Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessy
Zelfgemaakte enveloppendoos: check! :-)
Vandaag heb ik onze enveloppendoos in elkaar geknutseld Bangelijk goed meegevallen en resultaat is (voor mij ) prachtig geworden. Weeral iets dat ik kan afvinken. Had ze willen posten maar lukt precies niet op de moment. Deze week ook nog mijn juwe...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-3-2012 20:15:11

Evy
Bruidsparadijs
Hey bruidjes!! Morgen ga ik samen met mijn lieve schat en mijn ouders naar het bruidsparadijs in merksem. We gaan er kijken voor spulletjes voor op onze trouwdag zoals enveloppendoos,decoratie,kaars,getuigengeschenkjes enz... Ik kijk er super hard ...
Voorbereiding Reacties: 12 16-3-2012 20:02:42

ellen
Op zoek naar een origineel bedankje voor mijn gasten
Hey mede bruidjes, Wij trouwen 22/12/12 en ik ben naarstig op zoek naar leuke ideetjes om mijn gasten te bedanken voor hun komst. Al jullie originele ideetjes zijn meer dan welkom Ellen
Ideeën Reacties: 14 16-3-2012 19:20:23

Els
(gedwongen) rustige openingsdans - ideetjes?
Hallo iedereen, Met nog 70 dagen op de teller begint het allemaal heel dichtbij te komen! Spannend Voor onze openingsdans wilden we eigenlijk een up-tempo liedje kiezen, maar mijn verloofde zit nu onverwachts met een gescheurde achillespees die ge...
Openingsdans Reacties: 4 16-3-2012 18:11:51

Claudia
Menukaart houders
Ik ben op zoek naar originele menukaart houders. Weet iemand waar ik deze kan vinden ? Het enige wat ik vind zijn van die plastieken houders en ik wil wel iets originelers. Bedankt,
Ideeën Reacties: 3 16-3-2012 14:44:57

Lindsy
Trouwjurkperikelen :-(
Hoi iedereen, Ik heb vanmorgen eens gebeld voor mijn trouwjurk. Oorspronkelijk kon ik op 24 maart komen passen, ik heb dan ook mn proefkapsel en make-up op die dag geregeld. Ik dacht zo, ik bel nog eens voor de zekerheid of mijn jurk er is en wat bl...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 16-3-2012 14:11:48

pascale
Vervoerprobleem :-(
Hoi meiden! Met nog 77 dagen op de teller is eigenlijk alles zo goed als in orde.Enkel over het vervoer heb ik me al in allerlei bochten gewrongen maar ik vind maar geen oplossing!! :-( Ik wil geen 800 euro geven om een leuke bus te huren, want dat...
Voorbereiding Reacties: 14 16-3-2012 13:40:18

treesje
card xl
iemand ervaring met card xl, mag je dan ook een proefdruk verwachten??
Uitnodigingen Reacties: 7 16-3-2012 13:30:11

Melissa
Nog 105 dagen op de teller!
Hoi medebruidjes en gommetjes! Bij ons zijn het nog een 3 en een halve maand, maar als ik 105 dagen verder tel, krijg ik toch al spontaan kriebels in mijn buik... SPANNEND! Terwijl die teller stilletjes blijft aftellen en met zooooo'n mooi weertje...
Voorbereiding Reacties: 8 16-3-2012 12:48:53

treesje
broekpakken met topje
hallo, iemand een idee waar ik een mooi broekpak kan kopen met topje, of zo, ik heb al een mail gestuurd naar LR, maar die zijn ontzettend duur en daar heb ik geld niet voor. dank je wel voor de tips
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 16-3-2012 12:26:08

Lieselotte
Prachtige Trouwjurk maat 36 regio Oost-Vlaanderen
Hey bruidjes, In mijn vorig bericht lazen jullie al dat ik zaterdag in de Linea Rafaellishop in Brugge trouwjurken zal gaan passen. Ik heb in die collectie namelijk echt een aantal prachtige jurken gezien. Ik kocht mijn kleed in november (veel te ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-3-2012 11:41:46

Jana
Even raad vragen!
Beste bruidjes en gommen, zoals mijn vorig topic 'respectloos' wil ik daar graag nog een vraagje aan toe voegen! Voor diegene die ni volgen eve korte schets: Mijn papa is tien jaar gelede overleden, heb 2 zussen (allebei ouder). Mijn middelste zus h...
Voorbereiding Reacties: 4 16-3-2012 11:24:51

Lynn
De mooiste moeder van de bruid!
Hey bruidjes Ik en mijn mama zijn woensdag naar Linea Raffaeli in Brugge gereden op zoek naar het ideale kleedje voor mijn mama EN we hebben meer dan dat gevonden! Eerst en vooral wil ik even zeggen dat de mensen in de shop echt super super vriend...
Kledij - Suite Reacties: 4 16-3-2012 11:23:38

sofie
schieting op de dag van de rouw,pffffffff
Ik ben al de hele morgen in de weer met de voorbereidingen van de schieting; ik krijg net een sms van mijn zus dat ze het ongepast vinden om hun kanon mee te brengen.  Ik begrijp dit wel, maarja. we geven ook maar 1x in ons leven een schiet...
Voorbereiding Reacties: 5 16-3-2012 11:20:34

Bettina
Menukaarten
Hoi dames, misschien een domme vraag maar ik zit beetje vast met onze menukaarten. Per tafel zal er dus een menukaart voorzien zijn. Maar wat staat daar allemaal op? Staat de aperitief er op vermeld? Of is het pas een begin van voorgerecht, soep, ...
Voorbereiding Reacties: 1 16-3-2012 10:59:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...