Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debbie
van welke streek zijn jullie :)
Hallo bruidjes! Nu we al weten hoe oud iedereen is & waarom we onze huwelijksdatum gekozen hebben vroeg ik me af van waar jullie zoal afkomstig zijn? Groetjes, Debbie
Voorbereiding Reacties: 77 9-4-2012 20:38:31

kim
Eerste pas! :-)
Na bijna 9 maandjes zie ik begin mei eindelijk mijn kleed terug! Ben zooo benieuwd. Heb wel foto's van tijdens het passen in de winkel en kan het niet laten om ze regelmatig te bekijken, hihi Wat neem je allemaal mee naar een eerste pas? - Lingeri...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-4-2012 20:10:13

Kim
Paraplu gezocht in Antwerpen!
Hoi allemaal, Heeft nog iemand een witte, ivoorkleurige of transparante grote duo-paraplu die we mogen overkopen?  Liefst in het Antwerpse, want we wonen in Deurne. groetjes Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-4-2012 19:39:47

Nikki
gelnagels
hallo, zetten jullie gelnagels speciaal voor jullie trouw? onze handen worden natuurlijk wel gefotografeerd, maar hiervoor speciaal gelnagels laten zetten, weet ik niet zo goed. als is het wel mooier dat al je nagels dezelfde lengte enzo hebben. ik t...
Verzorging - Make-Up Reacties: 23 9-4-2012 19:30:47

Ann-Sophie
feestzalen brugge in een straal van 30 km
Mijn verloofde en ik zijn volop op zoek naar een geschikte feestzaal. We houden van een klassieke zaal met een zekere uitstraling, herenhuisstijl,... Het is niet simpel! Zouden jullie ons kunnen helpen? Wat we al gevonden hebben: Salons Mimosa, Huyz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 9-4-2012 18:53:05

Nathalie
Drukker gezocht in Oost-Vlaanderen
Hey Bruidjes en Gommetjes... Zoals m'n titel zegt... Wij zijn op zoek naar een goede prijs/ kwaliteit drukker... Het zou zijn om onze menu-kaart, feestreglement en misboekjes af te drukken... Als je op google kijkt, bestaan er zoveel... Kunnen j...
Ideeën Reacties: 2 9-4-2012 18:49:40

Stefanie
evangelie
Hallo bruidjes, Welk evangelie hebben jullie gekozen want ik raak er niet meer zo goed aan uit :) groetjes Stefanie
Religie Reacties: 7 9-4-2012 18:47:47

cindy
creations of leijten
hallo, heeft iemand een idee wat de prijzen zijn voor de suitekledij van creations of leijten zou eens graag iets van de collectie gaan passen. Heb wel maat 46/48 of heeft er iemand ervaring met een andere collectie
Kledij - Suite Reacties: 4 9-4-2012 18:28:27

Joke
Make-up aan huis regio Ieper
Hallo iedereen, Voor mezelf, mijn mama en mijn 4 zussen zijn wij op zoek naar een professioneel visagiste die make-up aan huis doet. Dit liefst regio Ieper - Poperinge - evt. Roeselare. Iemand goeie ervaringen? Groetjes Joke
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 9-4-2012 18:25:11

Effie
Muziek intrede voor ceremonie?
Hoi iedereen! Zoals de titel zegt ben ik nog aan het twijfelen over de muziek om binnen te komen op onze ceremonie. Ik heb al een voorkeur voor de muziek van Amélie Poulain van Yann Tiersen Ofwel moon river in saxophone versie, maar vraag me af...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 9-4-2012 17:06:40

Melissa
dilemma...
Hey... Ik zit met volgend probleemke... Ik ben volop aan het dieëten, in de hoop een kilo of 10 kwijt te zijn tegen begin midden juli. En door mijn 'gewichts' probleem heb ik ook nogal 'dikke' bovenarmen...wat niet zo mooi is bij mijn strapless-...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 9-4-2012 17:04:57

An
drankkaart
hellow.. Me again... Wij houden een dansfeest met een bbq (traiteur) De drank (frisdrank en bier) moeten we vd zaal nemen. Overige drank mogen we zelf voorzien. Betalen wel 50€ stoppengeld vr de hele avond. Leggen jullie een soort v drankkaart op d...
Juridisch Reacties: 3 9-4-2012 17:02:14

Vanessa
lingerie perrikelen...
Vorige week had ik een post gedaan ivm mijn zoektocht naar een strapless bh in grote maat. Er was haast bij want 14 april zou mijn eerste pas zijn. Ik heb er 1 gevonden in heist op den berg. Nou kreeg ik zaterdag mail dat mijn kleed binnen is. Ik ha...
Voorbereiding Reacties: 6 9-4-2012 16:30:35

Maes
Huwelijksreis naar Thailand in Juli???
Dag allemaal, wij zijn aan het overwegen om in juli naar Thailand te gaan.Iemand ervaringen mee?We twijfelen omdat het dan regenseizoen is.Wie kan ons helpen?
Huwelijksreis Reacties: 5 9-4-2012 15:52:59

Laurence
TGV naar Parijs
Hey, Wie kan mij helpen? Wij gaan op huwelijksreis naar Mauritius en zijn nu aan het uitkijken voor vervoer met tgv. We stijgen op in Parijs. Nu moeten we een aankomstplaats aangeven maar er staan verschillende nl.:  * Aéroport Paris ...
Locatie Reacties: 6 9-4-2012 13:40:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...