Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Miranda
Grote twijfels intredelied!!!
Hey, hey Ik ben hier ons misboekje nog eens aant overlopen voor we het door de pastoor laten nakijken.  Nu begin ik toch wel te twijfelen over het intredelied.  Wij hebben Because you loved me van Celine Dion voorlopig omdat dit toch ie...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 17-3-2012 22:10:34

Miranda
Grote twijfels Intredelied????
Hey, hey Ik ben hier ons misboekje nog eens aant overlopen voor we het door de pastoor laten nakijken.  Nu begin ik toch wel te twijfelen over het intredelied.  Wij hebben Because you loved me van Celine Dion voorlopig omdat dit toch ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 17-3-2012 22:09:23

Tine
Droomjurk gevonden!
Hallootjes Vandaag gingen mijn zus op trouwjurkenjacht. We gingen eerst naar La Sposa outlet en daar is onze jacht ook geëindigd want bij het 4de kleedje had ik het gevonden. Ik wist heel goed wat ik nodig had: een vrij simpel kleedje, ivoor of...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 17-3-2012 22:04:11

Tine
Droomjurk gevonden!
Hallootjes Vandaag gingen mijn zus op trouwjurkenjacht. We gingen eerst naar La Sposa outlet en daar is onze jacht ook geëindigd want bij het 4de kleedje had ik het gevonden. Ik wist heel goed wat ik nodig had: een vrij simpel kleedje, ivoor of...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-3-2012 22:04:10

Cindy
Facinators Elsa Coloured Shoes
Hey bruidjes, Heeft er iemand van jullie in België al eens een facinator van ECS gekocht? Zo ja,waar dan?En de prijs,duur? Ik vind die nieuwe diadeemkes,die met een versiering op de zijkant van je hoofd wel geweldig. Maar kan je ze in Belgi...
Voorbereiding Reacties: 4 17-3-2012 21:17:49

fleur
haarspeld - bloem
  Ik zou graag mijn haar laten opsteken en er een grote speld (bloem) insteken. Kennen jullie soms een goede site waar je ze kan bestellen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 17-3-2012 20:23:34

Deborah
Sincerity / sweetheart
Weet iemand in welke bruidswinkel ik terecht kan voor trouwkledij van het merk Sincerity en Sweetheart in Limburg? Heeft er iemand ervaring met deze zaken?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-3-2012 20:02:35

Evy
een mega-superleuke zaterdag!
hey bruidjes en gommetjes, twas een superleuke zaterdag, vanmiddag de eerste pas van mijn kleedje gehad, superleuk, het zat als gegoten, enkel de lengte moest wat aangepast worden, de rest was super in orde en ook supervriendelijk bij Liliane Claes!...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 17-3-2012 19:39:43

Dorine
Super zaterdag !!
Hallo iedereen, wat heb ik een toffe zaterdag achter de rug... 2 dingen op onze nog to-do lijst kunnen afwerken. Deze middag het kostuum voor mijn toekomstig ventje gekozen, ( ja hoor... ik was mee, ik heb hem zover gekregen dat ik mee mocht, ...
Voorbereiding Reacties: 1 17-3-2012 19:19:54

Charlotte
Niet te veel van het goede??
Vanaf dag 1 was ik weg van de feestviltjes , ik heb deze dan ook vrij snel besteld :) Nu hebben we ook een gewone gastenboek en de perfect pair met de kaartjes erbij. Nu was dus mijn vraag ( omdat het allemaal dichterbij komt ) of het niet te veel...
Voorbereiding Reacties: 2 17-3-2012 19:05:34

kathleen
Winkel trouwschoenen?
Hey iedereen! Weer er iemand soms nog winkels zijn? Ik vind het echt maar niks om mijn schoenen via internet te kopen. Thx!!! Kathleen
Kledij - Accessoires Reacties: 5 17-3-2012 17:54:54

fleur
bruidsboeket
We zijn vanmorgen naar bloemenzaak geweest en mijn bruidsboeket zal wss uit talea's (rozen) bestaan. Zijn er hier nog die een boeket met rozen nemen?Hoe zien jullie boeketten er ongeveer uit? Ik zie het het liefst als ze rozen gewon allemaal te...
Bruidsboeket Reacties: 8 17-3-2012 16:53:38

Vicky
Schoenen?
Hey bruidjes, waar hebben jullie je schoenen gekocht? Ik ben vandaag op zoek gegaan, maar helaas niets gevonden. Ben zelfs bij Van Loock geweest, maar alle schoenen vind ik veel te "typisch" of te klassiek.  Ik wil geen typische bruidsschoen, ma...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 17-3-2012 16:48:31

Elisabeth
Foto's van onze trouwdag
Hallo iedereen, Ondertussen is onze trouwdag alweer een aantal weken voorbij, we hebben er enorm van genoten! Hieronder de link voor wat foto's... http://www.facebook.com/media/set/?set=a.3172358946195.2154110.1182157848&type=3 Groetjes!
Fotografie Reacties: 31 17-3-2012 16:43:58

caroline
Papa die dwars ligt :s
Ey bruidjes, Wij hebben voor de mannen van de suite allemaal hetzelfde kostuum, hemd en das gekozen. Vorige week belde mijn papa dat hij dat van hem gaan passen was. Ik blij, want nu hebben bijna alle mannen dit al gedaan en kunnen ze het in de wi...
Voorbereiding Reacties: 7 17-3-2012 16:20:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...