Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lieselot
Tekstje Uitnodiging door kind...
Wij willen graag een tekstje op onze uitnodiging dat zogezegd van ons zoontje komt. 'k heb een zeer mooike gevonden, maar past jammer genoeg niet bij ons. Want wij zijn al getrouwd voor de wet. Trots kondig ik aan dat papa en mama naar het gemeenteh...
Uitnodigingen Reacties: 5 11-4-2012 9:37:37

Nikki
alternatief zonnebank
hallo, weet er iemand een ander alternatief dan de zonnebank, een collega van mij heeft er namelijk een zonne allergie opgelopen, hier door twijfel ik toch om onder de zonnebank te gaan, al wil ik wel een bruin kleurtje. hoeveel keer moet je eigenl...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 11-4-2012 9:13:08

benita
Trouwringen
Hey iedereen, binnenkort starten we onze zoektocht achter trouwringen.Mijne toekomstige gaat de ring achter onze trouwdag, nooit meer dragen dus gaan we voor hem een goedkope ring zoeken, dus niet in goud maar dan in een ander materiaal.Ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 11-4-2012 8:53:07

Leontine
hoogte inhoud enveloppe -> vreemde redenatie?
Op een ander forum (van mijn hobby) stelde iemand de vraag hoeveel ze in de befaamde enveloppe moeten steken voor het huwelijk van vrienden. Er is enkel een receptie van 2 uur, waarbij ze verwachten een uur in de rij te moeten staan om handjes te sch...
Ceremonie Reacties: 25 11-4-2012 8:36:31

Steffie
Zonnebank regio Tielt - Meulebeke -
Hellow bruidjes Voor mijn huwelijk zou ik eens graag een 'bruin kleurtje' hebben. Ikzelf ben van Tielt en vraag mij af waar ik naar de zonnebank kan gaan in de regio Tielt, Meulebeke, Oostrozebeke - ... Kunnen jullie mij helpen? Thanxxxx!!! ...
Ideeën Reacties: 2 11-4-2012 7:47:25

kimberley
tafelaanduiding
hallo, wij hadden als thema voor tafelnummering liefde is.....maar wij hebben enkel de tekingen nodig en zouden er een persoonlijke tekst opplakken weet iemand hoe je dit doet vb 2012 is het jaar waarin tom en kimberley elkaar het ja woord geven..e...
Ideeën Reacties: 4 11-4-2012 1:10:25

Bea
3 vraagjes i.v.m. fotografie!
Dag collega-bruiden! Na een impulsief bezoek aan een fotograaf dit weekend (dat niet bepaald verhelderend heeft gewerkt) hebben we wat raad nodig! Vandaar dat ik even een paar vraagjes op jullie afvuur... We hebben er geen idee van wat 'normale' p...
Fotografie Reacties: 21 10-4-2012 23:24:57

Freya
Juweeltjes ontvangen !!
En net wanneer je het niet verwacht, komt de verloofde thuis met een postpakketje ! (wist wel dat hij ze ging kopen, had hij zelf gezegd) Pakketje van Lemony met mijn ketting en oorringen in! Ik ben er helemaal verliefd op !! En nadat mijn toekomsti...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-4-2012 22:43:49

Anika
trouwkleed
Vandaag voor het eerst trouwkleedjes gaan passen, met een dubbel gevoel. Er waren er heel mooie bij. Heb er vele gepast, en ik heb nog niet dat wauw gevoel, van dat is de jurk. De verkoopster vond het niet zo fijn denk ik, dat ik uiteindelijk nog wou...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 10-4-2012 22:41:38

julie
Volgorde suite
Hallo iedereen, Mijn toekomstige schoonmoeder heeft voor een ceremoniemeester gezorgd. Het enigste probleem is dat deze persoon geen ervaring heeft... Grote paniek voor mij dus. Kan iemand mij helpen met de juiste volgorde van de aankomst aan de ke...
Ceremonie Reacties: 5 10-4-2012 22:30:09

tash
afspraak make-up en kapsel bij attrattiva gemaakt!!!!!!!!
joepieeeeeeeeeeeee!!!!!!!!  Het eerste wat al vastligt!!!!!!!!!!  Al is het pas binnen een jaar en een half, de reservaties kwamen al vlotjes binnen blijkbaar bij haar!!!!!!! En ik heb er een heel goed gevoel bij, zeer snel in antwoorden en...
Voorbereiding Reacties: 0 10-4-2012 22:25:18

Kelly
binnenlocatie trouwfotos
Wij trouwen op 28 april 2012. Als het goed weer is gaan we foto's nemen in het park. Maar in België kan je niet vertrouwen op goed weer, dus zijn we nog hopeloos op zoek naar een goede binnenlocatie voor trouwfoto's te nemen in de buurt van Kon...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 10-4-2012 22:09:01

Nicky
Kostuum bruidegom: check!
Weer een item dat van de to-do lijst geschrapt kan worden! JOEPIE! Voor zijn kostuum wilde ik graag naar Wellens in Herentals gaan kijken. Supermooie winkel, maar helaas niet gevonden wat we zochten. Hij heeft nogal "zware" bovenbenen, en het was bi...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 10-4-2012 21:41:52

Evelien
uitnodigingen
Hallo bruidjes! Wij trouwen pas in 2013, maar zijn toch al wat ideeën aan het opdoen i.v.m. de uitnodigingen. Wie heeft er ervaring met het zelf maken van uitnodigingen. Wij dachten dikker papier en dergelijke te kopen in AVA en dan zelf te mak...
Uitnodigingen Reacties: 4 10-4-2012 21:35:13

Nele
hallo
wij trouwen op 21 april 2012, We hebben een buitenlocatie, maar ben al weken op zoek naar een binnenlocatie, het begint nu echt te dringen. iemand ideetjes. regio wevelgem-kortrijk. danku wel
Locaties - Fotografie Reacties: 1 10-4-2012 21:34:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...