Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tes
Turquoise bloemen
Hey, Omdat de kleur van de suite turquoise is zoeken we nu ook naar turquoise bloemen, het mogen echte of namaak zijn. Ik heb al geprobeerd om een roos te doen kleuren met turquoise water maar dit is niet gelukt, misschien omdat ik de verkeerde roos...
Bruidsboeket Reacties: 4 12-4-2012 10:38:45

frieda
feestzaal ceremonie en trouwfuif
Hallootjes, onze dochter trouwt op 27 oktober. We zijn gaan kijken naar een boot, de Festina Lente die aangemeerd ligt op het eilandje. De ceremonie zou daar doorgaan, met aansluitend trouwfuif met hapjes en dessertenbuffet. Heeft hier iemand al...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 12-4-2012 10:36:59

Melissa
Ondertrouw...Check!
Hey bruidjes! Net terug van het gemeentehuis se! Ondertrouw is ok, trouwboekje is betaald! We hebben een papier meegekregen waar we nog wat persoonlijke info kunnen opschrijven zodat de burgemeester het wat persoonlijker kan maken. Er is ook ruimte...
Voorbereiding Reacties: 10 12-4-2012 10:21:05

Syrie
Onze DVD is super! VideoChel is een aanrader!
Dag Bruidjes, ik kreeg gisteren onze huwelijksdvd via taxipost, 10 dagen na ons huwelijk, wat toch wel snel is, vind je niet? Sommige die mij gevolgd hebben, weten dat ik eerst niet van plan was om een videograaf te nemen aangezien het budget dit nie...
Video Reacties: 16 12-4-2012 10:17:33

tash
iemand ervaring met vrijzinnige viering via rent a priest of huis van de mens in leuven?
We hebben reeds contact gehad met "het moment" maar de vraagprijs is toch nogal vrij duur.  Vandaar dat we andere alternatieven zoeken.  Heeft iemand ervaring met "huis van de mens" in Leuven?  We kunnen eventueel ook naar rent a pries...
Ceremonie Reacties: 9 12-4-2012 10:04:05

Marijke
Trouwringen, hoelang moet je erop wachten?
Hallo, De teller staat hier op 84 dagen maar ringen hebben we nog niet, waarschijnlijk giganstisch laat, maar goed het is nu zo. Ik heb m'n oog laten vallen op deze ringen, http://www.aurodesign.be/collection/bicolor_yellow.aspx een stuk over ons bu...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 12-4-2012 9:22:01

Lies
ervaringen het feestbusje?
Is er iemand die reeds contact had met "het feestbusje" of deze al gebruikten voor hun trouw?  Willen jullie je ervaringen delen?  Is er ook iemand die wat richtprijzen heeft? Alvast bedankt!
Ideeën Reacties: 3 12-4-2012 9:17:34

Sarah
muziek kerk
 Kan iemand mij verder helpen......mijn vriend zou graag in de kerk meer muziek van nu willen( wel toepasselijk voor een trouw) dan de oude bekende liedjes van vroeger! Iemand hulp bij intrede lied en uittredelied.........
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 12-4-2012 9:12:40

ulrike
Fotolocatie
Zijn er mensen die leuke fotolocaties weten regio West-Vlaanderen? (Binnen en:of buiten)Xxx
Locaties - Fotografie Reacties: 4 12-4-2012 8:30:26

Hanne
adressering
Bij een samenwonend koppel zet ik bv. Dhr. & Mevr. Verschelde - D'hoop bij een persoon die alleen is zet ik bv. Dhr. Jurgen Verschelde Wat doe je nu met een koppel dat nog niet samenwoont op adres jongen: ...  ??? Dhr. Jurgen Verschelde &...
Uitnodigingen Reacties: 5 12-4-2012 8:21:47

Sara
kriebels
Vandaag heb ik een afspraak voor schoenen te passen en dan mag ik het pasmodel van mijn kleedje nog een keertje aan. Ik heb echt kriebels in mijn buik. nu moet ik nog tot vanmiddag wachten *zucht* de dag gaat lang worden :( Ik ga ook proberen foto va...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 12-4-2012 7:51:55

sofie
rotweer!
Pfff, volgend weekend is het zover, maar wat een rotweer zeg!!!!!!!! Het ergste van al is dat we onze viering buiten gepland hebben :-( Moest het regenen, zal deze binnen doorgaan, maar dat is toch niet dat hè... ( heb al een fortuin uitgegeven...
Locaties - Viering Reacties: 7 12-4-2012 7:32:05

tima
:-(
vanmiddag is mijn schoonvader plots overleden (waarschijnlijk zijn hart) .Nu even ventje troosten en begrafenis regelen in wat betere tijd ben ik terug op het forum maar nu even niet  tot gauw dames
Religie Reacties: 43 12-4-2012 4:05:12

tima
:-(
vanmiddag is mijn schoonvader plots overleden (waarschijnlijk zijn hart) .Nu even ventje troosten en begrafenis regelen in wat betere tijd ben ik terug op het forum maar nu even niet  tot gauw dames
Religie Reacties: 7 12-4-2012 4:05:11

Patrizia
Nog een vinkje erbij... :-)
Hoi hoi!! Vandaag weer wat van de lijst kunnen schrappen... met de mama naar de bloemiste geweest en hebben eindelijk alles vastgelegd wat dat we wilden! Ons boeketje voor volgende week (20 april) dan trouwen we voor de wet en al de rest voor onze gr...
Voorbereiding Reacties: 1 11-4-2012 22:55:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...