotte
Hoeveel maanden op voorhand Rent-a-Priest contacteren????
Dag bruidjes De titel zegt eigenlijk al genoeg. Hoe lang op voorhand moet je organisaties gelijk Rent-a-Priest en De Goede Herder contacteren? DANKU !!!
Ceremonie Reacties: 4 22-4-2012 10:44:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...