Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
Zou ik het hem vertellen....
Ik heb tot nu toe nog altijd geheim kunnen houden welke kleur mijn  trouwkleed is voor mijn vriend. Maar al onze tafeldecoratie is in de kleur van mijn kleed (rood met zwarte accenten). Maar graag zou ik ook zijn mening willen hebben wat de deco...
Voorbereiding Reacties: 21 14-4-2012 23:31:03

Lindsay
Wie uitnodigen vrijgezellenfeest?
Hoi Ik kreeg vandaag de opdracht van mijn twee getuigen om de mailadressen door te geven van de personen die ik op mijn vrijgezellenfeest zou willen. Blijkt dat nog niet zo'n makkelijke opdracht te zijn... Waar trek je de grens? Nodigen jullie enke...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2012 23:07:24

Evy
Grappige tekst uitnodiging
Hey iedereen Ik ben bezig met de uitnodigingen. Nu zit ik een beetje vast, ik zoek een leuke grappige tekst. Echt iets origineels, zelf ben ik niet zo creatief met tekst. daarom dacht ik, misschien kan ik eens wat hulp aan de bruidjes en bruidegomm...
Uitnodigingen Reacties: 3 14-4-2012 21:00:28

Karla
Ik zoek Elsa Coulored Shoes?? Waar kopen?
Ik heb gevonden heel mooie schoenen here http://www.elsacolouredshoes.com/s7808-contact/ de winkel is gevestigd in Duitsland, maar in Belgie, er zijn enkele winkels waar je ze kan vinden weten jullie waar kan ik ze vinden?
Kledij - Accessoires Reacties: 7 14-4-2012 20:55:39

Bettina
bevestigen voor ... 15 april
pfft overal lees je het en kom het tegen. Niet iedereen bevestigd voor de gevraagde datum. Waarom toch?! grrrr kan me er even druk in maken dat er nog enkelen moeten bevestigen!
Voorbereiding Reacties: 16 14-4-2012 20:40:41

dorien
uitslag
op buik, armen, rug, ... nu ook in de hals :s komt het van crème om huid te verzachten die ik nu drie dagen heb? komt het van de zon? komt het van de zonnebank, ik ben nu voor de eerste maal twee keer gegaan? ik zou het niet weten maar ben ...
Voorbereiding Reacties: 11 14-4-2012 20:35:22

Titia
Ringen
Hallo bruidjes, Vandaag zijn we de ringen gaan halen bij Christophe Caenepeel in Gent.  We hebben ze laten maken en ze zijn zeer mooi :) Weer iets afgevinkt op onze lijst. Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 1 14-4-2012 19:27:11

Mieke
tekst uitnodigingen
Nog iets meer dan 4 maand, tijd voor de uitnodigingen, we hebben deze gekozen. http://www.buromac.be/vl/papillons?oper=detail,kaart_id=3150 Voor de tekst heb ik me eens eventjes achter mijn pc gezet en die grijze cellen laten werken. We gaan 1 a...
Uitnodigingen Reacties: 2 14-4-2012 18:58:58

Nicky
Corsages
Heeft de bruidegom eigenlijk dezelfde corsage als de suite? Of is het voor de bruidegom iets speciaals?
Bruidsboeket Reacties: 6 14-4-2012 18:54:42

Kim
299 dagen
Hallo iedereen! Ik ben nog nieuw op dit forum en wil toch ook eens een berichtje posten. In tegenstelling tot de meesten onder jullie, trouwen wij in de winter: 8 februari 2013. Ik hoop stiekem dat het heel hard sneeuwt die dag :-) Als ik lees wat...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2012 18:18:42

Sarah
Cutest caketopper ever :)
Dag mede-bruidjes!! Ik kom eventjes reclame maken voor de lieve, lieve mevrouw die onze caketopper heeft gemaakt! Ik vind de onze gewoon zo ongelooflijk schattig en was zo in de wolken dat ik de mevrouw heb beloofd om hier wat reclame te maken :) Je...
Ideeën Reacties: 8 14-4-2012 17:32:02

anneke
Ervaringen Ter Oude Poste Haaltert + DJ
Hallo iedereen, Zijn hier mensen die ervaring hebben met een trouwfeest in zaal "Ter Oude Poste" te Haaltert? Hoe beviel dit? Zijn er eventueel mensen die al voor de BBQ-formule geopteerd hebben? En hoe bevalt de "huis-DJ"?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-4-2012 16:57:54

denys
hangar 26/ stuurboord
Hey! Wij trouwen in juli en stuurboord lijkt ons een toffe zaal Iemand daar al gefeest?   Bedankt! Groetjes, Isabelle
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 14-4-2012 16:22:48

sandr
vrije valk of de kleine graaf???
hallo, Ik ben nieuw en leuk om alle ervaringen te horen. Wij geven een feest voor 170 personen en kunnen echt niet kiezen tussen de kleine graaf of de vrije valk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 14-4-2012 16:04:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...