Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sara
Gift bags voor getuigen, bruidsmeisje, bevriende fotograaf
Dag dames en heren, Ik ben momenteel aan het piekeren over giftbags voor de belangrijkste personen op ons huwelijksfeest van 7-7-2012. Ik ben op zoek naar geschikte draagtassen (liefst van papier of karton) in het thema 'bruiloft'. Ik had het liefs...
Ideeën Reacties: 7 29-3-2012 15:16:54

Eline
Juwelier in Gent?
Wij hebben onze ringen al, maar zouden die graag laten graveren en de maat van de ring van mijn vriend zou nog aangepast moeten worden. Kan iemand mij een juwelier in Gent en omstreken aanraden? Bedankt.
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-3-2012 15:14:08

tamara
nog kwestie van uren!
dag mede bruidjes en gommetjes! binnen exact 24 u geef ik mijn ja-woord aan mijn ventje.qua voorbereiding staan we voor op schema, maar toch ben ik superzenuwachtig. en eigenlijk niet echt voor de trouw, maar wel omdat mijn vakantiezus uit Kroatie v...
Voorbereiding Reacties: 14 29-3-2012 14:33:47

thierry
make up
hallo iedereen weet er iemand een goede shminkster in wielsbeke ? groetjes 
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 29-3-2012 14:14:01

Evelien
Dans dochter-vader (en zoon-moeder)
Beste bruidjes Ik ben al een hele tijd mijn hoofd aan het breken over de dans na onze openingsdans. Ik zou graag met mijn vader dansen en tegelijkertijd mijn man met zijn moeder laten dansen. Alleen was de vraag, op welk lied? Nu had ik gedacht ...
Openingsdans Reacties: 6 29-3-2012 13:42:04

Emy
kostuum bruidegom - suitopia?
Hoi Heeft er iemand van jullie al eens gehoord van suitopia? En ervaring mee? (www.suitopia.com) Ik zou wel eerst stof-samples bestellen om zeker te zijn van de kleur, maar het lijkt mij wel de moeite om te proberen... Grtjs Emy
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 29-3-2012 13:35:57

cindy
bloemstukken voor ceremoniewagen
Hallo, nadat onze jongste dochter op 17 maar in het huwelijk is getreden is het nu de beurt aan onze oudste dochter en dit op 20 oktober.Ik doe de bloemstukken voor de auto's en kerk zelf.Bij het eerste huwelijk hebben we tulpen gebruikt maar nu voo...
Bruidsboeket Reacties: 9 29-3-2012 13:11:51

sven
fotolocatie
even een vraagje heeft er iemand een idee waar men mooie foto's kan maken in de buurt van niel,schelle ,hemiksem of boom ? wij zoeken nog een locatie in de buurt voor 10/08/12 groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 6 29-3-2012 13:05:31

Ine
Getuigen - rebus
Dag dames ik heb op het forum ergens gelezen dat iemand a.d.h.v. een rebus de getuigen heeft gevraagd. Heeft iemand zo'n voorbeeld? Zou het wel graag eens zien ... Bedankt! Ine
Ideeën Reacties: 3 29-3-2012 12:16:28

Sarah
Misboekjes
Ben op zoek naar voorbeelden van misboekjes..... Kunnen er mensen mij hier aub mee verder helpen.....alle boekjes zijn welkom
Voorbereiding Reacties: 3 29-3-2012 12:10:27

Jan
Herenkapsel
Zijn er hier mensen die mij tips kunnen geven voor een trouwkapsel voor een bruidegom met lang haar? Afknippen is onbespreekbaar 
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 29-3-2012 11:56:15

Swetlana
stof voor trouwkleed: opnieuw
Hallo iedereen, Hier ben ik weer met mijn vraag ivm stof voor een trouwkleed. In mijn vorige berichtje had ik gevraagd of jullie adressen wisten om trouwstoffen te kopen. Nu is mijn vraag of jullie ook weten hoeveel deze stoffen ongeveer kosten. En ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-3-2012 11:49:58

Ellen
Suitekledij mama Limburg
Hallo allemaal, mijn mama begint zich nu al ongerust te maken dat ze geen kleedje vindt, ook al heeft ze nog wel wat tijd. Ik wilde eens horen of jullie goede winkels kennen in Limburg met mooie suitekledij. Nu, mijn mama is wel niet zo mager, en is ...
Kledij - Suite Reacties: 4 29-3-2012 11:27:31

Wendy
hoever zijn de bruidjes van mei.
Hallo Met nog maar 42 dagen op de teller wil ik graag weten hoever jullie staan. Hier is het volgende al gedaan. - Kleed - Kleren bruidegom ( gaat zaterdag kijken) - Ringen ( moeten we nog voor gaan kijken) - Dj - Zaal - Fotograaf - Bedankjes zijn...
Voorbereiding Reacties: 7 29-3-2012 11:16:15

Charlotte
Bruidjes van april en mei die in Westerlo trouwen
Het mede bruidjes, Nu was ik deze morgend zeer toevallig in westel info aan het kijken ( voor de openingsuren van het containerpark) Nu zag ik tot mijn grote verbazing dat alle huwelijke in april en mei langs achter moeten binnen komen :( Dus niet...
Voorbereiding Reacties: 10 29-3-2012 10:46:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...