Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

treesje
ringkussentje me to you
Hallo, iemand een idee waar ik een ringkussentje van me to you kan kopen? Is dit enkel via internet te verkrijgen of ook ergens in een winkel? groetjes
Voorbereiding Reacties: 11 18-4-2012 15:16:13

stef
Fotograaf gezocht op 1 September 2012 Regio Olen, Westerlo
Zoals de titel het al zegt, zijn we nog steeds op zoek naar een goede fotograaf voor op onze dag. We hebben al met verschillende contact gehad, maar zijn of te duur (rond de 2000€) of zijn bezet die dag. Als er nog fotografen zijn die beschikb...
Fotografie Reacties: 11 18-4-2012 14:36:24

Elke
Stand van zaken + en -
Oef.... Na verschillende posts hier en heel wat opzoekingswerk heb ik eindelijk een kapster en visagiste gevonden. De prijs zal afhangen van wat ik kies, maar voor het kapsel zal het tussen de 45 en de 60 euro zijn en de make-up tussen 25 en 35 euro....
Voorbereiding Reacties: 2 18-4-2012 14:19:55

Els
gepersonaliseerde cadeau (etiket of dergelijke)
Hellow mede-bruidjes, ik heb jullie ideetjes een beetje nodig....  Ik heb al iets in gedachten van cadeau om aan de ouders en getuigen te geven. Maar daar bovenop had ik gedacht om hen nog iets persoonlijks te geven. Zoals een flesje champagne...
Voorbereiding Reacties: 7 18-4-2012 13:51:24

Elke
Leerlingen in kerkelijke viering
Beste bruidjes en bruidegommen Een tijdje geleden had ik het "briljante" idee om de eerste lezing in het Engels te laten voorlezen. (Dat mag van de pastoor.) Ik ben namelijk lerares Engels en ons thema is ook in de Engelse stijl. Zelf zie ik het nie...
Locaties - Viering Reacties: 3 18-4-2012 13:41:25

Shibby
Bruidskindjes
Hoi, wij hebben zelf nog geen kindjes, dus ik ben helemaal niet thuis in kinderwinkels. Waar zou je nu in april of mei mooie kleertjes kunnen vinden voor bruidskindjes in de regio Brugge of Gent? Ik heb ook helemaal geen idee welk budget ik daarvoor...
Kledij - Suite Reacties: 11 18-4-2012 13:29:25

tiffanie
Strijd tegen de kilo's: verloop!
Hallo allemaal! Ik ben nu zo'n 16 dagen bezig, maandag 2 april namelijk begonnen met mijn dieet en het gaat redelijk goed!Ik doe het heel rustig aan, niets extreem, want anders heb ik toch maar jojo-effect zij mijn schoonzusje, dus ik bouw rustig af,...
Voorbereiding Reacties: 8 18-4-2012 13:09:13

Caroline
En maar wachten...
Héj Bruidjes en co, Nog 121 dagen op de teller en zo goed als alles is in orde... Dus het is maar wachten en wachten ! * Jurk - schoenen - lingerie - juwelen en andere acc. liggen te wachten in mijn ouderlijke kamer.. * Mijn toekomstige hee...
Voorbereiding Reacties: 6 18-4-2012 13:04:36

Marilyn
bruidskapsel
Hallo, de tijd begint te korten, ik heb nog 57 dagen te gaan en ben dringend nog op zoek naar een goeie kapper gespec. in bruidskapsels! Ik ben zelf afkomstig van Hamme, graag had ik kapster aan huis maar die zijn zeldzaam! Ik had bv. Nathalie De Bo...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 18-4-2012 13:03:30

Ellen
foto's
Hey allemaal, Met het slechte weer  de laatste dagen, ben ik beginnen denken dat we beter nog een fotolocatie binnen zouden hebben voor ons huwelijk op 5mei... Heeft iemand nog toffe ideetjes omgeving Kortemark, Ardooie? groetjes!
Voorbereiding Reacties: 2 18-4-2012 12:14:39

virginie
Gezocht toffe fotolocaties oost-vlaanderen
Hallo, We zijn nog opzoek naar een toffe fotolocatie,iemand idees? Groetjes, Virginie
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2012 12:08:53

Chiara
Tekst op fototoestel
Hallo allemaal, Wij willen in de feestzaal zo een wegwerptoestel per tafel leggen.  Maar ik zou er een tekstje willen op zetten.  Heeft er soms iemand een idee van een tekst dat we er kunnen opzetten? Alvast bedankt voor jullie hulp! Gro...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 18-4-2012 11:54:15

Sara
vrijgezellen
hey iedereen, ik had een vraagje. Hebben jullie inspraak op jullie vrijgezellen of totaal niet? ik heb niet echt het gevoel dat mijn zus ( getuigen) er echt mee bezig is en k heb wel een aantal leuke ideetjes maar geen idee of het not done is om mee...
Voorbereiding Reacties: 12 18-4-2012 11:52:10

vicky
de Montil / de Rozerie
Hey! Wij zouden willen trouwen in juni/juli volgend jaar, dus de zoektocht naar een geschikte locatie is begonnen. Ik vrees dat we eigenlijk al wat laat zijn, dus zou ik het proces wat willen versnellen (zonder dan weer te overhaast te beslissen). W...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 18-4-2012 11:49:44

Annelies
rode loper of niet?
Hallo, Ik ben aan het twijfelen of we een rode loper gaan huren voor aan de ingang van de kerk te leggen (buiten) word dit gedaan of niet? groetjes,
Ideeën Reacties: 7 18-4-2012 11:26:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...