Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jurgen
Trouwringen!
Hoi allemaal, Gisteren kregen we bericht van de juwelier dat de trouwringen af waren. Wij hebben zelf een ontwerp laten maken en oud goud afgegeven zodat hij deze zou kunnen gebruiken. Ze zijn suppermooi en spotgoedkoop. Doordat er oud goud over was...
Voorbereiding Reacties: 1 11-4-2012 16:38:49

Bruidje
Zenuwen beginnen te komen...
Hoi lieve bruidjes, Aanstaande zaterdag staan er nog slechts 2 weken op de teller... Alles is zo goed als klaar, er moet enkel nog kleine details worden geregeld. Ik krijg echter enorme zenuwen als ik naar buiten kijk en het slechte weer zie... :-( I...
Voorbereiding Reacties: 19 11-4-2012 16:24:07

Melissa
Trouwringen..Check!
Wij zijn vandaag eens gaan piepen bij juwelier Richard, in Willebroek.. Supervriendelijke mensen, veel keuze, veel uitleg gekregen.. We hadden ook zelf wat oud goud mee, dat zal worden gebruikt om mijn ring mee te maken. We hebben uiteindelijk gekoz...
Voorbereiding Reacties: 6 11-4-2012 16:07:29

Hanne
plaats adres enveloppe
Hallo, ik ging net beginnen met de adressen op de enveloppen te schrijven. Ging uit karton zo een hokje snijden zodat ik een beetje recht schrijf :-) Nu vraag ik me af wat de afmetingen van het adreskader moeten zijn. Ik dacht 15 mm van de rand rec...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-4-2012 15:57:22

Sophie
Nalezen tekst uitnodigingen, wie wil helpen?
Hallo iedereen! We hebben een poging gedaan om tot een tekst te komen voor onze uitnodigingen (niet gemakkelijk zeg!), maar ben nog niet helemaal tevreden (kadotip en kaartje suite) en weet niet of de tekst goed is. Wie wil helpen met nalezen, alle ...
Uitnodigingen Reacties: 10 11-4-2012 15:48:32

Claudia
Alternatieve huwelijksviering / De Mens
hallo iedereen, Op ons 'to-do-lijstje' zijn we nu aan de huwelijksviering toegekomen.  Aangezien wij gekozen hebben voor een alternatieve viering (samen met De Mens - Antwerpen) moeten we een groot deel zelf doen (eigenlijk alles). Geen enkel p...
Voorbereiding Reacties: 3 11-4-2012 15:14:02

Aagje
Prijs feestzaal
Eylaba, Heeft er iemand een idee wat de prijzen zijn van het Oppenhof in Kessenich? Avondfeest ong 200pers + frietjes voor de nachtelijke honger Mercikes Aagje
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-4-2012 15:11:23

Hanne
liedje voor ventje
Dag bruidjes, ik ben op zoek naar een liedje dat ik kan zingen voor mijn toekomstige in de kerk. Dacht eerst aan Have i told you lately that I love you. versie van do en ook stukje in Ndl zingen. Maar ben er niet zeker van. Heeft iemand nog leuke n...
Muziek - Ceremonie Reacties: 10 11-4-2012 14:10:23

Lauren
Pasgeld?!
Mijn beste vrienden, die in Amerika wonen, komen eind deze maand op bezoek en omdat ze niet op mijn huwelijks aanwezig kunnen zijn had ik graag met hen even naar de bruidswinkel geweest om mijn kleed te tonen en ineens mijn accessoires eens aan te pa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 11-4-2012 13:20:42

Lauren
Onze verlovingsshoot
Naar aanleiding van een topic over fotografie hier ben ik nog eens op zoek gegaan naar de link met onze verlovingsfoto's. Die zijn eigenlijk snel snel tussendoor een keertje genomen op reis toen we in de buurt van onze huwelijksfotogra...
Locaties - Fotografie Reacties: 19 11-4-2012 12:28:05

Veronique
Misviering oefenen?
Dag trouwertjes, een vraagje aan degene die zelf het misboekje in mekaar hebben gestoken, oefenen jullie de misviering op voorhand met de pastoor ?  Of is dit een absurd ideeke?  Wij trouwen zelf op zaterdag 16 juni aanstaande en zou graag...
Religie Reacties: 3 11-4-2012 11:10:15

Sara
verdiende pluim
Gisteren gaan shoppen voor ons huwelijk. Gaan kijken achter bruidskindjes kleding en dan nadien in dordrecht gaan shoppen. Ben toevallig langs en bruidswinkel gelopen, Hip!Wedding design. En ik kan het niet laten om hier even een review te geven. De ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 11-4-2012 10:16:09

Claudia
Nog 44 dagen en we zitten (ongeveer ;) ) op schema
Hallo bruidjes, Hier staat de teller nog op 44 dagen, 14 uren en 20 minuten! En dan te bedenken dat ik hier ooit begonnen ben met nog bijna 600 dagen op de teller. De voorbereidingen lopen vlot. Nu wordt het alleen een beetje drukker omdat er zoveel...
Voorbereiding Reacties: 2 11-4-2012 10:15:41

Niki
HELP! Ik verlies de kilo's ONGEWENST!
Hallo iedereen, Het moet van mijn lever! Na heel veel problemen te hebben met de feestzaal hebben we dan toch maar besloten (lees: verloofde) om bij dezelfde zaal te blijven... Degene die m'n vorige post ivm feestzaalperikelen gelezen hebben zullen ...
Ideeën Reacties: 13 11-4-2012 9:54:14

Sara
aap uit de mouw
Beste bruidje, ik moet even wat frustraties afschrijven. Op het moment dat wij hebben aangekondigd dat we gaan trouwen heeft mijn ma heel kenbaar gemaakt dat ze de trouw wilt betalen, of toch een groot stuk. Ik voel me er nog steeds redelijk schuldig...
Voorbereiding Reacties: 12 11-4-2012 9:40:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...