Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lindsy
Alles zo goed als in orde... Behalve mijn jurk
Hey iedereen, Met 5 weken op de teller is alles hier zo goed als geregeld: gisteren laatste afspraak gehad over vervoer, vanavond fotograaf en volgende week DJ. Tafelnamen nog maken, gastenboek afhalen, ringen afhalen en nog wat kleinigheden. A...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 20-4-2012 14:43:08

mieke
Yess...... de uitnodiging:-)
Hoi bruidjes en gommetjes, Efkes mijn vreugde en geluk hier even met jullie delen Ik ben zonet (om precies te zijn 35 minuten geleden ) mijn uitnodigingen gaan ophalen. Wat zijn ze mooi geworden! Nu kan het schrijven, plooien en posten volop begin...
Uitnodigingen Reacties: 4 20-4-2012 13:47:07

Ellen
trash the dress shoot
Hey allemaal, Ik had het idee mijn jurk op een paspop te hangen, na ons huwelijk en die in de hal te zetten,... Ik wil dit nog altijd doen, maar ik vind een trash the dress shoot ook super tof! Nu had ik gedacht om dit te doen aan zee, in duinen e...
Fotografie Reacties: 10 20-4-2012 13:01:17

lesley
mini martini
Geachte, ben op zoek waar je nog aan mini flesjes martini gold kan geraken, niet meer in de colruyt blijkbaar, zouden dit graag als bedankjes geven op de feest... iemand die kan helpen?
Ideeën Reacties: 4 20-4-2012 12:34:22

Vanessa
Fotograaf parkeren op parking stadhuis?
Ik heb een vraagje. In Mechelen moet je een vergunning aanvragen om met de auto de het stad naar het stadhuis te gaan. Er mogen 5 nummerplaten worden opgegeven. En je krijgt 5 kaarten om op de parking van het stadhuis te staan. Reserveren jullie een...
Voorbereiding Reacties: 3 20-4-2012 12:16:38

Rebecca
Tip: gekleurde theelichtjeshouders in promo in Delhaize
Hey allemaal Bij het doorbladeren van de reclmaeblaadjes gisteren, zag ik dat deze week de gekleurde theelichtjeshouders (heel veel kleurtjes) in promo staan: 50 cent per stuk. Misschien een idee voor bedankjes of tafeldeco voor jullie. Groetjes Rebe...
Ideeën Reacties: 8 20-4-2012 10:05:48

sarah
liedje bruno mars
ik heb gisteren een ooh zo mooi liedje ontdekt van bruno mars en ik wilde het wel effe delen met jullie   http://www.youtube.com/watch?v=ZF2BoPYRBGM&feature=related
Openingsdans Reacties: 12 20-4-2012 10:00:36

Marieke
Ceremoniewagen gezocht regio Tielt!!!
Hallo iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een ceremoniewagen voor ons huwelijk op 21 september 2012. Weten jullie waar we ergens een oude Cubaanse wagen of een zwarte Cadillac kunnen huren voor onze trouwdag? Liefst regio Tielt... Alvast bedankt vo...
Ceremonie Reacties: 2 20-4-2012 9:54:48

Laura
nog een weekje te gaan...checklist
Bruidjes die ook zelf alles georganiseerd hebben (inkleding zaal, traiteur, ...), hebben jullie een kleine checklist met wat we ni mogen vergeten... met nog maar een week te gaan begint de schrik te komen dat we ergens iets essentieel over het hoofd ...
Voorbereiding Reacties: 1 20-4-2012 8:30:43

Britt
Kapster aan huis gezocht - omgeving Mechelen
Hallo, Wij trouwen op zaterdag 23 juni 2012 en ben nog op zoek naar een kapster, liefst aan huis, om mijn haar voor die dag te doen en uiteraard ook paar proefkapsels op voorhand. Kennen jullie iemand? Merci alvast voor de tips!
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 20-4-2012 7:47:17

Nikki
natuurlijke lippenstift
welke kleur is het beste voor zo natuurlijk mogelijk een lippenstift te hebben? blijft deze eigenlijk de hele dag zitten, als ik een gekleurde lippenstift gebruik is die er na een paar uurtjes er al terug van af! groetjes
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 20-4-2012 7:31:38

Marijke
Bedanking getuigen en ouders
Hey iedereen, Ik ben nog op zoek naar een bedanking voor onze getuigen en ouders...ik had ze graag eens allemaal uitgenodigd voor een bbq bij ons thuis deze zomer, maar ik zou natuurlijk ook graag nog iets tastbaars geven...en daar vind ik niet echt...
Voorbereiding Reacties: 5 20-4-2012 1:18:01

kimberley
HELLPPPPP!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLPPPPPPPPP!!!!!!!nog 90 dagen op de teller en vind maar geen geschikt en prachtig kleedje voor bruidsmeisje.had een mooi gezien via humpie dump maar helaas maat uitverkocht en kan niet bijbesteld worden.....iemand nog ideet...
Ideeën Reacties: 5 19-4-2012 23:27:57

tima
inspiratie en mening nodig
zoals sommige misschien weten is ons huwelijksthema  zwanen en de kleuren pink-lime-orange. Hoewel ik meestal veel inspiratie heb voor anderen zit ik wat vast met mijn eigen thema . deze dingen heb ik al opgeschreven als een ev. die met een krui...
Ideeën Reacties: 7 19-4-2012 23:18:51

Kelly
Feestzaal met vrije keuze brouwer regio Lebbeke of Dendermonde.
Hey, kan er soms iemand helpen met een zaal/locatie regio Lebbeke of Dendermonde waar men vrij is van keuze ivm drank. Dus een zaal die niet verbonden is aan een vaste brouwer? Hopelijk kan iemand mij helpen. Groetjes
Locatie Reacties: 4 19-4-2012 22:43:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...