Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Elien
Dilemma: Op zoek naar een nieuwe DJ?
Hallo, Ik ben gisteren een vriendin tegengekomen die haar trouwfeest in dezelfde feestzaal gegeven heeft als wij en die eveneens gekozen had voor de huisDJ. Nu vertelde ze mij dat ze de huisDJ eigenlijk niet goed vond. De DJ wist geen ambiance te bre...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 14-4-2012 8:53:09

Jana
hoe goed kennen jullie je verloofde?
hey bruidjes en gommen ik zit eigenlijk met een probleempje, een probleem waar ik niet mee terecht kan bij familie of vrienden! dus eve schetsen: ik ken mijn verloofde wel een beetje en ik ken zijn karakter wel! maar ik begrijp niet waarom ik zo wein...
Voorbereiding Reacties: 17 14-4-2012 8:09:54

Jana
we zijn weer wakker :( iemand tips???
pffff weer zo vroeg wakker! hoe dichter bij die datum hoe meer stress en hoe meer ik mijn "wit paleis" knuffel van de stress! Het is nu nog 3 weken en heb schrik dat ik tegen dan volledig oververmoeid ga zijn! dag en nacht bezig met werken het de voo...
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2012 7:13:30

Gitte
D-Day
Jaja, het is eindelijk zo ver, vandaag trouwen we :-) Ik ben er helemaal klaar voor en ik wens mijn medebruidjes van vandaag een stralende dag! liefs
Voorbereiding Reacties: 24 14-4-2012 7:13:03

Deborah
Videograaf gezocht!!
Hallootjes! Wij zijn nog op zoek naar een videograaf regio W-VL. (Die nog beschikbaar is op 20 September 2013) Wie kan ons helpen? Alvast bedankt. Grtjs, Deborah
Video Reacties: 9 13-4-2012 23:22:19

julie
Waar bruidskapsel vinden?
Hallo, Weet iemand waar ik bruidskapsels kan terugvinden op het internet? Groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 13-4-2012 22:23:19

Lies
waar kan ik een kousenband vinden?
Ik ben nog op zoek naar een kousenband,...  Weet er iemand waar ik die kan vinden?
Kledij - Accessoires Reacties: 11 13-4-2012 21:46:55

Ilse
Bezinningstekstje geschikt voor meisje van 7 jaar
We zouden het fantastisch vinden moest het nichtje van mijn verloofde een tekstje voorlezen tijdens onze mis (en zelf zou ze het ook super vinden!). Ze is wel pas 7 jaar, zr kan al redelijk goed lezen, maar natuurlijk nog niet supervlot! Weet er iema...
Ceremonie Reacties: 3 13-4-2012 20:49:56

Elke
nieuw-zeeland huwelijksreis!
Hoi, Heeft er toevallig iemand ervaring met het plannen van een huwelijksreis, met bestemming "Nieuw-Zeeland"? Via welke organisatie/website kan je best vliegtickets boeken? Een camper: best ter plaatse boeken of op voorhand bij een reisagent hier? ...
Huwelijksreis Reacties: 6 13-4-2012 20:19:51

sarah
staal
hello, heeft er iemand ervaring met ringen van staal??  wij zijn geen ringdragers... en kheb zonet paar ontwerpen gezien in staal die ik mooi vond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 13-4-2012 20:14:46

tine
Tip voor bescherming juwelen
Ik kwam onlangs deze tegen in de shop van Filipa. velen hier weten dat ze erg mooie sieraden maakt, maar nu heeft ze dus ook een aanbod om deze leuke juwelen gepast op te bergen. persoonlijk heb ik al eentje gekocht, is erg luxe gevoel zo een echte s...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 13-4-2012 19:37:37

veerle
hoevveel misboekjes
hallo hoeveel misboekjes voorzien jullie? vind dit moeilijk inschatten. groetjes  veerle
Religie Reacties: 11 13-4-2012 19:35:51

An
mensen aan de juiste tafel krijgen...
hallooo. Nu ik mijn tafelnummering heb en weet hoe de tafels gaan staan en wie waar. Rest mij enkel nog de vraag: hoe krijg ik ze daar :-). Elke tafel heeft een nummer en de mensn kunnen vrij zitten aan hun tafel. We werken niet met een thema of ce...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 13-4-2012 18:34:26

lieselot
Trouwkleed is een ramp...
Pfff...! Wil hier even m'n hartje luchten... Zit beetje in de put... daarnet voor de 3de maal m'n jurk weest passen, en is nog steeds niet goed... De retoucheuze ( kweet nie goe ik het zou schrijven :p ) was zeer onbeleefd. Mijn mouwtjes zijn te klei...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-4-2012 18:28:51

Kelly
Trouwen voor de wet, binnen enkele jaren voor de kerk en groot feest.
Hey,    een vraagje. Ik en mijn ventje zouden graag trouwen. 1 probleem, het budget. Doordat we ook aan het verbouwen zijn is er weinig budget over voor een grote trouwpartij. Daarom dachten we van nu voor de wet te trouwen en later als het...
Ideeën Reacties: 6 13-4-2012 17:32:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...