Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Juliette44
Prijs kleine receptie
Hoi, ik ben hier een raming van onze kosten aan het maken. Na de trouw van de wet zouden we een kleine receptie doen met sandwichkes voor dichte familie + getuigen. We kunnen de sandwichkes zelf beleggen. Iemand een idee hoeveel ik hiervoor ongeveer ...
Voorbereiding Reacties: 2 10-4-2012 21:23:37

Sara
winter/herfst bruidsmeisjes
wij zijn vandaag 'langsgereden' bij humpiedump voor een keertje te gaan kijken voor de bruidskindjes voor hun kleedjes. Nu het was nog veel te vroeg om iets te kopen maar we hebben wel beslist wel kleedje het gaat worden. voor de meisjes wordt het 'f...
Kledij - Suite Reacties: 4 10-4-2012 20:22:02

Jolien
Nog 30 dagen!!!
Spannend...nog 30 dagen staan er op de teller! De verkopende weken zullen wel omvliegen door de vele punten op ons to do-lijstje! Onze genodigdenlijst is zo goed als definitief en doorgegeven aan de feestzaal, morgen laatste meeting met de dj, misbo...
Voorbereiding Reacties: 5 10-4-2012 20:20:01

Debbie
Zelf uitnodigingen knutselen?
Hello! Ik zie hier vaak dat jullie de uitnodigingen zelf knutselen? Hoe beginnen jullie daaraan??? Ik kan me daar echt niets bij voorstellen! Thx!! Debbie
Uitnodigingen Reacties: 6 10-4-2012 20:11:22

shanna
Bruidsjurk jacht
Beste bruidjes, Ik vraag me af hoeveel maanden op voorhand dat je op zoek moet gaan naar een trouwjurk. Ik trouw dus pas volgend jaar op 25 mei. Ik belde vandaag uit nieuwsgierigheid naar een bruidswinkel om te vragen wanneer ik best langs ga om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 10-4-2012 19:37:42

Natascha
Ideetjes voor burgerlijk huwelijk?
Op 10/08/12 trouwen we voor de wet. Omdat we geen kerkelijk huwelijk willen, zou ik de burgerlijke dienst toch wat willen personaliseren. Ik heb al gezocht naar ideetjes, maar vind niet zo veel terug. Zijn er hier bruidjes die ook een burgerlijk huwe...
Ceremonie Reacties: 11 10-4-2012 18:46:53

annelies
Teller
Dag bruidjes Ik lees dat iedereen het heeft over het aantal dagen op de teller. Waar vinden jullie die teller eigenlijk? groetjes
Ideeën Reacties: 4 10-4-2012 18:46:25

An
productief dagje... weer veel afvinken
hellow bruidjes. Vandaag is het een productief dagje geweest. Zijn spulletjes vr de bedankjes gaan kopen. Ook nog wat spulletjes om te knutselen; papier vr de pomanders, tafelnummers, stof, verf. De overige witte lampionen voor in de feestzaal gaa...
Voorbereiding Reacties: 14 10-4-2012 18:00:16

tamara
onze dag 30 maart 2012
hallo, allereerst al een klein verslagje van onze dag, later volgen de foto's. om 6u was ik al wakker, op het gemak gewassen en pistoleetjes gehaald naar de bakker. om 7u30 ventje wakker gemaakt en de auto versierd rond 8u waren de kindjes wakker, ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 7 10-4-2012 17:39:08

lesley
ceremonie zonder eucharistie
graag enkele misboekjes zonder eucharistie... lesley_van_wezemael@hotmail.com
Ceremonie Reacties: 3 10-4-2012 17:18:17

Lindsay
Planning wettelijk huwelijk
Hoi allemaal Op zaterdag 2 juni trouwen we voor de wet. Ons feest gaat pas door op dinsdag 14 augustus. Op 2 juni trouwen we 's morgens voor de wet, daarna een boottochtje met enkel familie en getuigen en daarna misschien nog iets eten. Langs de e...
Voorbereiding Reacties: 4 10-4-2012 16:27:37

Kelly
Teleurstelling 1
Pfff, ff pissed op mezelf... Had de perfecte bruidsschoen gezien op de site van Brandos (enkele weken geleden) Ik dacht ohh nog even wachten tot na mijn bevalling om te bestellen... Ging ik in de week terug kijken ... Enkel nog maat 41 en 42 :( met ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-4-2012 16:15:52

Tamara
Kosten drukwerk uitnodiging?
Hoi bruidjes! Ik heb vandaag een offerte binnengekregen voor onze uitnodiging. Het is wel een drieluik, zou duurder zijn. Vinden jullie 250 euro voor 90 uitnodigingen met enveloppe en verzending taxipost veel of niet? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 6 10-4-2012 15:49:39

Anouk
Misboekjes zonder eucharistie ????
Hallo , onze mooiste dag komt nu heel dichtbij maar we zitten volledig vast met het maken van ons misboekje. Ik heb al enkele teksten en liedjes gevonden maar we weten beiden totaal niet hoe eraan te beginnen. Zijn er bruidjes die ons hun misboekje ...
Ceremonie Reacties: 7 10-4-2012 14:18:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...