Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tinne
muziekinstallatie/Party-lichten/...
Hallo iedereen, Zijn er nog mensen die in een feestzaal trouwen waar geen standaard dj is en geen standaard muziekinstallatie en party-lichten? Waar halen/huren jullie dat materiaal? Hoeveel betalen jullie ervoor? Kunnen ze dit de dag ervoor al inst...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 21-3-2012 14:11:44

Sarah
Mailtje vrijgezellen!
Gisterenavond nietsvermoedend mijn mailbox geopend en daar zat een mail in van één van mijn beste vriendinnen i.v.m. mijn vrijgezellen. Ik krijg vanaf vandaag de taak om een maand lang allerlei opdrachten uit te voeren. De opdrachten zijn g...
Voorbereiding Reacties: 5 21-3-2012 13:59:48

Jana
knopen doorgehakt en we gaan verder met 44 op de teller!!!
Beste bruidjes Na een heftige week van "familieproblemen" heb ik ze kordaat aangepakt! heb er mij bij neergelegd dat allebei mijn zussen niet gaan komen naar ons huwelijk! So what!!! mensen genoeg die willen komen! Eindelijk goe nieuws ook te vertel...
Voorbereiding Reacties: 10 21-3-2012 13:55:19

Sofie
Cover band / rockabilly
Hallo, Voor onze huwelijksdienst die doorgaat bij mijn ouders in de tuin zijn we nog op zoek naar een band om enkele nummers te spelen. Graag een leuke cover band, liefst rockabilly/ rock'n roll nummers. Er volgt nog een kleine receptie nadien waar e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 21-3-2012 13:03:27

Natasja
Prijskaartje!
Hoi allemaal Onze grote dag nadert en we hebben een budgetprobleem. Prijzen op internet lijken echt niet te kloppen!!!Heeft er nog iemand dit probleem en wat is zoal het budget besteed aan een trouw? Heb ook ergens gelezen dat dit gemiddeld rond de ...
Voorbereiding Reacties: 30 21-3-2012 12:57:07

Lotte
Afscheid
Lieve bruidjes, nooit had ik verwacht dit te moeten schrijven. Mijn verloofde heeft dit weekend onze relatie verbroken, na bijna elf jaar samen zijn. Hij heeft geen gevoelens meer voor mij, ziet het niet meer zitten.  Ik moest dinsdag mijn trou...
Voorbereiding Reacties: 79 21-3-2012 12:46:40

Evelien
Het komt goed met mijn trouwkleed! :-d
Heyhey allemaal, Even mijn vreugde delen! Na mijn eerste pas van maandag bij Pierre-Yves in Aalst zat ik al 2 dagen te stressen! Het kleed was namelijk niet volledig hetzelfde als het kleed dat ik besteld had!! Zo was het een andere stof (dacht ik)...
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 21-3-2012 12:43:30

LL
formulering namen
Ik zit een beetje in de knoop wat betreft de formulering van namen. Op de huwelijksuitnodiging staan onze ouders vermeld. Maar hoe doe je dat? Fictieve namen: Mama De Vrouw en Papa De Man. Wordt het dan: Familie De Man – De Vrouw (mijn schoonz...
Uitnodigingen Reacties: 6 21-3-2012 12:29:25

Katrien
Minder dan 100 dagen ...
Het komt zo snel zo dichtbij. Waarschijnlijk ook doordat we nog maar verloofd zijn sinds 11 februari. En als we 29 juni trouwen moeten we veel ineens regelen. :-) Datum - check Zaal - check Ceremoniemeester- check Wettelijke trouw - check Kerkelijke...
Voorbereiding Reacties: 5 21-3-2012 9:47:59

Stefanie
Nog 129 dagen en overmorgen mijn eerste pas!!!!
Kriebels!!!! Met nog 129 dagen op de teller (denk er allemaal aan: tel 1 dag bij want de teller heeft geen rekening gehouden met het schrikkeljaar...) begin ik stilaan wel wat zenuwen te krijgen. Vandaag sturen we de tekst voor de proefdruk van de ui...
Voorbereiding Reacties: 6 21-3-2012 9:37:15

An
Gewéldige week! Lingerie, uitnodigingen, ringen? CHECK!
Amai het gaat ineens vooruit! Na 2 maand zoeken hebben we gisterenavond onze ringen gevonden bij Fede di Oro. Inderdaad zo zwaar de moeite zoals hier op het forum beweerd wordt. Eigenlijk als het even kan moet je er direct eens gaan kijken. Bij de ju...
Voorbereiding Reacties: 0 21-3-2012 9:15:04

Syrie
De laatste keer! Nog 10 dagen, Spannend!
Vandaag mag ik voor de laatste keer mijn trouwkleed passen! Nu zijn het écht de laatste voorbereidingen die we treffen. Ik ben de week voor onze trouw in verlof zodat ik de laatste kleine dingen in orde kan brengen. De zenuwen spelen me toc...
Voorbereiding Reacties: 2 21-3-2012 8:45:07

lotte
bruidskaars
Hallo, ik ben nog op zoek naa r onze bruidskaars, zou eigenlijk een vierkante steen willen waarin we een kaarsje kunnen zetten en die steen gegraveerd met onze namen iemand een idee waar we dit kunnen laten maken? lot
Voorbereiding Reacties: 2 21-3-2012 7:33:29

lotte
cadeau ouders
hallo, pff al enige tijd aan het nadenken voor een cadeau voor de ouders maar totaal geen idee? Alle tips zijn welkom!
Voorbereiding Reacties: 5 21-3-2012 7:32:36

Grit
Op zoek naar juwelen en tiara
Hey bruidjes, nog 114 dagen te gaan en ben over enkele details aan het nadenken, onder andere juwelen en een tiara.  Liefst had ik dit natuurlijk op een zo 'economisch vriendelijke' manier gedaan, aangezien het hele kostenplaatje al wel optelt....
Kledij - Accessoires Reacties: 8 20-3-2012 22:28:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...