Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

maika
tekst suite
Dag bruidjes Ik ben de kaartjes aan het maken voor bij de uitnodiging te steken Maken jullie een apart kaartje voor de suite en wat staat daar dan op? Mijn ouders zeggen dat je gewoon hetzelfde doet als de rest als bij familie ( receptie met aansluit...
Uitnodigingen Reacties: 8 18-3-2012 16:42:12

Jessica
Bedrag per genodigde?
Wij zitten een beetje te kijken welke formule we zouden nemen: receptie voor collega's en kennissen en dan avondfeest voor vrienden en familie? Of grootste deel van de vrienden en collega's enzo allemaal pas voor het dessertenbuffet uitnodigen? Hoe d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 19 18-3-2012 16:01:39

An
Een goede goedkope koop...
Whoehoew !! ik heb eindelijk een tiara/diadeem gevonden. Omdat ik niet wist of het mij wel zou staan en omdat ik er niet veel geld aan wou uitgeven ben ik toch ff opzoek geweest naar een leuke tiara/diadeem.Ik had als zovele al gekeken op lemony. Qua...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 18-3-2012 16:00:14

sven
feestzaal
hey, vandaag tot een akelige ontdekking gekomen op totaal 144 dagen verwijderd van onze mooie dag. Onze feestzaal in Aartselaar is failliet. Vorige week paar keer naar gemaild ivm met ons eten en praktische zaken te regelen, nooit geen gehoor ,...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 18-3-2012 16:00:03

Deborah
Assepoesterkoets
Hallootjes! Mijn vriend en ik hebben de afgelopen weken rondgekeken op internet voor volgende koets ('zie link'). Deze zouden wij graag gebruiken als ceremonievervoer om naar het stadhuis en de kerk te gaan + om foto's mee te gaan nemen. http://www...
Voorbereiding Reacties: 10 18-3-2012 15:59:47

sofie
ivm welke kleur hemd past bij een ivoor kleed
hallo , we trouwen op 6 juli 2012 en we zijn op zoek naar de juiste kleur voor een hemd . Onze bruidkinderen ( eigen kinderen ) hebben ze ons verteld dat de kleur blauw bij ivoor kleed zou passen . Zou blauw hemd dan ook mooi staan bij mijn huweli...
Kledij - Bruidegom Reacties: 4 18-3-2012 15:57:57

ellen
Welke vragen zet je in een gastenboek?
Hey mede bruidjes, Ik zou graag werken met een zelf gemaakt gastenboek. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt en hoe je dit aanduid in de zaal zodat er zoveel mogelijk volk iets inschrijft. Welke vragen zet je erin? Hoeveel vragen per blad of per...
Ideeën Reacties: 3 18-3-2012 14:51:58

Vanessa
misschien een achterlijke vraag, maarruh.....
Ik lees hier zo vaak over de intrede. Maar normaal ben je toch al eerste aanwezig op je feest? Mensen komen toe en je begroet die dan toch, kadotje aannemen enzo? Hapje, drankje. Of laten jullie eerst iedereen toekomen om dan als laatste aan te kome...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 18-3-2012 14:28:24

sharis
op zoek naar tips omgeving hesit-op-den berg-lier
Beste forumleden, Ik ben een jaar geleden naar itegem (ik ben zelf van antwerpen) verhuisd. Ik ben op zoek naar andere bruiden die al getrouwd zijn of gaan trouwen in dezelfde streek voor tips rond -> fotolocaties: zowel binnen als buiten -> ...
Ideeën Reacties: 17 18-3-2012 14:04:33

Vanessa
Muziek tijdens avondfeest
Deze middag gaan we er eens voor zitten en kijken welke muziek we allemaal gaan draaien. Ook de openingsdans (ik had mijn keuze al gemaakt, maar meneer was er niet zo zeker van  ) De dans erna van mij met met stiefvader en hij met zijn moeder. T...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 18-3-2012 13:56:42

Nathalie
Te koop: ivoorkleurig trouwkleed maat 48
Dag allemaal! Mijn mooie dag is reeds geweest vorig jaar in september. Ondertussen heb ik beslist mijn trouwkleed te verkopen. Hier is de link naar mijn trouwkleed: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-3-2012 12:59:16

Jurgen
light in the box: kleedje voor getuige-zus
hey, Mijn zusje is vollop een kleedje aan het zoeken voor op onze trouw. Zij is 1.85 m groot en vindt weinig kleedjes die goed zijn voor haar. Ze zoekt een kleedje op knielengte maar vinden niets wat bij haar past. Nu had ze op light in the box een...
Kledij - Suite Reacties: 4 18-3-2012 10:58:17

Lieselotte
EINDELIJK dat WAAW-gevoel :) !
Hey Hey!! Zoals ik eerder al had vermeld, ging ik zaterdag naar de Linea Rafaelli Concept-shop in Brugge, op trouwjurkenjacht met een vriendin, het was gewoon echt een mega geweldige dag! En ik moet inderdaad bevestigen dat Brugge een fantastische w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-3-2012 8:23:23

Nikki
Parelmoerkleurige schoenen :)
Hallo allemaal :) Ik zoek voor mijn trouw parelmoerkleurige schoenen. Het zijn schoenen die een soort 'glans' hebben.Ze zouden mooi bij mijn jurk passen.Ik heb het liefst gewoon een schoen open op de rug van mijn voet, en gesloten vooraan.En met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 17-3-2012 23:54:13

stephanie
fotolocatie omgeving tremelo
hey, Weet iemand van jullie een mooie binnen en buiten locatie in de omgeving tremelo? Er staat nog maar 26 dagen 1 uur en 10min op de teller. Het begint echt af te korten. groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 6 17-3-2012 22:51:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...