Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
moeilijke keuze
mijne schat wil eigenlijk zo goed als geen openingsdans doen zijn mening hij zegt geen ritme te hebben wat wel waar is en hij staat niet graag in de belangstelling ik zou dood graag een openingsdans doen maar hem overhalen om iets in te studeren zit...
Openingsdans Reacties: 8 27-3-2012 19:26:11

Nikki
drank
Hallo allemaal, Wij trouwen 22 juni 2012.'s middags doen we een barbeque voor de dichte familie en 's avonds is het voor mensen van het werk, kennissen en noem maar op.Er zou in het totaal een 95 man aanwezig zijn (als iedereen komt)Iemand een idee w...
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2012 19:17:17

veerle
dilemma openingsdans ...
Hallo allemaal mijn ventje en ik zijn er wss wel uit dat we een mix willen dus een soort revolution of dance, ik wil graag da hij eindigt in een slow omda ik de vader-dochterdans erna wil doen. Mijn ventje vind dit zonde want dan heb je net al het...
Openingsdans Reacties: 7 27-3-2012 19:07:29

joyce
poster als uitnodiging
hoi wij zouden graag een soort huwelijkksposter als uitnodiging willen gebruiken. omdat onze feestzaal ook een oude cinema is en wij graag naar de film gaan . heeft daar iemand ervaring mee alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 8 27-3-2012 18:37:57

Charlotte
feestzaal Antwerpen
Dag bruidjes De indeling voor onze trouwdag is eindelijk bepaald. Overdag huwelijksceremonie bij mij thuis met aansluitend receptie. Voor 's avonds zoeken we nog een feestzaal in regio Antwerpen voor 200 pers. zittend aan tafel. Wij wonen in Schild...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 27-3-2012 18:27:35

Eveline
En toen ging het snel...
Nog 87 te dagen te gaan en alles gaat ineens heel wat sneller... de uitnodigingen zijn de deur uit, volgende week zaterdag mijn jurk en de trouwringen ophalen en straks afspraak in het gemeentehuis om in ondertrouw te gaan. En natuurlijk dagelijks va...
Voorbereiding Reacties: 2 27-3-2012 17:58:34

Jolien
Fotolocatie Genk-Hasselt
Hallo Wij zoeken nog een mooie locatie in de omgeving van Genk-Hasselt. 1 buiten en 1 binnen voor als het slecht weer is. Wij hebben een oud VW-busje gehuurd, en dit zouden we ook graag op de foto's willen. Dus als iemand een plaats, weide, etc.. w...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 27-3-2012 17:55:06

Tineke
Princoncept
Heeft iemand van jullie toevallig al ervaring met printconcept? Ik zag er reclame van verschijnen op de website en ben eens gaan kijken en qua prijs voor drukwerk zou dat wel heel goed meevallen. Het ontwerp van onze uitnodiging maken wij toch sowies...
Uitnodigingen Reacties: 5 27-3-2012 16:52:14

joyce
videograaf
hoi weet iemand hoelang op voorhand je een videograaf boekt en weet er iemand een goeie videograaf zijn  regio kruibeke en regio bornem ook liefst niet te duur alvast bedankt groetjes joyce
Video Reacties: 7 27-3-2012 16:45:04

Tineke
budgetplanning
Hej allemaal, wij trouwen 10 mei 2013. Best nog wel even dus, maar we zijn al een hele tijd verloofd, dus ook al vrij veel ermee beziggeweest. Zo ligt onze zaal al een hele tijd vast, nl het Felixpakhuis in Antwerpen. Daar wijken we dus sowieso niet ...
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2012 16:24:07

Jessica
Schoonfamilie kan je niet kiezen
Hallo allemaal, Ik moet nu toch wel even een paar dingen kwijt over mijn toekomstige schoonfamilie. Het begon al toen we dolblij vertelden dat we wouden trouwen op een vrijdag in september. De mama van mijn verloofde haar nieren werken niet meer goe...
Voorbereiding Reacties: 2 27-3-2012 15:34:53

Nicky
Hey iedereen, Wij zetten volgend jaar de grote stap:-). Weet er iemand van jullie misschien een mooie/romantische locatie in de buurt van Baal? Mag Lier/Mechelen/Heist-op-den-Berg of ergens hier tussenin zijn. Groetjes!!!
Locatie Reacties: 5 27-3-2012 15:22:09

Tinneke
Huwelijk 16/3/2012
Hey Bruidjes, Op vrijdag 16/3/2012 was het zover, een supermooie dag om ons huwelijk te vieren! Ik heb altijd heel veel gehad aan dit forum dus nu wil ik jullie graag een verslagje van onze mooiste dag geven! En nu hopen dat ik jullie nog wat leuke ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 27-3-2012 15:11:52

Swetlana
stof voor trouwkleed
Hallo iedereen, Binnen 58 dagen is het zover. Dan is onze grote dag. Maar aangezien ik zwanger ben wordt mijn kleed pas op het laatste gemaakt en aangepast aan de "dikte van de buik". Nu is mijn vraag of er van jullie iemand een adres weet of een wi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 27-3-2012 14:41:41

michelle
bedankjes mening
teveel keuze is ook iets zoveel ideetjes maar uiteindelijk moet je beginnen kiezen . Ik heb een lijst van die ideetjes maar nu de huwelijksdatum dichterbij komt zal ik dan toch maar de knoop moeten door hakken want anders ga ik blijven twijfelen . Ho...
Voorbereiding Reacties: 11 27-3-2012 14:38:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...