Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

iris
Dagplanning ok?
Hallo, ik heb vandaag nog even gepuzzeld met de dagplanning en ik denk dat ik er misschien uit ben. Wat denken jullie ervan? Lijkt dit haalbaar? Of hebben jullie andere suggesties? Bedankt, Iris 8:30 - 9:30       &...
Voorbereiding Reacties: 2 22-3-2012 21:24:02

tessa
naamkaarthouder.
heeft iemand een idee waar ik naamkaarthouders in een vorm van een klapbord ( gelijk voor de films) zou kunnen vinden? ik heb al op alle site gezocht maar niet gevonden. Groetjes Tessa
Voorbereiding Reacties: 4 22-3-2012 21:14:07

Annalisa
kids kribbe
ei dames had een klein vraagje ik werk in een kribbe en nu is mijn vraag of ik iets moet voorzien om in de kribbe na het huwelijk na gemeentehuis of eventueel de week nadien uit te delen in de kribben aan mijn groep ?
Ideeën Reacties: 4 22-3-2012 20:33:20

Annalisa
op wie zijn teller..........
Op wie zijn teller staan ook nog 35 dagen ?????? Spannend wat moeten jullie nog doen
Ideeën Reacties: 4 22-3-2012 20:25:22

sarah
salons de vrede ichtegem
ons feest gaan door in salons de vrede in ichtegem. we horen er toch veel goede dingen over. mensen hier die al ervaring hebben met een feestje ginder? 
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 22-3-2012 20:17:20

cindy
eerste pas
hallo bruidjes vandaag mijn eerste pas gehad een super gevoel mijn kleed is nog altijd wauw heb vandaag ook mijn schoenen (moesten gekleurd worden),mijn bh,slip kousen en mijn kousenband mee naar huis gekregen ,mijn juweeltjes heb ik dit weekend geko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 22-3-2012 20:10:41

Tina
Even iets anders...
Yessss, Jippie, Joehoeee!! :-D Vorige week is de plateau van ons huis gegoten... vanaf zaterdag beginnen we met de metselwerken! Suuuuuuuper!!!
Voorbereiding Reacties: 2 22-3-2012 20:07:54

Annalisa
tekst of geen in het gasteboek
ei dames hoe doen jullie het in het gasteboek ???? schrijven jullie een tekste welke ???of schrijven jullie vragen ,????
Ideeën Reacties: 12 22-3-2012 19:58:13

Vanessa
Afneembare halter?
Hoi bruidjes! Binnenkort heb ik mijn eerste pas. Oorspronkelijk heeft mijn kleed geen halter, maar de verkoopster rade me aan om een halter te nemen. Waarschijnlijk vanwege mijn gevulde boezem Zelf ben ik er nog niet zo zeker van of ik het met of zo...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 22-3-2012 19:29:33

dorien
openingsdans
graag al jullie suggesties welkom! we hebben totaal nog geen idee!
Voorbereiding Reacties: 12 22-3-2012 18:52:08

sarah
Proefkapsel
Heb net mijn proefkapsel gehad...vraag is nu...toon ik dit aan mijn toekomstige?
Verzorging - Kapsel Reacties: 15 22-3-2012 16:24:55

Heidi
Goed bezig !
Dag lieve, ik-wil-nog-enkele-kilotjes-afvallen dames !! Om even te melden, dat ik sinds een dikke week weer kei-goe bezig ben :) ik snoep met mate (één chocoladesnoepje per dag), drink water met sloten (en loop dus ook om de haverklap naar ...
Voorbereiding Reacties: 17 22-3-2012 15:31:51

Linda
Mening liedjes kerk
Hallo bruidjes,  Het is bijna zover!!!! Het misboekje is klaar en ik ben vaak bezig met de liedjes voor in de kerk maar ik geraak er maar niet uit! Kunnen jullie aub jullie mening eens geven?  -Intrede: enya-only time - Na eerste lezing: ...
Voorbereiding Reacties: 5 22-3-2012 15:26:00

Els
DJ Le Cirq Hoogstraten
Hallo, wij trouwen op 18 augustus in Le Cirq in Hoogstraten en ik vroeg me af of iemand hier al ervaring heeft met een van hun huisdj's? DJ Steven lijkt mij iets meer ons genre dan DJ Jan V, maar van DJ Tom en DJ Christian vind ik niets terug op het ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 22-3-2012 15:07:30

Leen
morge 2 de pas
wel een beetje zenuwachtig in de winkel vroegen ze of ik door stress gewicht verloor en ik dacht van niet maar ben de laatste weken al 6 kg kwijt hopelijk valt alles nog mee
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-3-2012 14:28:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...