Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Josephine
Ouders en schoonouders pfff...
Hallo Iedereen, Ik zit met een groot probleem en heb geen flauw idee hoe ik het kan oplossen. Mijn ouders zijn 5 jaar geleden gescheiden. En komen niet meer overeen. Natuurlijk zou ik ze graag allebei op ons trouwfeest hebben, maar ja.. Vraag ik nu...
Voorbereiding Reacties: 13 5-4-2012 22:22:07

Elke
Schilderij af :) Maar waarschijnlijk geen persoonlijke trouwambtenaar :(
Wij hebben besloten om een schilderij te laten maken voor ons huwelijk door een plaatselijke kunstenaar. Het is een nogal vrije "tekening" van de stad waarin we wonen en trouwen (maar toch herkenbaar) met onze namen, de trouwdatum, het oud ...
Voorbereiding Reacties: 2 5-4-2012 21:33:01

cindy
trouwkostuum ventje
hallo  bruidjes vandaag naar succes men geweest en mijn ventje heeft daar zijn kostuum gevonden een grijs van esprit met een mooi hemd en das en de prijs viel goed mee en een supervriendelijke verkoopster nu nog zijn schoenen en dan is dat ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 5-4-2012 20:36:15

Wendy
ideetjes om mijn vader te herdenken
Hallo iedereen op 25 mei is het zover dan stappen mijn partner en ik na 12 jaar samen en 2 bengels eindelijk in het huwelijksboodje. Het is altijd mijn wens geweest om voor mijn 30ste te trouwen, en dit jaar is het zover ik word in augustus 30 daaro...
Ideeën Reacties: 9 5-4-2012 19:18:48

Kathleen
Geuzenhof
hey. hier ben ik weer met een vraagje over een zaal  maar ik wil gewoon zeker zijn en wil andere meningen horen van dames (of heren) die ook zo graag trouwen Ik ben net naar Geuzenhof in Massemen geweest. Ik moet zeggen dat ik echt eno...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 5-4-2012 19:18:22

Dorien
Uitnodigingen: paniek!
Even frustraties kwijt ivm de uitnodigingen. Het wordt hoog tijd dat we de uitnodigingen laten drukken maar ik ben nog niet 200% overtuigd. Telkens veranderen we wel iets aan het ontwerp maar die klik is er nog niet helemaal. Mijn vriend wil namelijk...
Uitnodigingen Reacties: 10 5-4-2012 19:18:10

kim
tiara en ringkussentjes
hey bruidjes, Weet iemand waar ik online mooie tiara's en ringkussentjes kan kopen? Ofwel omgeving Genk, zou wel niet een te dure tiara willen kopen. Hopelijk kan iemand mij helpen... Alvast bedankt Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 5 5-4-2012 19:11:33

Kelly
Brandos en light in the box
Heef iemand ervaring met bestellen bij Brandos of light in the box? Heb er leuke schoenen op gezien, maar vind het altijd zo delicaat om schoenen online te bestellen... X
Kledij - Accessoires Reacties: 10 5-4-2012 18:29:12

Hilde
Help!! Kledij Keano en Liam Pfaff!!!!
In de story van 6 maart 2012 staat een artikel over het doopsel van Keano en Liam Pfaff. Ze hebben beiden dezelfde kledij aan.Ik wil dus het hemdje en de debardeur!Ik lig er echt van wakker! :sWeet er iemand van wel merk het is?Hopelijk kan iemand mi...
Kledij - Suite Reacties: 6 5-4-2012 18:03:14

Elke
Eerste pas: gemengde gevoelens
Dag bruidjes Vandaag heb ik mijn eerste pas gehad! Ik had al heel wat nachtmerries gehad daaromtrent: te klein, de verkeerde jurk, ... . Gelukkig is daar niets van uitgekomen! Het kleed was nog altijd even mooi als ik mij herinnerde. Ik heb er eers...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-4-2012 17:51:53

valerie
Feestzaal Deinze/Gent/Lochristi
Dag iedereen, wij trouwen volgend jaar mei/juni 2013 naargelang de beschikbaarheid van een zaal. We zoeken een zaal in de buurt van Deinze/ Gent/ Lochtisti. We hebben al verschillende zalen bezocht maar kunnen niet echt de knoop doorhakken! De zalen ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 29 5-4-2012 14:24:06

Ellen
Bruidsparadijs/Bruidshuis?
Wat is het meest de moeite?  Het bruidsparadijs of het bruidshuis in Merksem? Volgende week zou ik al graag enkele ideetjes gaan opdoen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-4-2012 13:56:23

Melissa
SUPER-blij met onze uitnodigingen!
Deze middag mocht ik onze uitnodigingen gaan ophalen bij de drukker (we hebben deze volledig zelf ontworpen). Ik was echt benieuwd naar het eindresultaat, want we hadden enkel nog maar onze uitnodiging op computerscherm gezien! En ik moet zeggen: ze...
Uitnodigingen Reacties: 15 5-4-2012 13:54:16

Sita
Betaalbare diadeem gezocht
Hoi Iedereen, Ik ben op zoek naar een zilveren diadeem met in 2 rijen "strass"-steentjes op. Had er eentje op in de bruidswinkel maar die kostte 80 euro en dat vind ik toch wel wat veel.... On line staan er verschillende en ook goedkoper, maar zoiets...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 5-4-2012 13:10:24

Lindsy
Tranen van blijdschap!
12 jaar geleden had ik voor het laatst contact met mijn dooppeter door een ruzie tussen hem en mijn ouders (correctie: onder aansturing van zijn vrouw). In het begin miste ik die band verschrikkelijk en eigenlijk is het gemis altijd in meer of minder...
Uitnodigingen Reacties: 14 5-4-2012 12:50:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...