Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
Uur tussen receptie en avondfeest
Hallo iedereen, Onze feestzaal zei dat het het beste was om een uurtje te laten tussen het officiele einde van de receptie en de start van het avondfeest. Dat vind ik op zich een goed idee omdat er altijd mensen zijn die te lang blijven op de recept...
Voorbereiding Reacties: 9 28-3-2012 10:50:24

Sophie
vraagje ivm lay out uitnodiging
Hallo iedereen, We hebben mooie uitnodigingen gezien, waarbij links aan de binnenkant het kaartje zit vastgemaakt waarop staat waarvoor de mensen zijn uitgenodigd (receptie, avondfeest, etc). Aan de rechterbinnenkant zouden we dan de uitnodiging zett...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-3-2012 10:47:29

michelle
1ste pas schoenen
 ik heb volgende week mijn 1ste pas maar nog geen schoenen en volgens de dame van de winkel heb ik die nodig voor de 1ste pas . Eerlijk gezegd ik had gedacht dat ik ze in de solden zou kunnen kopen scheelt toch een pak in prijs . Ik heb er nu ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 28-3-2012 10:42:38

Laura
cadeautje verloofde, boudoirachtige foto's?
Hallo, Als verrassing voor mijn vriend zou ik graag boudoirachtige foto's laten nemen. Deze zou ik dan de avond voordat we gaan trouwen willen afgeven. Hij gaat dan bij zijn papa slapen en ik dacht wel dat het leuk zou zijn om zoiets als cadeautje t...
Fotografie Reacties: 17 28-3-2012 10:35:11

Tineke
trouwmis: hoeveel mensen?
Hej reeds getrouwde bruidjes/bruidegommen, heb eens een vraagje voor jullie... Hebben jullie enig idee hoeveel mensen er in jullie trouwmis aanwezig waren? Wij plannen namelijk een receptie na de mis voor iedereen, maar dus vooral om mensen die je 's...
Ceremonie Reacties: 5 28-3-2012 10:08:43

Jasmin
Te KOOP: Rode enveloppen
Hallo!! Door een verkeerde bestelling van ons hebben wij 130 RODE enveloppen (formaat 14cm-14cm) te veel! Wie interesse heeft, laat maar weten!
Uitnodigingen Reacties: 1 28-3-2012 9:37:24

Tine
Gisteren 1ste pas gehad!!!!
Joehoe, ik heb gisteren mijn eerste pas gehad bij La Tiara. Na een slechte start van de middag.  Ik was betrokken bij een ongeval maar gelukkig heb ik geen schade en zijn er ook geen ernstig gewonden, was ik wel enorm gestrest en helemaal de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-3-2012 9:13:21

Sandra
Afspraak eerste pas!!
Hallo allemaal, Eindelijk...hét telefoontje gisteren van Couture Ann met de melding: uw kleedje is toegekomen! Ik kon eigenlijk bijna een vreugdedansje doen want het is sinds 5 oktober geleden dat ik mijn kleedje nog heb gezien! Vrijdag 20 apr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 24 28-3-2012 8:35:09

sabine
fotolocatie
Hey heeft er iemand van jullie tips voor een leuke of originele fotolocatie (zowel binnen als buiten) regio aalst wetteren
Locaties - Fotografie Reacties: 0 28-3-2012 0:35:50

Jessica
Openingsdans "on call" van Kings of Leon
Hoi allemaal, onze bruiloft is nog ver weg hoor maar ik ben toch al aan het dromen :-) Wat vinden jullie van het liedje "on call" van kings of leon als openingsdans? http://www.youtube.com/watch?v=LBZsGsie5uI het is een beetje "rock" maar het heeft ...
Openingsdans Reacties: 2 27-3-2012 22:36:17

Syrie
Dit weekend is het onze beurt!!!!
OMG, dit weekend is het zover! Wou dit gewoon eens aan jullie kwijt !Een verslagje zal wel volgen!!!!
Voorbereiding Reacties: 13 27-3-2012 22:07:52

Elke
Deadline voor bevestiging van aanwezigheid
Beste bruidjes Mijn eerste versie van onze uitnodiging is zo goed als afgewerkt, maar ik heb toch nog een vraagje. Hoeveel dagen op voorhand is normaal gezien de deadline voor de bevestiging of men al dan niet aanwezig zal zijn op het huwelijksfeest...
Uitnodigingen Reacties: 20 27-3-2012 22:02:57

Elke
Slows na openingsdans.
Hoi iedereen! We zouden na de openingsdans nog 2 slows moeten kiezen. Eentje voor met de ouders en eentje waarbij de gasten dan mee mogen komen dansen. Welke hebben jullie gekozen? Weet zo niet direct liedjes die ik zou willen. Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2012 21:30:28

jamie
9 maart 2012 de mooiste dag van ons leven !!!
hejj bruidjs.. Ik zal hier geen super lang verslagje neerpennen maar ik kan jullie alvast laten weten dat onze dag een super dag... de mooiste dag van ons leven!! gevolgd door een super mooie huwelijksreis :) met mijn 90 foto's op facebook zullen j...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 17 27-3-2012 21:01:41

Martine
adressering uitnodigingen
Hallo bruidjes , Weten jullie hoe je de omslagen schrijft , wanneer je uitnodigingen persoonlijk afgeeft en niet per post stuurt, schrijf je dan het adres mee op de omslag of enkel de namen ? En wat schrijf je voor een koppel , wanneer je de voornaam...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-3-2012 20:18:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...