Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
achtergrond muziek gemeente
Hellow, Wij mogen op de gemeente muziek voor zien voor in- en uittrede.Ook achtergrondmuziek mogen we kiezen; deze zal stil op de achtergrond nog afspelen zodat het niet te stil is.Maar ik weet belange niet wat...Iemand ideeen? liefst instrumentaal m...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 17-4-2012 13:48:18

Kylie
Muziek tijdens huwelijksmis
Hey iedereen, Er komt iemand gitaar spelen (man) in de kerk tijdens de mis, heeft er iemand tips voor goede liedjes? We mogen zelf kiezen welke we willen, maar we geraken er niet zo goed uit .... (er is zoveel...) We gaan ook wel een paar lie...
Ceremonie Reacties: 3 17-4-2012 13:41:35

Annelies
het financiële
Hallo, Het moet even van mijn hart: Is het normaal dat ouders niet betalen voor het uitnodigen van hun broers en zussen en de neven en nichten? Mijn ouders willen dit niet betalen, wij zouden er zelf voor moeten opdraaien? wat vinden jullie? wat mo...
Ideeën Reacties: 16 17-4-2012 13:33:10

Ellen
regen, regen slecht weer pffff
Hey allemaal, Enkel maar slecht weer in het vooruitzicht, begin me eigenlijk nu al zorgen te maken voor 5mei.... Dit is het enigste waar ik me druk in maakl voor de rest is alles geregeld Vanavond mogen we om onze ringen naar FDO spannend! morgen 3...
Voorbereiding Reacties: 8 17-4-2012 13:05:04

tash
album of niet?
Tegenwoordig krijg je van vele fotografen de foto's mee op dvd.  Het lijkt me nogal "lastig" om met een dvd'tje rond te lopen om iedereen te foto's te laten zien.   Wie van jullie verkiest toch een album ? of ben ik van de oude stempel aan ...
Fotografie Reacties: 12 17-4-2012 12:55:34

Charlotte
Pff daar zijn de wolken weer...
Het is blijkbaar niet genoeg geweest dat mijn zoontje vorige week in het ziekenhuis lag. Dat nu weeral het volgende klaar staat. Schoonmoeder goed ziek en volk dat plots afbelt voor mijn vrijgezellen ( En ze weten er al van december ) en juist de per...
Voorbereiding Reacties: 2 17-4-2012 12:49:25

sara
altijd een stap vooruit
van lang voor dat mijn vriend ook nog maar bedacht had mij te vragen was ik onze bruiloft al bij elkaar aan het dromen. Na honderd keer te vragen wanneer het zover was zijn we nu verloofd en officieel aan het plannen. Maar alsof het nooit genoeg voor...
Voorbereiding Reacties: 3 17-4-2012 12:25:06

tash
outlet winkels bruidskleding
We hebben nog wel tijd maar ik stel mezelf de vraag welke winkels allemaal outlet afdelingen hebben?  En zijn inderdaad wel de moeite om er naar toe te rijden natuurlijk.  Persoonlijk val ik op de collectie van leijten (vooral voor hun twee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-4-2012 12:02:33

Sarah
Huwelijksaankondigen
Helloowkes bruidjes, Hopelijk vlotten de voorbereidingen goed. Hier loopt alles wat vast, met nog 108 dagen te gaan voor de kerkelijke trouw komt de stress... Uitnodigingen zijn gekozen, maar wat als tekst binnenin??? Moeten zowieso voor schoonfam...
Uitnodigingen Reacties: 1 17-4-2012 11:56:41

kira
zaal regio wingene
hallo ik ben op zoek naar een zaaltje voor zo'n 70 tal personen . waar we alles zelf kunnen doen . liefst regio wingene of omstreken en het liefst betaalbaar .als je sommige prijzen ziet !!!! alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-4-2012 11:47:18

sarah
TIARA Lemony
Hallo medebruidjes, omdat ik op zoek ben naar een tiara was ik eens gaan rondkijken op het forum.  De naam lemony viel regelmatig en ben eens gaan kijken op de website.  Al die tiara's zien er prachtig uit, maar ik vraag mij af of ze er in...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 17-4-2012 11:26:54

Katrien
Superoriginele vrijgezellen gehad!
Dag dames, Tijd om hier een volledig verslagje neer te typen, heb ik niet, maar toch even vertellen hoe mijn vrijgezellen eruit zag: - Verkleden wilde ik liever niet, maar toch hebben ze me enkele accessoires aangemeten: blonde pruik, roze discobri...
Voorbereiding Reacties: 9 17-4-2012 10:44:35

Ine
carta rosa / idee gebruiken om zelf kaart te maken
Hey is er nog iemand die een kaartje vanop de sire carta rosa leuk vindt maar het zelf zal ontwerpen? Ik vind de filmflyer leuk en zou dit dan zelf willen maken. Is er iemand die dat ook gedaan heeft? Zou ik het resultaat eens mogen zien dan? Is het ...
Uitnodigingen Reacties: 3 17-4-2012 10:03:02

Lies
HEEEELP?! Trouwen of niet?
Goeiemorgen lieve medebruidjes/bruidegommen, Ik zit met een GIGANTISCH probleem :-( Binnen enkele maanden zeg ik JA maar de vraag is nu, wil ik die ja zeggen? Ik ben zo aan het twijfelen, als ik aan mijn verloofde vraag om het huwelijk uit te stelle...
Voorbereiding Reacties: 20 17-4-2012 9:56:10

Sara
ruime, lichte feestzaal gezocht! Regio Limburg - Vl Brabant - Antwerpen
Beste medeforummers, Wij zijn voor op zoek naar een mooie, lichte feestzaal waar zeker plaats moet zijn voor 150 personen om comfortabel te eten en waar daarna nog gedanst kan worden. Bovendien willen we ook graag onze huwelijksceremonie op het dome...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 17-4-2012 9:53:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...