Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
Priester regio Kortrijk
Heeft er iemand ervaring met 1 van de priesters uit de Sint Maartenskerk in Kortrijk? We hebben keuze uit 3 priesters en weten echt niet op basis van wat we moeten kiezen. Alvast bedankt!!
Religie Reacties: 0 3-4-2012 21:22:28

Lies
Volgwagens audi
Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar volgwagens voor in de suite van het merk audi.  Heb een stuk of 8 nodig, liefst A5 of Q5. Kan iemand mij helpen of weet er iemand een bedrijf die deze verhuurd?
Ceremonie Reacties: 1 3-4-2012 21:14:46

Nathalie
dessertenbuffet
Hoi, vraagje: normaal gingen wij als dessert een ijskar laten komen, maar nu begin ik te twijfelen. Zou misschien liever een dessertenbuffet willen. Iemand een goei adresje in de omgeving van Lille? Hebben jullie ook voorbeeld van wat er in jullie de...
Voorbereiding Reacties: 2 3-4-2012 21:11:55

stefanie
problemen feestzaal
Beste mede bruidjes, Ik heb een probleem met onze zaal voor ons feest. Een jaar geleden hebben we die vastgelegd. Toen stond er een prijslijst op internet waar we alles mee konden uitrekenen. Nu hebben we enkele weken geleden ons 2de voorschot beta...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 3-4-2012 21:05:34

Annemarie
Winkelkarmuntjes (bedankjes)
Heb vandaag mijn bedankjes ontvangen. Wij hebben winkelkarmuntjes besteld bij www.looland.nl. We zijn supergoed verdergeholpen bij onze bestelling en werden heel goed op de hoogte gehouden van de vordering van onze bestelling, steeds supervriendelijk...
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2012 20:10:58

Tamina
Suite kleding moeder van de bruid
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn moeder zoekt suite kleding regio kempen. Maar dit wil voor een maatje meer? wij hebben al verschillende winkels afgelopen en weten het niet goed meer..
Kledij - Suite Reacties: 7 3-4-2012 19:41:10

Charlotte
Bruidjes april mei gemeente Westerlo - wij moeten langs kelder binnen :s
Juist vernomen dat we langs achter binnen moeten. ( alle dat wist ik al) Maar nu blijkt dat we eerst de kelder in moeten om dan ergens terug naar boven te komen. Pff al onze plannen vallen in het water :( Straks boos mailtje sturen en morgen Eens be...
Voorbereiding Reacties: 7 3-4-2012 19:31:43

Silvy
Visagiste omgeving Aalst gezocht
Hey dames, Ik heb een probleem. De visagiste die normaal mijn make-up zou komen doen, lijkt van de aardbodem verdwenen. Ik wil hier niemand zwart maken en zal dus ook niet detail gaan, maar het komt erop neer dat ik ze niet meer bereiken. En da...
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 3-4-2012 19:08:42

lesley
droomjurk onverwacht gevonden
even mijn blijdschap delen, onverwacht op trouwjurken jacht, ideeen gaan opdoen bij koonings, mijn droomjurk gevonden, nog enkele aanpassingen en ze is helemaal af compleet zoals ik het me heb voorgesteld!! mijn echte droomjurk, dankzij de mama... t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 3-4-2012 19:05:27

Kathleen
Salons Roskam - heeft iemand foto's ?
Hey hey, wij zijn (op het eerste zicht)  erg geïnteresseerd in Salons Roskam. Ze zijn echter gesloten (jaarlijks verlof) zodat we dit niet kunnen gaan bezichtigen de komende weken. Heeft er iemand foto's van deze locatie waardoor ik m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 3-4-2012 19:01:29

stephanie
vervoer
hallo, wij zijn aan het bekijken welke auto we gaan nemen voor de trouwdag. we hadden graag een cabrio. iemand enige ideetjes waar we ergens een auto kunnen reserveren. groetjes
Ideeën Reacties: 2 3-4-2012 18:44:46

Kylie
Voorbeeld bedankingstekst mis...
Hey iedereen, Wij gaan op het einde van onze viering in de kerk een dankwoord zeggen gericht aan ouders, familie, vrienden ... Heeft er iemand van jullie dit ook gedaan, en hebben jullie eventueel enkele voorbeelden ? Weet niet goed hoe ik e...
Ceremonie Reacties: 4 3-4-2012 17:54:39

maika
vraagje voor bruidjes juli en augustus
Hejhej Met nog 4 maanden op de teller en 2 weekjes paasvakantie ben ik weer met de uitnodigingen bezig Maar nu is mijn vraag wanneer delen jullie die uit? Ik weet dat het normaal 6 weken op voorhand moet maar wij gaan alles aan familie persoonlijk ...
Uitnodigingen Reacties: 19 3-4-2012 17:49:08

dorien
denkt aan grote lolly's in hartvom
voor af te geven aan het gemeentehuis ... maar waar ga ik deze weeral halen?
Voorbereiding Reacties: 10 3-4-2012 17:24:39

ulrike
Prijs fotograaf
Hallo! Zijn er mensen die mij kunnen zeggen hoeveel een fotograaf (all-in) +/- kost? Xxx
Fotografie Reacties: 20 3-4-2012 17:20:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...