Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

tiffanie
Tafelschikking: Verzoekjes van gasten
Hallo allemaal, Met nog 4 maanden op de teller beginnen wij ons vele voorbereidingswerk al beetje per beetje af te ronden. We maakten een mogelijke tafelschikking op, en printten hierbij de naamkaartjes, met bijpassend tafelsymbool erop al af. ...
Voorbereiding Reacties: 10 2-4-2012 11:13:19

Sandra
Aankoop Cava of champagne - waar meeste korting??
Hoi iedereen, Voor de receptie van de suite en het avondfeest, gaan wij zelf (waarschijnlijk) cava aankopen. Iemand ervaringen met aankoop hiervan bij Delhaize, Colruyt, Makro? Ik dacht dat het bij Delhaize vanaf 3 kartons -10% was op totaalprijs......
Voorbereiding Reacties: 15 2-4-2012 10:41:39

Siege
uitnodigingen zelf knutselen
Hallo iedereen! Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf in elkaar knutselen. Het lijkt ons leuk om dit te doen en aangezien dat we ook niet zo'n groot budget hebben voor de trouw, ook beter om ze zelf te maken. Zijn er onder jullie koppels die zel...
Uitnodigingen Reacties: 10 2-4-2012 10:22:20

Katrien
schieting
Mijn vriend wil graag een schieting organiseren de week voor onze trouw. Nu zijn we overal op zoek naar zulke kanons. Maar dat blijkt tegenwoordig moeilijk te vinden. Heeft iemand tips hiervoor? 
Voorbereiding Reacties: 6 2-4-2012 10:00:06

Ellen
Misboekje!
Dag Dames (en ook een klein beetje heren die hier op het forum aanwezig zijn), Ik wil vanaf vandaag starten met de misboekjes. Er moet nog heel wat gebeuren voor ons huwelijk, en de tijd tikt alsmaar verder. Zijn er mensen die het zien zitt...
Ceremonie Reacties: 0 2-4-2012 9:53:33

Sara
beslissingen weekend
en de kogels zijn door de kerk dit weekend. De kleuren van de suite zijn gekozen ( EN de schoonfamilie is bijgedraaid, zie vorige post) dit dankzij het feit dat mijn mama snel iets gevonden had. En we hebben besloten om de burgerlijke trouw op vrijda...
Voorbereiding Reacties: 20 2-4-2012 8:08:12

lindsy
gratis hulp aangeboden bij het maken van uitnodigingen en in elkaar steken van bedankjes
hey bruidjes Ik ben zelf een bruidje in spe, en door zelf men uitnodigingen enzo in elkaar te steken heb ik de smaak te pakken. Het was een beetje begonnen bij de geboorte van men dochter, toen ik de doopsuikers maakte, maar ik dacht... mja het zal ...
Voorbereiding Reacties: 1 2-4-2012 7:48:13

Patricia
Het is zover ... het aftellen naar deel 1 van ons huwelijk is afgelopen.
Strakjes, om 11u00 ben ik Mevrouw Waeles
Ceremonie Reacties: 5 2-4-2012 7:21:44

Kelly
Afvallen lukt niet!
Ik val helemaal niet af! Ik kom alleen bij. Ik zou zo graag een beetje afvallen. Maar ik kan het eten niet laten en laat staan sporten! Was er maar een magisch hulpmiddel! En wat meer doorzettingsvermogen!
Voorbereiding Reacties: 15 1-4-2012 23:06:02

Debbie
Bruidjes 2013
Hallo! Ik zie dat de meeste berichtjes hier komen van bruidjes die dit jaar nog trouwen. Wie trouwt er nog in 2013? En waar zijn jullie zoal mee bezig? Groetjes, Debbie
Voorbereiding Reacties: 51 1-4-2012 22:00:15

Kirsten
idee cadeau thuis leveren
Beste bruidjes en bruidegommen, binnenkort is er bij ons in de familie/vriendenkring een huwelijk. Jammer genoeg kunnen we er zelf niet bijzijn aangezien we ons eigen eerste huwelijksverjaardag vieren met een reisje. Nu zouden we graag bloemen of ve...
Ideeën Reacties: 4 1-4-2012 21:02:06

maika
Afspraak pastoor
Dag bruidjes en gommetjes Wij hebben volgende week een afspraak met de pastoor. Zijn er dingen die we zeker moeten vragen? Hoe waren jullie ervaringen met jullie priester? Liefs Maika
Religie Reacties: 4 1-4-2012 20:44:52

nico
bezinningstekst
hallo bruidjes en bruidegommetjes we zijn nog steeds op zoek naar een mooie ontroerende bezinningstekst kunnen jullie ons hier mee helpen aub ?  we zouden het leuk vinden moesten jullie , jullie tekst eens doormailen ... dat kan op het mailadr...
Religie Reacties: 2 1-4-2012 20:32:00

Nikki
versiering kerk
hallo, welke versiering gebruiken jullie voor in de kerk? wij dachten aan balonnen of aan grote bloemen als we binnen komen. iemand mss eens een ander idee?
Ceremonie Reacties: 5 1-4-2012 19:15:52

Charlotte
Gezocht Cadeau's getuigen
Wij zijn op zoek naar een cadeau voor onze getuigen. Ze zijn een koppel. Maar wil graag iets blijvend kunnen geven. Iemand een idee? Leuke sites Bedankt
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2012 18:59:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...