Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jill
speech!
Hey bruidjes, ben even aan het denken aan mijn speech!  tgoh geen gemakkelijke opdracht! willen jullie jullie speechjes even doormailen zodat ik een ideetje krijg! dank u vandenbulck_jill@hotmail.com groetjes!!!
Ideeën Reacties: 9 26-3-2012 19:10:25

Sylvie
bedankingen ouders!!! Inspiratie?a
Hallo bruidjes, Ik ben al enkele weken mijn hoofd aan het breken over een bedankingscadeau voor de ouders, maar weet het echt niet... Ik wil geen foto (dit zie je zoveel en dit zou ik liever achteraf eens geven), dan dacht ik aan een ontbijtmand v...
Ideeën Reacties: 7 26-3-2012 19:08:10

Gwen
liedjes viering
wij hebben een viering met rent a priest. Hiervoor kiezen we zelf de teksten en de liedjes. De teksten zijn in orde maar wij welke liedjes gebruiken jullie? Er zijn zoveel mooie liedjes, maar ik ken er bijna geen bij naam of uitvoerder. Groetjes,
Muziek - Ceremonie Reacties: 7 26-3-2012 19:05:39

Vanessa
witte paraplu's
Weet iemand waar ik 2 grote! witte paraplus's kan kopen? Hopelijk gaat het prachtig weer zijn, maar voor de zekerheid zullen we toch maar paraplu's voorzien he. Liefst niet al te duur.
Voorbereiding Reacties: 6 26-3-2012 18:31:41

ayo
Locatie los van traiteur Oost-Vlaanderen/Henegouwen
Hallo, wij spelen met het idee om misschien een locatie los van traiteur af te huren voor ons trouwfeest, en zo zelf wat meer eigenheid in het feest te kunnen steken. Kent iemand mooie locaties in de buurt van Oudenaarde? Kortijk mag, het noorden van...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 26-3-2012 13:57:40

mieke
Twijfels.... Intredelied:-)
Dag bruidjes en gommetjes, Ik was al een heel tijdje zeker van mijn intredelied.... dat ging zeker en vast "She van Elvis Castello" worden maar nu slaat de twijfel zo toe.... Ik ben nu zo in de wolken van het liedje "Dochters van Marco Borsato"......
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 26-3-2012 13:11:49

Loriane
Hij wil niet trouwen :-(
Beste bruidejs-to-be, Vroeger hechte ik er niet veel belang aan, maar nu ik 3,5jaar samen ben met mijn vriend, begint het te kriebelen en wil ik graag met hem trouwen. Ik vind het een logische volgende stap, zie onze relatie nog steeds goed zitten en...
Voorbereiding Reacties: 23 26-3-2012 12:25:52

Margot
Trouwen op een atypische locatie
Hallo! Wij trouwen volgend jaar in mei en zijn op zoek naar een atypische trouwzaal! Kennen jullie een leuke plek waar zowel een ceremonie als een receptie + avondfeest kan doorgaan? Graag ergens met een mooie tuin aan zodat de ceremonie buiten kan ...
Locatie Reacties: 1 26-3-2012 12:22:47

stephanie
nog 17 daagjes 12 u en 3 min
Hey bruidjes, We hebbe nog maar 17 daagjes tegaan tot aan de grote dag. We hadden nog super veel te doen zoals een fotograaf en locaties voor foto's, hapjes enz... Ik dacht dat er nooit een einde aan kwam en we hebbe nochtans maar gewoon een trouwdr...
Voorbereiding Reacties: 2 26-3-2012 12:01:58

An
Pakketje met de post
Hallooo,, weer wil ik mijn dubbele vreugde even delen.Ik heb net zoals mijn tiara, mijn kousenbandje ook via Ebay besteld.Het is vorige week woensdag besteld en vandaag toe gekomen.Ziet er mooi uit, volledig zoals ik me voorstelde op hun site.Dus ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 26-3-2012 11:48:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...